Фиат Пунто 1.1 - 1995г.Скоро сложих табло с обороти и забелязах, че оборотите се връщат тромаво Стъпоковото моторче е почистено.http://vbox7.com/play:783b2bdb00
Фиат Пунто 1.1 - 1995г.Скоро сложих табло с обороти и забелязах, че оборотите се връщат тромаво Стъпоковото моторче е почистено.http://vbox7.com/play:783b2bdb00
TPS ! Това е .
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6 И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
ТПС-а единствено показва на компютъра до каква степен е отворен дросела, при положение че самата клапа е на жило и като пуснеш газта я връща пружината няма ли въздух няма обороти. В случая проблема е в стъпковия мотор който бавно затваря буталцето си. Сваляне на моторчето, почистване на буталцето му, на леглото в което затваря на дроселовата клапа като е монтирано , откачане на акумулатора за известно време за да се адаптира моторчето след като запалиш.
Днес почистих стъпковото моторче за втори път и ефекта е същия. Пробвах на откачен стъпков и тпс,колата държи високи обороти и отново са тромави Да не е нещо от кабела,който съм прекарал от краче 7 до таблото да предава сигнала по-бавно или
ТПС-а единствено показва на компютъра до каква степен е отворен дросела, при положение че самата клапа е на жило и като пуснеш газта я връща пружината няма ли въздух няма обороти. В случая проблема е в стъпковия мотор който бавно затваря буталцето си. Сваляне на моторчето, почистване на буталцето му, на леглото в което затваря на дроселовата клапа като е монтирано , откачане на акумулатора за известно време за да се адаптира моторчето след като запалиш.
Я прочети малко за ТПС-а и ще си говорим пак .
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6 И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Малко извън темата гледах, че ТПС се сваля и се почиства първо..някаква грес имало която се втърдявала... ако са заминали пътечките спасение няма Доколкото видях на Пунтото ТПС-а е на 2 болта?
ТПС-а единствено показва на компютъра до каква степен е отворен дросела, при положение че самата клапа е на жило и като пуснеш газта я връща пружината няма ли въздух няма обороти. В случая проблема е в стъпковия мотор който бавно затваря буталцето си. Сваляне на моторчето, почистване на буталцето му, на леглото в което затваря на дроселовата клапа като е монтирано , откачане на акумулатора за известно време за да се адаптира моторчето след като запалиш.
Я прочети малко за ТПС-а и ще си говорим пак .
Ако имаш моторизирана клапа може да виниш потенциометрите, тука имаш механика която затваря дросела (пружина) и стъпково моторче което затваря и отваря за да поддържа празния ход. Ако нямаш въздух колкото и да се напъва ТПС-а няма да ти вдигне оборотите само с гориво.
ТПС-а единствено показва на компютъра до каква степен е отворен дросела, при положение че самата клапа е на жило и като пуснеш газта я връща пружината няма ли въздух няма обороти. В случая проблема е в стъпковия мотор който бавно затваря буталцето си. Сваляне на моторчето, почистване на буталцето му, на леглото в което затваря на дроселовата клапа като е монтирано , откачане на акумулатора за известно време за да се адаптира моторчето след като запалиш.
Я прочети малко за ТПС-а и ще си говорим пак .
Ако имаш моторизирана клапа може да виниш потенциометрите, тука имаш механика която затваря дросела (пружина) и стъпково моторче което затваря и отваря за да поддържа празния ход. Ако нямаш въздух колкото и да се напъва ТПС-а няма да ти вдигне оборотите само с гориво.
Добре де я ми кажи бравото ми (1.4 12в моно ) Как се самофорсираше и задържаше оборотите заради заминал ТПС след подмяната му всичко заспа, случайност ? едва ли. Не твърдя че съм прав на 100% ама пък нищо не му пречи да го замери с Мултицет какви стойности дава .
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6 И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар