Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Шлайфане цилиндрова глава на фиат пунто 1.2 85 16v

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Шлайфане цилиндрова глава на фиат пунто 1.2 85 16v

    Може ли някой да каже 0.15 микрона отнемане от лицето на главата много ли е?
    Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

    #2
    Най вероятно става въпрос за 0.15 милиметра, а не микрона. :D Не, не е много.
    brava 1.9.jtd 2001
    punto 1.2 sport 1994
    Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

    Коментар


      #3
      максимално допустимия допуск е 0,20,така,че не е много

      Коментар


        #4
        За толкова малко що не опитахте на претир?
        Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

        Коментар


          #5
          Честно казано тогава просто човека който прави колата,каза отиди и я остави да и вземат лицето. Занесох я,и помня беше измита до блясък,надували са я и е нямало пукнатини,а на нея бе драснато 0.15 ама като не помня мм или това микрони ли е каквото е там и се излагам тука Дотук ясно че е в рамките на нормалното,но кажете при евентуален ремонт,недай си боже,че неможе да се вземе повече,така ли?
          Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

          Коментар


            #6
            Може, ма трябва да слагаш още една гарнитура :D
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              И половим милиметър да свалиш, нищо няма да се сговни. Ще работи по-добре на газ.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                Колата е без газово...и няма изглед да се слага ама и наливам 100 октана от ЕКО
                Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                Коментар


                  #9
                  Ivan Malchev написа:
                  Колата е без газово...и няма изглед да се слага ама и наливам 100 октана от ЕКО
                  С тези разходи можеш да караш истинска кола дизел...
                  Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                  Коментар


                    #10
                    Знам,и най вероятно си прав! Но работата е там че си харесвам и инвестирам именно в това пунто Да кажем че има много други коли,но на мен ми харесва тази
                    Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                    Коментар


                      #11
                      Иване,продължавай да си харесваш фиатчето.Не знам колко си запознат с двигатели ,но те уверявам че шлайфането на глава с 0.15 мм е съвсем нормално и няма никакъв проблем.При 0.15 мм шлайф горивната камера на този мотор намалява с 2 куб. см,което увеличава степента на сгъстяване от нормалната 9.8 на 10.3.При положение че я караш със 100 октанов бензин това е идеалния вариант.Колата ти ще върви малко повече при същия разход на бензин.Дори може да намалее.Такава степен на сгъстяване е много подходяща и за каране с газ.Между другото защо се наложи шлайф на главата.Ако имаш желание сподели.Ако имаш въпроси питай.Може и на лично.Успех с правенето.
                      brava 1.9.jtd 2001
                      punto 1.2 sport 1994
                      Максималната скорост с която можеш да излезеш от един завой е много близка до тази с която не можеш!

