Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Много лоша работа на празен ход Брава 1.8

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Много лоша работа на празен ход Брава 1.8

    Здравейте, колеги!Преди няколко дни колата ми изгасна (не подадох достатъчно газ и пуснах съединителя по рязко). След това я запалих на ново и от тогава на празен ход работи по следния начин:https://www.youtube.com/watch?v=XTvy...e=youtu.beОт около месец я карам само на бензин и до преди случката работеше без проблеми.Днес реших да я пусна да работи на газ (с обикновена газова съм), за да видя какво ще е положението. Оказа се че на газ държи под 1000 оборота на празен ход, но прекъсва. Закачих я на МЕС докато работи на бензин. Нямаше записани грешки, моторчето за празен ход работи, времената на впръскване на бензина са малко под 3ms, сигнала от ламбда сондата е постоянно 0,07 волта (доста слаб, но предполагам това не определя чак до такава степен работата на празен ход...). Не мисля, че проблема идва от излишен въздух, защото ако беше така и преди да изгасне щеше да работи по този начин...Имате ли идея на какво може да се дължи тази работа?
    1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
    2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

    #2
    Проверете за пресекочил зъб на ангренажа или търси пробив на въздух от дебитомера до дросела
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Разкачи акумулатора за половин час и пак пробвай.
      The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
      Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
      Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        Проверете за пресекочил зъб на ангренажа или търси пробив на въздух от дебитомера до дросела
        Свалих всички маркучи от въздушния филтър до дросела и няма пробиви, ангренажния ремък е сменен заедно с ролките преди 2 години или 10000 км. от проверен сервиз...
        1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
        2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

        Коментар


          #5
          Punto_II_HGT написа:
          S_BANKOV написа:
          Проверете за пресекочил зъб на ангренажа или търси пробив на въздух от дебитомера до дросела
          Свалих всички маркучи от въздушния филтър до дросела и няма пробиви, ангренажния ремък е сменен заедно с ролките преди 2 години или 10000 км. от проверен сервиз...
          както е написал по-горе колегата вероятно е прехвърлила зъб на ангренажа

          Коментар


            #6
            wwalker написа:
            Разкачи акумулатора за половин час и пак пробвай.
            Тая магия тук не важи, ако ще и половин година да я държиш без акумулатор.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              Днес бях в сервиза, момчетата прегледаха обстойно зацепването и казаха, че не е прескочил ремъка. Интересното е, че двигателя заработи съвсем нормално по едно време, но на следващото запалване пак се объркаха нещата А от всмукателния колектор излизат ли други маркучи освен този за регулатора на налягането на горивото и тръбичката, която минава зад разширителния съд на антифриза? Ако има още такива може те да са се понацепили и да правят ядове...
              1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
              2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

              Коментар


                #8
                Следващи идеи - стъпковия мотор е блокирал - Клапана на картерната вентилация
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  S_BANKOV написа:
                  Следващи идеи - стъпковия мотор е блокирал - Клапана на картерната вентилация
                  На стъпковия ако му подам 12 волта трябва да се мести, така ли да го тествам или има по елегантен начин
                  1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                  2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                  Коментар


                    #10
                    Той може и да тръгва но ако е зацепила оста на която има една пъпка и няма да отвори, пък той нека си работи, свали ги и го почисти, ако не можеш да се справиш сам, драсни едно лс и ела да го почистим.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Punto_II_HGT написа:
                      На стъпковия ако му подам 12 волта трябва да се мести, така ли да го тествам или има по елегантен начин
                      Не се управлява така стъпков мотор. Така може само една стъпка да го мръднеш. Подават се последователно обороти в определен ред на намотките му. Ако си е баш стъпков. Както и да е.На мен такава игра на обороти ми прилича на бавна лабда сонда. Може да пробваш да я откачиш. Може причината да е калпав бензин. Тук като зареждам от една от бензиностанциите се получава такъв ефект. Но след като заредя от друга нормална се оправя. Явно се замърсява от някакви добавки в бензина
                      FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                      FIAT Punto sx 75 '94

                      Коментар


                        #12
                        Тези дни като се пооправи малко времето ще си поиграя с моторчето, но днес забелязах нещо. Чува се леко "свирене" около всмукателния колектор, сигурно има пробив на въздух някъде там.
                        1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                        2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                        Коментар


                          #13
                          отговора е ясенако ламбдата е забила на 0.7 значи не работи.Тя трябва постоянно да си мени стойностите.Доста коли са ми идвали с този проблем.Успех

                          Коментар


                            #14
                            kris_dif95 написа:
                            отговора е ясенако ламбдата е забила на 0.7 значи не работи.Тя трябва постоянно да си мени стойностите.Доста коли са ми идвали с този проблем.Успех
                            ЩО
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #15
                              kris_dif95 написа:
                              отговора е ясенако ламбдата е забила на 0.7 значи не работи.Тя трябва постоянно да си мени стойностите.Доста коли са ми идвали с този проблем.Успех
                              То тя не е забила на 0.7 а на 0.07 волта ако трябва да сме точни. С включена и изключена л. сонда няма никаква разлика в работата на мотора. След няколко дни като изляза в отпуска ще свалям всмукателния колектор да му сменям гарнитурата и гумичките и ще огледам какво се слчва около него, ще чистя дросела, стъпковото моторче ... абе все приятни работи :D
                              1995 Fiat Brava 1.8 16V Анти Гравитационно Устройство
                              2007 Opel Corsa 1.3 MultiJet 75HP

                              Коментар

                              Working...
                              X