Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Punto MK2 1.2i 60ps сама се форсира до 5-6хил. оборота

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    achov написа:
    Пробвай да покараш с откачена букса на ТПС-а.
    В смисъл какво трябва да очаквам да стане. Без ТПС се записва грешка в еку-то и колата е в авариен режим. Според мен ще е наред. Но ако е студена и запаля без ТПС няма да има въздух и ще огасне...
    bmahob написа:
    На първото пунто същия проблем се реши при смяна на темп. датчик на инжекциона
    Това е добра идея. Често тези датчици дефектират. Може и да е чиста случайност, да се е развалил точно в момента когато чистя клапата, понеже е монтиран на друго място...Имаш ли престава какви стойности трябва да прочета от него за да съм сигрен, че е/или не е в изправност?

    ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

    ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

    Коментар


      #17
      На Мареа,Брава/о с пластмасовите колектори е същият ТПС и не се продава отделно,само дето дросела комплект струва 200 лв.При минимални обороти на букса "С" трябва да показва 0,7 волта и с отварянето на дросела да се повишава плавно до 4,7/5 волта.Букса "С" ти е една от 2-те крайни,на средната имаш постоянно 5 волта.И аз имах същия проблем,и след диагностика,която показваше напрежението от ТПС,ме пратиха да купувам нов дросел и си рекох-защо не го разглобя този потенциометър,да видя мога ли да го оправя,че тогава да давам излишни пари. 1.Махнах капачето с тънка отвертка /това на което пише "Панасоник"/.2.Напръсках всичко с конт. спрей и внимателно попих и почистих с тупфер за уши. От вътрешната страна на корпуса има две графитни писти/проверка за целостта им/.3.На въртящата се част има 2 пластинки и 1 тънка телчица-огънах ги малко в обратна посока за по-добър контакт с пистите.4.Сглобих го.Пипкава работа е и дано си с тънки пръсти.Вече година и нещо проблеми нямам с ТПС-а.
      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

      Коментар


        #18
        След смазването на ТПС-а от онзи ден колата не е правила никакви мизерии. Работи равномерно и както трябва. Не съм сигурен дали заради адаптацията или самото смазване и изобщо къде точно беше проблема, но сега е ок.Покарах я градско за няколко дни по 20тина км на ден и няма проблем. Разбира се не е изключено да се появи нещо. Този род повреди са малко коварни и излизат на яве точно когато най-малко очакваш.Ще пиша ако има развитие.Поздрави.

        ex. Fiat Punto MK2 2001год. 1,2i бензин 60ps.

        ex. Fiat Punto MK1 1995год. 1,1 бензин 55ps.

        Коментар

        Working...
        X