Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Тромаво връщане на обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Тромаво връщане на обороти

    Фиат Пунто 1.1 - 1995г.Скоро сложих табло с обороти и забелязах, че оборотите се връщат тромаво Стъпоковото моторче е почистено.http://vbox7.com/play:783b2bdb00

    #2
    Re: Тромаво връщане на обороти

    civnaov1918 написа:
    Фиат Пунто 1.1 - 1995г.Скоро сложих табло с обороти и забелязах, че оборотите се връщат тромаво Стъпоковото моторче е почистено.http://vbox7.com/play:783b2bdb00
    TPS ! Това е .
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      При откачен ТПС на газ и на бензин няма абсолютно никаква разлика!

      Коментар


        #4
        Щом няма разлика значи не работи .
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #5
          Има ли начин да се замери този ТПС :D Каква е точно ролята му? Играе на газ и сместа предполагам?

          Коментар


            #6
            ТПС-а единствено показва на компютъра до каква степен е отворен дросела, при положение че самата клапа е на жило и като пуснеш газта я връща пружината няма ли въздух няма обороти. В случая проблема е в стъпковия мотор който бавно затваря буталцето си. Сваляне на моторчето, почистване на буталцето му, на леглото в което затваря на дроселовата клапа като е монтирано , откачане на акумулатора за известно време за да се адаптира моторчето след като запалиш.
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              #7
              Днес почистих стъпковото моторче за втори път и ефекта е същия. Пробвах на откачен стъпков и тпс,колата държи високи обороти и отново са тромави Да не е нещо от кабела,който съм прекарал от краче 7 до таблото да предава сигнала по-бавно или

              Коментар


                #8
                pi4_s_bravo написа:
                ТПС-а единствено показва на компютъра до каква степен е отворен дросела, при положение че самата клапа е на жило и като пуснеш газта я връща пружината няма ли въздух няма обороти. В случая проблема е в стъпковия мотор който бавно затваря буталцето си. Сваляне на моторчето, почистване на буталцето му, на леглото в което затваря на дроселовата клапа като е монтирано , откачане на акумулатора за известно време за да се адаптира моторчето след като запалиш.
                Я прочети малко за ТПС-а и ще си говорим пак .
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  Малко извън темата гледах, че ТПС се сваля и се почиства първо..някаква грес имало която се втърдявала... ако са заминали пътечките спасение няма Доколкото видях на Пунтото ТПС-а е на 2 болта?

                  Коментар


                    #10
                    cs_aleksandar написа:
                    pi4_s_bravo написа:
                    ТПС-а единствено показва на компютъра до каква степен е отворен дросела, при положение че самата клапа е на жило и като пуснеш газта я връща пружината няма ли въздух няма обороти. В случая проблема е в стъпковия мотор който бавно затваря буталцето си. Сваляне на моторчето, почистване на буталцето му, на леглото в което затваря на дроселовата клапа като е монтирано , откачане на акумулатора за известно време за да се адаптира моторчето след като запалиш.
                    Я прочети малко за ТПС-а и ще си говорим пак .
                    Ако имаш моторизирана клапа може да виниш потенциометрите, тука имаш механика която затваря дросела (пружина) и стъпково моторче което затваря и отваря за да поддържа празния ход. Ако нямаш въздух колкото и да се напъва ТПС-а няма да ти вдигне оборотите само с гориво.
                    Фиат Крома 1.9 16v+
                    Фиат Браво 1.6 16v
                    Фиат Мареа 1.6 16v

                    Коментар


                      #11
                      pi4_s_bravo написа:
                      cs_aleksandar написа:
                      pi4_s_bravo написа:
                      ТПС-а единствено показва на компютъра до каква степен е отворен дросела, при положение че самата клапа е на жило и като пуснеш газта я връща пружината няма ли въздух няма обороти. В случая проблема е в стъпковия мотор който бавно затваря буталцето си. Сваляне на моторчето, почистване на буталцето му, на леглото в което затваря на дроселовата клапа като е монтирано , откачане на акумулатора за известно време за да се адаптира моторчето след като запалиш.
                      Я прочети малко за ТПС-а и ще си говорим пак .
                      Ако имаш моторизирана клапа може да виниш потенциометрите, тука имаш механика която затваря дросела (пружина) и стъпково моторче което затваря и отваря за да поддържа празния ход. Ако нямаш въздух колкото и да се напъва ТПС-а няма да ти вдигне оборотите само с гориво.
                      Добре де я ми кажи бравото ми (1.4 12в моно ) Как се самофорсираше и задържаше оборотите заради заминал ТПС след подмяната му всичко заспа, случайност ? едва ли. Не твърдя че съм прав на 100% ама пък нищо не му пречи да го замери с Мултицет какви стойности дава .
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар

                      Working...
                      X