Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Запалването?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Запалването?

    Колеги откакто имам колата паленето е като часовник, закача веднага и пали. Почна от време на време да загасва. В смисъл пали пак веднага но все едно губи оборот и гасне. Следващото палене веднага след това изисква малко повече въртене и пали веднага без да загасва. Какво може да е според вас? Като се има на предвид, че го прави на 10 пъти веднъж...


    #2
    Мотора е?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Звучи като да е стъпков мотор.
      Alfa Romeo 147 1.9JTDm 8v
      ex-Fiat Stilo 1.9JTD
      ex-Fiat Bravo 1.9JTD

      Коментар


        #4
        Двигателя е бензинов 1.8

        Коментар


          #5
          NOVA написа:
          Двигателя е бензинов 1.8
          и аз съм с 1.8 от както сложих ГИ фобос 1 в повечето случаи първото палене сутрин ми е така работи на 600 оборота няколко секунди и се оправя а по някои път гасне връщам ключа втори опит и пали без грешка

          Коментар


            #6
            Колега нали ако е ГИ трябва да пали на бензин не мисля, че трябва да има проблем а аз съм с ГИ от 3 години и нямам никакви ядове!

            Коментар


              #7
              може би ГИ да бърка работата на бензин при палене немога да кажа нищо конкретно ако някои колега е запознат може да решим и двата проблема :D

              Коментар


                #8
                mehanoveca написа:
                може би ГИ да бърка работата на бензин при палене немога да кажа нищо конкретно ако някои колега е запознат може да решим и двата проблема :D
                Не и при това ЕКУ, ако е изправен клапана на газта няма да го прави. Или стъпковия мотор зацепва и пъпката на оста не отлепя или не и стига гориво, което значи че помпата ще си ходи.
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Къде се намира помпата на този модел някой знае ли? и къде е стъпковия мотор. Съжалявам за малоумните въпроси!

                  Коментар


                    #10
                    NOVA написа:
                    Къде се намира помпата на този модел някой знае ли? и къде е стъпковия мотор. Съжалявам за малоумните въпроси!
                    Бензиновата помпа е под задната седалка или под кората на багажника, незнам комби ли е колата, а стъпковия мотор е при дроселовата клапа.
                    punto HGT

                    Коментар


                      #11
                      иди в сервиз да ти измерят налягането на горивото.проблема може да е както от ниско ,така и от високо налягане,сиреч,може и регулатора на налягнето да не ти е добре

                      Коментар


                        #12
                        Благодаря на всички колеги!

                        Коментар


                          #13
                          Колата продължава да го прави колеги и то в неопределени моменти примерно ако я паля 5-6 пъти 1 път или може и 2 подред и след това да няма проблем. Какво бихте ме посъветвали да направя първо?

                          Коментар


                            #14
                            Колега,карай и се не бой.Точно този въпрос е разискван много пъти и май няма решение.Аз също го имах този проблем само че на пунто,паля и веднага гаснеше,при второто запалване всичко си беше наред.След известно време се оправи и сега нямам проблеми,колата си пали от раз.Не давай излишни пари по диагностики и така наречените майстори.Поздрави.

                            Коментар


                              #15
                              Pchelata написа:
                              Колега,карай и се не бой.Точно този въпрос е разискван много пъти и май няма решение.Аз също го имах този проблем само че на пунто,паля и веднага гаснеше,при второто запалване всичко си беше наред.След известно време се оправи и сега нямам проблеми,колата си пали от раз.Не давай излишни пари по диагностики и така наречените майстори.Поздрави.
                              Абсолютно вярно пп Е моята се оправи, смених си помпата, горивния филтър, регулатора, притегнах рейката с дюзити който почистих, сега пали при миризмата на ключа Може да е единствената която се е оправила, ама се оправи. Колега NOVA, измерете налягането на бензина и всичко ще стане ясно, ако не знаеш как или къде, драсни ми едно лс да ти кажа или да се разберем, може и аз да погледна.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X