Здравейте, момчета! Обръщам се към вас със следния проблем: колата ми - Фиат Типо 1.6i.e. 1994г. ми прави проблем с паленето. Понякога просто не иска да запали. Случвало се е да престои ден-два пред блока и като искам да отида някъде, не пали. Случвало ми се е дори да пътувам по 200-300 км и като спра на бензиностанция да зареждам, след това пак не иска да пали. Прави този номер, когато и където си пожелае! Проблемът със сигурност не е от стартера (нов), алтернатора/динамото (нов) и свещите (нови). Проблемът е някъде и не знам какво да правя. Едни майстори ми казаха да пробвам да махам клемата на акумулатора и честно казано понякога действа, но не си е работа всеки път да вдигам капака и да махам клеми и след това да паля пак. Ако бутам, пали от раз. Ако махам клеми понякога помага, понякога - не! Понякога ако не иска да запали, просто седя в нея 10-15 минути и като врътна си пали...Какво да правя? Видях подобна тема за една Марея и момчето сподели, че проблемът е бил в датчик на колянов вал - дали и при мен това би бил проблемът? Или пък ако не е, какво би могло да бъде. Количката си е стара, но в идеално състояние и това много ме дразни, искам да го оправя по някакъв начин. Благодаря ви много! Ще чакам отговори и дано ми помогнете...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Типо 1.6 1994г. - понякога пали, понякога - не!
Collapse
X
-
Тавя двувялкя ли е ? Или е датчик на КВ и ли на разпределителния вал, предполагам е на разпределителния вал, пробвай следващия път като не запали да я бутнеш два - три метра напред без да се мъчиш да я запалиш и пробвай отново на стартер.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Привет колега, Типо 1.6 i.e. има три варианта - 75,78 и 90к.с.(Швейцарката както още я наричат). С който и от трите варианта на двигател да е твоята кола - има датчик на коляновия вал. Симптомите, които описваш са точно на проблем с въпросният датчик. Смяна може и да не се наложи - при мен имаше случай на счупена алуминиева конзола, върху която ляга датчика, вследствие на което той се раздалечаваше от ремъчната шайба и започваше да отчита каквото си пожелае. Рецептата е посещение при читав и грамотен майстор, който да огледа датчика какво софтуерно с диагностика, така и механично- закрепяне на конзолата, букси и т.н.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Благодаря ви за бързата реакция, колеги!Колата е 75 к.с. и който и да попитам ми посочва подобни на вашите отговори. Може би, проблемът се крие накъде там. сега имам друг, по-малък (надявам се) проблем - къде в София да намеря сервиз, където извършват описаните от вас препоръчителни действия - що-годе добра компютърна диагностика и механична такава, за да я видят и поправят. Аз съм в Младост 4, но един път да запали не е проблем да отида и до другия край на София
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар