Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво 1.6 16в-проблем на бензин

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    misho_ написа:
    Газ имаш ли, каква? Рестартирай адаптация ако си с пластмасов колектор. Помпа 100% нее проблема с нея във високите ще умира, може да е и от регулатор на горивото, ако пуска по високо налягане е нормално да приглъхва в ниските като и даваш повече газ.
    Я обясни защо да не е помпа? Точно като не и стига налягането прави проблем в ниските обороти не във високите.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      misho_ написа:
      Газ имаш ли, каква? Рестартирай адаптация ако си с пластмасов колектор. Помпа 100% нее проблема с нея във високите ще умира, може да е и от регулатор на горивото, ако пуска по високо налягане е нормално да приглъхва в ниските като и даваш повече газ.
      Я обясни защо да не е помпа? Точно като не и стига налягането прави проблем в ниските обороти не във високите.
      i vikash vyv visokite ne mu e nujen tolko debit i si vyrvi idealno a v niskite glyhne ???? Kirilizatora na foruma ne mi raboti s Chrome na telefona syjalqvam

      Коментар


        #18
        При по-високи обороти дебита е по-голям от необходимия за нормалната работа на мотора и явно му е достатъчен, докато в ниските излишното гориво е по-малко и при рязко подаване на газ колата глъхне, докато не дойде повече гориво от помпата.Адаш, бива ли да имаш Chromе, а да не си си направил клавиатурата с опция за писане на Български?
        "Без сърца, сме просто машини"
        Toyota Prius 1.5 Hybrid
        EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

        Коментар


          #19
          misho_ написа:
          S_BANKOV написа:
          misho_ написа:
          Газ имаш ли, каква? Рестартирай адаптация ако си с пластмасов колектор. Помпа 100% нее проблема с нея във високите ще умира, може да е и от регулатор на горивото, ако пуска по високо налягане е нормално да приглъхва в ниските като и даваш повече газ.
          Я обясни защо да не е помпа? Точно като не и стига налягането прави проблем в ниските обороти не във високите.
          i vikash vyv visokite ne mu e nujen tolko debit i si vyrvi idealno a v niskite glyhne ???? Kirilizatora na foruma ne mi raboti s Chrome na telefona syjalqvam
          Да, казвам ти го от личен опит, понеже от бързане бях шибнал една помпа на бош на един бар на бравото и то си палеше, но хълцаше яко от явната липса на налягане на горивото, но минех ли 3500оборота колата заспиваше. Причината за това е регулатора на налягане, понеже е вакуумен и се влияве пряко от оборотите на двигателя, който пък от своя страна влияят на вакуума който се създава във всмукателния колектор.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #20
            S_BANKOV написа:
            misho_ написа:
            S_BANKOV написа:
            misho_ написа:
            Газ имаш ли, каква? Рестартирай адаптация ако си с пластмасов колектор. Помпа 100% нее проблема с нея във високите ще умира, може да е и от регулатор на горивото, ако пуска по високо налягане е нормално да приглъхва в ниските като и даваш повече газ.
            Я обясни защо да не е помпа? Точно като не и стига налягането прави проблем в ниските обороти не във високите.
            i vikash vyv visokite ne mu e nujen tolko debit i si vyrvi idealno a v niskite glyhne ???? Kirilizatora na foruma ne mi raboti s Chrome na telefona syjalqvam
            Да, казвам ти го от личен опит, понеже от бързане бях шибнал една помпа на бош на един бар на бравото и то си палеше, но хълцаше яко от явната липса на налягане на горивото, но минех ли 3500оборота колата заспиваше. Причината за това е регулатора на налягане, понеже е вакуумен и се влияве пряко от оборотите на двигателя, който пък от своя страна влияят на вакуума който се създава във всмукателния колектор.
            това че не ти е прекъсвала над 3500 незначи чее заспала". Не възможно е на 1бар налягане на горивото в 6000 да си върви както трябва. Аз карам бравото с прецакан регулатор на оривото(държи ми по високо наягане) колата си върви идеално на бензин, има едва доловими трепвания на ПХ, до 1400 при рязко подаване на газ забива муцуна, иначе слет това до 7000 си върви както си трябва.

            Коментар


              #21
              Колеги разбирам,че имам проблем на бензин.Може да спорите със седмици, но някои може ли да ми каже какво да погледна,да пипна и да видим дали има разлика?

              Коментар


                #22
                И да спомена че сутрин по трудно пали

                Коментар


                  #23
                  Като за начало свали помпата и провери за спукан маркуч в нея.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Не каза с кой мотор си и с какво газово
                    FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                    Коментар


                      #25
                      Фиат Браво 1.6 16в-проблем на бензин

                      S_BANKOV написа:
                      Като за начало свали помпата и провери за спукан маркуч в нея.
                      Тя в резервоара ли е?

                      Коментар


                        #26
                        Фиат Браво 1.6 16в-проблем на бензин

                        янко написа:
                        Не каза с кой мотор си и с какво газово
                        1.6 16в 103 коня-ГИ АГ зенит

                        Коментар


                          #27
                          Ако си с пласмасовите колектори преди да се вкараш в някакъв филм си виж адаптацията
                          FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                          Коментар


                            #28
                            Инжекторите са за почистване
                            Bravo 1.9 Mjet/120

                            Коментар


                              #29
                              Не съм с пластмасови колектори а за инжекторите,има ли някакъв начин да се провери дали са те и дали са за почистване преди да се почистят

                              Коментар


                                #30
                                Извинявам се на колегата ’ че ползвам неговата тема , но имам същия проблем . Моля за точни и професионални отговори , а не за предположения от тема дъра-бъра.Сменени свещи , бобина, но проблема продължава. Курорта Лозенец , няма кадърен да направи точната диагностика. Аман от пишман техници.Благодаря на всички за съдействието.
                                Горд собственик на Фиат Брава 1.6 16V

                                Коментар

                                Working...
                                X