Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Двигател 1,8 ВВТ -131

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Ся остава и клапан да излезе баси.Ще я запаля пущината.

    Коментар


      #32
      При мен мислех да направя експеримента с надуване на мотора с компресор и да се види от къде ще изтърва въздух, по това ще се разбере дали е клапан, сегмент, гарнитура глава и т.н., но все още не съм я направил тая операция, че ще падне голяма играчка.На диагностика закачал ли си я да видиш дали има записана някаква грешка ??, при мен всичко е ОК.
      punto HGT

      Коментар


        #33
        Нямам кабел,а тукашните сервизи само чистят грешки.Т.е.диагностика не е правена.

        Коментар


          #34
          Далече си ми иначе щях да ти услужа с един комплект свещи поне да си направиш пробата.Дръж ни в течение ако успееш да откриеш проблема
          punto HGT

          Коментар


            #35
            Търся пети за този мотор,съмнява ме дали въобще е била зацепена предния път като хората.Нови струват 80лв,но ако мога да ги взема назаем/срещу заплащане/ще съм благодарен.Разлика във разход,вървене и т.н. от преди да сменя семерината и сега няма.http://www.zimber-bg.com/cat-avto-in...v-130-kon.html

            Коментар


              #36
              Мотора е зацепен вече с индикатор и пети благодарение на колега от Ланчия форума,който ми услужи с неговите и ми даде важни съвети за самата операция.Преди явно не са ползвани,защото имаше разминаване и при двата вала.Признавам,че без пети вероятността да сбъркаш е много голяма.Двигателя сега работи равномерно без притрисане и някакви аномалии.НО, пак не пали като хората и продължава да придърпва около 1800-2000об като първо все едно забива за момент.Как да разбера дали смуче още въздух от някъде?Свещи ли,датчици ли?Вариатора дали играе роля при този проблем?п.с.Междувременно смених мембраните и газ.филтър и почистих основно изпарителя.Остава да я закарам да я настроят като хората.

              Коментар


                #37
                Ако проблема е на бензин, ще го прави и на газ, просто трябва на бензин всичко да е ОК, след което да се настрои и на газ, тогава няма да има проблем.За въздух дали ти дърпа може да провериш като махнеш тръбата на въздуховода преди дросела /незнам при теб дали дебитомерати е на дросела като при пунтото/ или преди дебитомера и запушваш с ръка, ако изгасне значи не смуче след дебитомера, тоест нямаш неотчетен от дебитомера въздух.Ако времената не са ти еднакви на бензин и газ се "обозва" бензиновото ЕКУ и сутрин студена при палене пада голямо клатене, така беше при мен преди да ми я настроят като хората, след няколко цикъла на палене проблема отшумя.
                punto HGT

                Коментар


                  #38
                  Да припомня,че съм АГУ,а не с ГИ.Проблема се явява при двете горива като на бензин е по осезаем.Ще ида да му запуша въздуха и да видим какво ще стане.Лошото е ,че нямам кабел за нея поне да видя някакви грешки дали записва.п.с.Сега запуших кутията и си работи гадта,не гасне.Явно смуче въздух,но откъде,как да го локализирам?Чува се свистене,но не мога да го открия,ма.....а му. Като изстине и ще пробвам да я запаля с запушен въздух да видим дали ще има ефект.

                  Коментар


                    #39
                    Ахам, е аз съм с ГИ, кабели има за по 20лв те не са проблем, по голяма сума се иска да си вземеш преносимия компютър.Другия вариант е ако си с по "модерен" телефон да си дръпнеш някое приложение и само да си купиш кабела
                    punto HGT

                    Коментар


                      #40
                      M5kov написа:
                      Ако си нямаш кабел/компютър, пиши да я видим за грешки.
                      Палиш една цигара и кадиш с нея около тръбите, да се види от къде дърпа
                      "Без сърца, сме просто машини"
                      Toyota Prius 1.5 Hybrid
                      EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                      Коментар


                        #41
                        Сега си направих манометър/китайски/ за измерване на налягането на горивото.Та резултата е следния:Давам на контакт и помпата вдига около 2,8 бара налягане,но после като изключи веднага пада почти на нула.Смених три ли четири регулатора и пак същата работа,О-пръстени сменях,да не би да не уплътняват добре,но ефект нямаше.Има ли друга възможна причина за пада на налягането освен вакумния регулатор?Да припомня,че колата си върви прекрасно на високи обороти,но трудно пали студена.

                        Коментар


                          #42
                          willow75bg написа:
                          Сега си направих манометър/китайски/ за измерване на налягането на горивото.Та резултата е следния:Давам на контакт и помпата вдига около 2,8 бара налягане,но после като изключи веднага пада почти на нула.Смених три ли четири регулатора и пак същата работа,О-пръстени сменях,да не би да не уплътняват добре,но ефект нямаше.Има ли друга възможна причина за пада на налягането освен вакумния регулатор?Да припомня,че колата си върви прекрасно на високи обороти,но трудно пали студена.
                          Да маркуча в бензиновата помпа , както привери и да не си спукал керамиката на рейката при монтажа на регулатора.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #43
                            Тая керамика как се проверява,че аз сигурно 20 пъти свалях и махах регулатори,о-пръстените им сменях.Само тя сменява ли се или трябва цяла рейка комплект?

                            Коментар


                              #44
                              На първо време изкарай кошницата от резервоара и виж гофрираното маркуче дали не е спукано. И това при положение, че не тече бензин около колата някъде . А колкото до това, от къде смуче въздух вместо да си губиш времето в предположения и писания тука вземи едни отверки и разглоби маркучите между дросела и кутията. Все ще откриеш от къде смуче.
                              Fiat Coupe 1.8

                              Поведението на пътя е ПРЯКО отражение на възпитанието на всеки водач.

                              Коментар


                                #45
                                willow75bg написа:
                                Тая керамика как се проверява,че аз сигурно 20 пъти свалях и махах регулатори,о-пръстените им сменях.Само тя сменява ли се или трябва цяла рейка комплект?
                                А кое счупена се вижда, почни от помпата и щателно и провери маркучиет и скобите.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X