                      Коментар


                        #12
                        Колега Munari първо радвам се че ме разбираш и подкрепяш! За шлайфането явно дойде времето,да кажем че жена ми я прегря веднъж или два пъти,аз още един път,като е спирана в момента когато стрелката минава средната черта и отива на тази която е между средната дебела и червената крайна. Дотук все без проблеми,които са възникнали заради леко изтичащ радиатор в горната си част и то откъм климатичния,абе за да се види трябва да се свали ...и така смених го,този на парното също,понеже запотяваше леко. И като промих цялата система реших да отида да сменя антифриза с червения на селения. Отидох в един сервиз понеже ми беше препоръчан...докато си чоплиха тези бастуни там,а аз си говоря с жена ми навън,ми направи впечатление че едини дърпа жилото и форсира,ама не се спира. Гледам пуши бяло от ауспуха,скачам и гледам стрелкат в червеното,и виквам с всичка сила на тоз чобан да спира,докато в тоз момент един налива вода с лейката в преливника който е моноблок с радиатора. А оттам ври като гейзер. В тоз момент явно е минал въздушния джоб който единия тъпак е предизвикал,и стрелката почна да слиза надолу,имай предвид че беше края на зимата и водата в лейката определено е била студена,просто стрелката от нй горно слезе доста под средата за секунди. Аз останах като потресен и още неможех да взема решение какво става,и му викам на тоз Кво прайш бре кавал,а той кво толкоз било станало...след една секунда имаше шут в корема и като от филма спарта оня се пльосна от горе в канала . Качих и им се заканих че ще се върна но не сам,за да довърша започнатото! Така и не се върнах,в последствие ми мина,понеже колата никакъв признах не даде за повреда. И така цялото минало лято,докато към края му взе да прави отвреме нареме на светофарите или рано сутрин едно такова тресене като все едно денивелирана пералня. Викам си сигурно нещо я дави,може да е антифриза,а и бях забелязал от 2,3 месеца ми изчезва по 200мл на по дълъг път,понякога и повече. Гледа я моя майстор,вика ми абсурд да е гарнитура,а като развия капачката на сутринта леко съска като под налягане,явно надува от някой цилиндър. И така до един ден в който стана неуправляема,взе да се носи по един завой без да имам особен контрол над волана. Явно като се влошо работата на двигателя заради неравномерната му работа и се отразява и на хидравликата. А няма и месец преди това за тест я запалих в най голямата жега,всички консуматори пуснати,климатика и той,и така бачка поне час съвсем нормално,бяхме в сервиза,но тя винаги в сервиз мърка като излязла от завода. Никога немога да покажа проблем след като тръгна за там затова ме кефи,щото си има характер ...и така закарах я на моя и му метнах антифриз,масло,гарнитури и му викам отваряй и действай без да противоречиш. Звъни на следващия ден,вика гарнитурата е заминала. Занесох лично главата да и вземат лицето по негови думи. Там я гледаха чистиха надуваха и имаше драснато отдолу -0.15м Та затова питам дали при евентуален следващ ремонт би понесла още едно такова шлайфане,понеже тепърва и предстои перформънс.
                        Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                        Коментар


                          #13
                          До месец влиза за цялостно пребоядисване,оригиналните черни фарове и мигачи от пунто гт и слагане на абарт прагове и вежди които са оригинални фиатски,както и спойлер. Това по оптичния (поне засега) тунинг,все пак става дума за средства и то немалко,според почти всички-безмислени,според мен всеки има право да прави това което си иска Досега съм сменил почти всички важни части с нови,съединител ФИАТ на АП,термостат,датчици,ламбда и дросел които са първично вграждащи благодарение на МИТАКА 71,който винаги ми праща оригинални части,как и откъде ги намира само той си знае та продължавам-водна помпа,кабели,свещи дензо иридиум,панелен филтър КН,има и доста др които не ми се изброяват Но факта е колата стана нова,и замислих един проект за следващата година,суперспринт колектора с цялата генерация,конуса на КН,и разпределителните валове на пайпъркамс,и съединител стейдж 1 от кевлар,като вс си е за модела
                          Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                          Коментар


                            #14
                            Взех и това и скоро мисля да го сложа,с цел да не ми цапа новия дросел,а и всмукателните колектори колкото и да е минимално картерното налягане на тоз мотор,по няма да отива там където е само за чист въздух Честно казано мнението ми за фабричното връщане на картерните газове обратно за доизгаряне,е като да си ръгна тръба отзад и да си я сложа в устата и така да си джиткам
                            Прикачени файлове
                            Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                            Коментар


                              #15
                              Ето и аз да се похваля с нещо чистих си скоро всичко като бях на село ,детайл по детайл Скоро и на някой от форумните сбирки във Варна мисля да отида,ама искам преди това да лепна един стикер фиат форум българия и по възможност черевен ако някой разполага от форума с такъв и мисли че му е излишен да каже колко струва и да стискаме ръцете
                              Прикачени файлове
                              Fiat PUNTO 176 1.2 85 16V Sporting 99

                              Коментар

                              Working...
                              X