Без физически оглед и диагностика само се гадае.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1,1 не спира да пуши - моля за помощ
Collapse
X
-
beast31 написа:Аз друго не разбрах - основни,биелни лагери сменяни ли са?На бензин как пали и как върви колата,с "уговорки" или нормално изключвайки пушенето?Тропането"като трактор" глухо ли е или по-отчетливо?
Коментар
-
кола
Ето едно спасение на добра ценатрябва монтаж http://www.megaparts.bg/avtochasti/d...punto-1-1.html
Коментар
-
един майстор,който не може с този прост мотор да се справи ,просто не е майстор.проверени ли са хлабините между опорите на разпределителния вал и самия вал,какво се случва с хлабините на коляновия вал,направете колата и на газ,за да видите пуши ли и на газ,абе много неща трябва.май наистина си смени майстора
Коментар
-
Здравейте пак, карах колата събота и неделя и почти се зарадвах, че не пуши вече и ето че днес сутринта пак започна. Така беше и първият път след ремонта, два дена добре и после почна да пуши и сега пак. Днес след работа отивам при другия майстор. Но по телефона като се уговаряхме за идването, ми спомена че имал наскоро пак такова Пунто като моето и то пушело. И че било нормално да пуши известно време, докато се нагодят новите части и сработят. Да карам на ниска скорост - така и правих събота и неделя, повече от 40-50 не съм карала и не пушеше. Днес понеже бързах за работа и като стигна 60-70 и почна да пуши. ... Тук щях да сквернословя ... Как мислите - прав ли е майстора?
Коментар
-
По принцип след смяна на сегменти колата трябва да се кара 4 5к км до 2000 об. за да се напаснат новите.Но ако след първото качване е напъната не се знае какво е станало ! Сегментите ремонтен комплект ли са или обикновени,и лагерите е трябвало да се проверят за допустими хлабини,и евентуално смяна.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:По принцип след смяна на сегменти колата трябва да се кара 4 5к км до 2000 об. за да се напаснат новите.Но ако след първото качване е напъната не се знае какво е станало ! Сегментите ремонтен комплект ли са или обикновени,и лагерите е трябвало да се проверят за допустими хлабини,и евентуално смяна.
Коментар
-
cs_aleksandar написа:По принцип след смяна на сегменти колата трябва да се кара 4 5к км до 2000 об. за да се напаснат новите.Но ако след първото качване е напъната не се знае какво е станало ! Сегментите ремонтен комплект ли са или обикновени,и лагерите е трябвало да се проверят за допустими хлабини,и евентуално смяна.
Коментар
-
Juliama написа:cs_aleksandar написа:По принцип след смяна на сегменти колата трябва да се кара 4 5к км до 2000 об. за да се напаснат новите.Но ако след първото качване е напъната не се знае какво е станало ! Сегментите ремонтен комплект ли са или обикновени,и лагерите е трябвало да се проверят за допустими хлабини,и евентуално смяна.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Juliama написа:Да не би да искаш да кажеш, че 4,5 хиляди км да карам и ще пуши през цялото време?!!Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Снощи бях при Дани и я прегледа обстойно. Изкочиха доста други работи за оправяне, а двигателя ще трябва да го отвори трети път, за да види каква "чорба" е сътворил предния "майстор". Сама се сетих вчера, че не е сменян масления филтър въобще от едно 5-6 години и Дани беше изумен как може при отваряне два пъти на двигателя със смяна на масло и да не смени маслен филтър. Лошото е, че ще ми излезе златен тоя ремонт, но нямам избор. Една единствена ми е колата и ми трябва. Ще чакам да ми каже какво е положението и ще ви споделя. Споменах му за всичките ви съвети, па да видим. Беше малко учуден, че съм се включила при вас във форума, все пак съм женска А след мен дойде един мъж с кола нов внос за смяна на масла, филтри, ремъци и той по препоръка от форума
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар