Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1,1 не спира да пуши - моля за помощ

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Без физически оглед и диагностика само се гадае.
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #17
      OpenGL написа:
      Да разбирам ли, че е сменил сегментите с труд и части за 350 лв общо ?
      Да, за 350лв. - много или малко ти се виждат?

      Коментар


        #18
        beast31 написа:
        Аз друго не разбрах - основни,биелни лагери сменяни ли са?На бензин как пали и как върви колата,с "уговорки" или нормално изключвайки пушенето?Тропането"като трактор" глухо ли е или по-отчетливо?
        Никакви лагери не са сменяни. Подхвърлих му за лагерите, а той ми се изсмя и каза, че нямали нищо общо. На бензин пали добре, но върви малко слабо, не я усещам като преди, имам чувството, че няма сила, като да се мъчи нещо. А тропането си го чувам ясно, като на триколка Абе, не е този двигател, който си го знаех преди... Нещо има...

        Коментар


          #19
          кола

          Ето едно спасение на добра ценатрябва монтаж http://www.megaparts.bg/avtochasti/d...punto-1-1.html
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #20
            един майстор,който не може с този прост мотор да се справи ,просто не е майстор.проверени ли са хлабините между опорите на разпределителния вал и самия вал,какво се случва с хлабините на коляновия вал,направете колата и на газ,за да видите пуши ли и на газ,абе много неща трябва.май наистина си смени майстора

            Коментар


              #21
              Здравейте пак, карах колата събота и неделя и почти се зарадвах, че не пуши вече и ето че днес сутринта пак започна. Така беше и първият път след ремонта, два дена добре и после почна да пуши и сега пак. Днес след работа отивам при другия майстор. Но по телефона като се уговаряхме за идването, ми спомена че имал наскоро пак такова Пунто като моето и то пушело. И че било нормално да пуши известно време, докато се нагодят новите части и сработят. Да карам на ниска скорост - така и правих събота и неделя, повече от 40-50 не съм карала и не пушеше. Днес понеже бързах за работа и като стигна 60-70 и почна да пуши. ... Тук щях да сквернословя ... Как мислите - прав ли е майстора?

              Коментар


                #22
                По принцип след смяна на сегменти колата трябва да се кара 4 5к км до 2000 об. за да се напаснат новите.Но ако след първото качване е напъната не се знае какво е станало ! Сегментите ремонтен комплект ли са или обикновени,и лагерите е трябвало да се проверят за допустими хлабини,и евентуално смяна.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #23
                  Ами не е прав, че е направил половинчат ремонт. Нови сегменти на стари бутала и цилиндри с предполагаемо износване, елипси, хонинг..

                  1.9 JTD 110hp
                  Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

                  Коментар


                    #24
                    cs_aleksandar написа:
                    По принцип след смяна на сегменти колата трябва да се кара 4 5к км до 2000 об. за да се напаснат новите.Но ако след първото качване е напъната не се знае какво е станало ! Сегментите ремонтен комплект ли са или обикновени,и лагерите е трябвало да се проверят за допустими хлабини,и евентуално смяна.
                    4-5км или 45км трябва да се кара, не разбрах? Щото ако са 4-5 - вече съм ги навъртяла, че и повече.Сегментите са STD+, не са ремонтни, а за лагерите ми каза, че нямали нищо общо в момента с пушенето.

                    Коментар


                      #25
                      cs_aleksandar написа:
                      По принцип след смяна на сегменти колата трябва да се кара 4 5к км до 2000 об. за да се напаснат новите.Но ако след първото качване е напъната не се знае какво е станало ! Сегментите ремонтен комплект ли са или обикновени,и лагерите е трябвало да се проверят за допустими хлабини,и евентуално смяна.
                      Забравих да спомена, че моето скромно Пунто 1.1 няма оборотомер и няма как да видя колко и какво вдига.

                      Коментар


                        #26
                        Juliama написа:
                        cs_aleksandar написа:
                        По принцип след смяна на сегменти колата трябва да се кара 4 5к км до 2000 об. за да се напаснат новите.Но ако след първото качване е напъната не се знае какво е станало ! Сегментите ремонтен комплект ли са или обикновени,и лагерите е трябвало да се проверят за допустими хлабини,и евентуално смяна.
                        4-5км или 45км трябва да се кара, не разбрах? Щото ако са 4-5 - вече съм ги навъртяла, че и повече.Сегментите са STD+, не са ремонтни, а за лагерите ми каза, че нямали нищо общо в момента с пушенето.
                        4 , 5k e 4 , 5 Хиляди КМ, А колкото до лагерите може да нямат общо с пушенето, но може да имат общо с Тропането.
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #27
                          Да не би да искаш да кажеш, че 4,5 хиляди км да карам и ще пуши през цялото време?!!

                          Коментар


                            #28
                            Juliama написа:
                            Да не би да искаш да кажеш, че 4,5 хиляди км да карам и ще пуши през цялото време?!!
                            Не не не, дай да видим какво ще каже бате Дани и после ще мислим.
                            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                            Коментар


                              #29
                              Да, и аз чакам с нетърпение, довечера ще ходя при него и ще ви кажа резултата. А дано изкочи заекът вече ..

                              Коментар


                                #30
                                Снощи бях при Дани и я прегледа обстойно. Изкочиха доста други работи за оправяне, а двигателя ще трябва да го отвори трети път, за да види каква "чорба" е сътворил предния "майстор". Сама се сетих вчера, че не е сменян масления филтър въобще от едно 5-6 години и Дани беше изумен как може при отваряне два пъти на двигателя със смяна на масло и да не смени маслен филтър. Лошото е, че ще ми излезе златен тоя ремонт, но нямам избор. Една единствена ми е колата и ми трябва. Ще чакам да ми каже какво е положението и ще ви споделя. Споменах му за всичките ви съвети, па да видим. Беше малко учуден, че съм се включила при вас във форума, все пак съм женска А след мен дойде един мъж с кола нов внос за смяна на масла, филтри, ремъци и той по препоръка от форума

                                Коментар

                                Working...
                                X