Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

брава 1.6 генерация

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    брава 1.6 генерация

    Понеже цялате генерация 3 те гърнета са ми за смяна събирам идей първоначално как може да се разчупи генерацията без да се наливат кой знае колко пари ..
    Fiat Brava ELX 1.6 16V

    #2
    Re: брава 1.6 генерация

    drnkk написа:
    Понеже цялате генерация 3 те гърнета са ми за смяна събирам идей първоначално как може да се разчупи генерацията без да се наливат кой знае колко пари ..
    Ще следя и аз темата, понеже и мен ме чака същото и се чудя от къде да почна....
    Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
    Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
    Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
    Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
    Убий скороста - Спаси дете!

    Коментар


      #3
      Колкото повече гърнета сваляш от изпускателната система толко по шумна ще става колата, може би по ефтин вариант е ако вместо 2 средни гърнета сложиш 2 резонатора, съответно си купиш крайното гърне, но се разрови по сайтовете и виж как са цените.
      punto HGT

      Коментар


        #4
        Цената за смяна на цялата генерация е ~150 лв."Разчупване" някакъв вид тунинг ли значи?нЕма смисъл
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #5
          M5kov написа:
          Цената за смяна на цялата генерация е ~150 лв.
          Ако действително е толко ефтино изобщо няма каква да се мисли ами директно отива и го прави, но на мен ми се струва че тая цена е прекалено ниска - 3 гърнета + тръби, заварки + работа = 150лв ??, на мен само за монтаж на резонатор на мястото на катализатора ми струваше 100лв ?Другия вариант е някое катастрофирало със здрави гърнета, тогава може и да минеш с 150лв
          punto HGT

          Коментар


            #6
            а с 2 резонатора и крайно някъкво спортно какъв ще бъде ефекта , ще вади ли много шум , ще се отворили малко от към вървеж
            Fiat Brava ELX 1.6 16V

            Коментар


              #7
              Същият сервиз, който ми обади цена от 150 лв. за цялата генерация, ми смени меката връзка за 100 лв., ама какво да се прави Ако сложиш "спортно" ще вади ШУМ, но не и хубав звук Ще ти надуе главата и рано или по-късно ще го махнеш, ама ако имаш желание, пари и нерви - пробвай
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                didich написа:
                M5kov написа:
                Цената за смяна на цялата генерация е ~150 лв.
                Ако действително е толко ефтино изобщо няма каква да се мисли ами директно отива и го прави, но на мен ми се струва че тая цена е прекалено ниска - 3 гърнета + тръби, заварки + работа = 150лв ??, на мен само за монтаж на резонатор на мястото на катализатора ми струваше 100лв ?Другия вариант е някое катастрофирало със здрави гърнета, тогава може и да минеш с 150лв
                Ми Не толкова излиза цялата работа реално. Говоря за полски гърнета.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  а със права тръба 2 резонатора и крайно гърне няма ли да реве много
                  Fiat Brava ELX 1.6 16V

                  Коментар


                    #10
                    От дизел дали ще стане?И моите гърнета вече издават багажа,то задното си е от дизел(сеат),но се замислям за цяла генерация от дизел.Трябва да измеря диаметрите но нямам под ръка дизел
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #11
                      янко написа:
                      От дизел дали ще стане?И моите гърнета вече издават багажа,то задното си е от дизел(сеат),но се замислям за цяла генерация от дизел.Трябва да измеря диаметрите но нямам под ръка дизел
                      защо пък от дизел
                      Fiat Brava ELX 1.6 16V

                      Коментар


                        #12
                        При дизела не се отделят водни пари като при газта,и уж били по здрави .Аз искам да сменя всичко оригинално
                        FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                        Коментар


                          #13
                          Става с всичко и от всяка кола, стига да си добър с флекса и телоподаващото и разбира се да я направиш 1:1 с оригиналната
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            Заварката и шлайфа са лесни,целта е да взема цяла генерация и да мина само с една заварка до катализатора.Не е добре да има много заварка.Поогледах на няколко морги и за 1,6 гърнетата бяха пълна скръб,но не се сетих да видя дизелите
                            FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                            Коментар


                              #15
                              Миналата седмица се занимавах с това, смених средно и задно гърне стандартни(вървят с тръби) чисто нови на 75 лв двете и съм много доволен. Преди това имам още едно резонаторно и махнат катализатор(има някакъв заместител). Звука си е супер, особено след 2000 оборота

                              Коментар

                              Working...
                              X