Здравейте колеги,Имам проблем със педала на съединителя на Fiat Punto 1.2 60кс 2001г. Преди около месец, започна на моменти при превключване педала да остава долу. Правеше го само когато е много топло, като си тръгвам от работа а сутрин никакви проблеми. Четох по форумите и имаше теми, че е от горната помпа на съединителя. Майстора при който ходя също каза, че най-вероятно е от нея. Веднага я сменихме с нова на LUK. Смяната беше преди около 3 седмици. През това време нямах никакви проблеми, но до днес. Като се прибирах се случи същата работа и педала остана долу. Моля Ви да помагате, къде да търся проблема?Благодаря Ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с педала на съединителя на Punto MK2
Collapse
X
-
geleto_89 написа:Страшен форум стееееее. Нямам думи 180 прегледа и нито едно мнение! Когато става дума обаче за общи приказки сте номер 1111111;.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
не е от помпи и момпи нито от съединителя ами си е от механизъма като ги ритнеш с крак си се връща горе нали ?и мен ми го правеше едно време това НО само в топло време плстмасата ли се разширява много ли какво нз първо започва да скърца после от време на време да не се връщаслед като разглобих колата (за части) огледах смотания механизъм и установих че малко заяжда пробваи да го смажеш с гресПС: И недей така руптай срещу Форума има много отзивчиви колеги но не всички карат Пунто с помпиШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
wwalker написа:И аз мисля, че е по-скоро долната помпа(цилиндър). Ако беше горната - щеше да ти тече в краката, а не споменаваш такова нещо.Тоше и аз в събота разглобявах едно такова и не ми е вярва да запецва от раздуване на пластмасата, понеже всичко е смазано стабилно.По-скоро от помпата е запецването. Когато е откачено маркучето й, при натискане на педала, той остава долу. Другия вариант е да няма течност/пробив по маркучите.Все пак колегата да вземе един силиконов спрей/WD40 и да напръска стабилно педала.Може да се пусне климатика (ако има), когато се появи проблема и търпеливо да чака да се освободи педала, когато се охладят пластмасите.Относно форума, капацитета...Гелев, да беше пуснал темата преди да те набута (евентуално) майстора със смяна на здрава помпа...На него дали му обясни така прилежно, че му липсва капацитет?
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар