Колеги откакто имам колата паленето е като часовник, закача веднага и пали. Почна от време на време да загасва. В смисъл пали пак веднага но все едно губи оборот и гасне. Следващото палене веднага след това изисква малко повече въртене и пали веднага без да загасва. Какво може да е според вас? Като се има на предвид, че го прави на 10 пъти веднъж...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Запалването?
Collapse
X
-
mehanoveca написа:може би ГИ да бърка работата на бензин при палене немога да кажа нищо конкретно ако някои колега е запознат може да решим и двата проблема :DКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Колега,карай и се не бой.Точно този въпрос е разискван много пъти и май няма решение.Аз също го имах този проблем само че на пунто,паля и веднага гаснеше,при второто запалване всичко си беше наред.След известно време се оправи и сега нямам проблеми,колата си пали от раз.Не давай излишни пари по диагностики и така наречените майстори.Поздрави.
Коментар
-
Pchelata написа:Колега,карай и се не бой.Точно този въпрос е разискван много пъти и май няма решение.Аз също го имах този проблем само че на пунто,паля и веднага гаснеше,при второто запалване всичко си беше наред.След известно време се оправи и сега нямам проблеми,колата си пали от раз.Не давай излишни пари по диагностики и така наречените майстори.Поздрави.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар