Здравейте, ето че след няколко годишно каране на Фиата без проблеми се появи една пречка. Мисля, че ми изгоря бензиновата помпа, предпазителя зад жабката беше изгорял, но след като го смених нямаше промяна, инертния изключвател също го натисках. След това демонтирах газовата и свалих капака за помпата на резервоара, подадох напрежение директно, но помпа не се чу. Проблема ми е в това, че не мога сега да демонтирам помпата понеже не знам как да изкарам бензинопроводите от капака( който е като капак за бидон между другото :D) Прилагам и снимка от тема на друг колега за да Ви стане ясно за кое питам. Оградените как се вадят? Имат едни ушички отстрани, натисках ги, дърпах, но ме е страх да не счупя нещо понеже лесно се пукало там
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за демонтаж на бензинова помпа Фиат Браво 1.8
Collapse
X
-
Еми стисках ги отстрани и през това време дърпах ама имам чувството, че ще ги извадя заедно с капака :D Да не би да не натискам достатъчно надолу ушите, с ръце ли става работата, или да намеся и клещите? Те по принцип си играят нагоре, надолу лекоFiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Ново 20.... щях да се запаля. Нали бях сменил предпазителя над жабката с нов съшия ампераж и като покарах 1км нещо започна да ми мирише, но не мога да надуша от къде.... След още 2км спрях и пипнах инерционния изключвател- топъл беше. От там свалих жабката и гледам подменения предпазител (явно китайски боклук) се разтекъл, иначе уж прекъснат, но явно са се допрели после пак пластините. Кабелите около него бяха топли, а също и металните релета до него бяха много горещи. Не знам защо гори този предпазител, но това май е сигурен признак, че дава нещо на късо в помпата и е за смяна нали? Интересното е, че тези металните реленца до предпазителя на помпата си останаха горещи докато колата работеше без предпазител(инерционния прекъсвач не нагряваше повече), това нормално ли е?Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.
Коментар
-
Помпите като изгорят вътре се получава като заварка и няма превъртане в самата помпа- ти като подаваш ток имаш консумация и товариш кабели,бушони и т.н по веригата. Като се случи и бушона да ти е "негорим" става беля. Лично съм свалял от едно пунто такава помпа буквално стопена и заварена.Фиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар