На Дани единственото лошо е, че не може да се вредиш при него. Много ни се чупят фЯтите
ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Снощи бях при Дани и я прегледа обстойно. Изкочиха доста други работи за оправяне, а двигателя ще трябва да го отвори трети път, за да види каква "чорба" е сътворил предния "майстор". Сама се сетих вчера, че не е сменян масления филтър въобще от едно 5-6 години и Дани беше изумен как може при отваряне два пъти на двигателя със смяна на масло и да не смени маслен филтър. Лошото е, че ще ми излезе златен тоя ремонт, но нямам избор. Една единствена ми е колата и ми трябва. Ще чакам да ми каже какво е положението и ще ви споделя. Споменах му за всичките ви съвети, па да видим. Беше малко учуден, че съм се включила при вас във форума, все пак съм женска А след мен дойде един мъж с кола нов внос за смяна на масла, филтри, ремъци и той по препоръка от форума
Масления филтър на стената и той задължително, Там има доста ценни неща, един аксиален лагер, един филтър въздушен, накладки, биела, абе все добре експлоатирани неща.
Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Бихте ли споделили координати на майстора Дани, за да се обръщаме към него при бъдещи и евентуални проблеми?
Да, разбира се - 0877-990-894 и 0888-990-894, намира се в двора на "Тих Труд", бул. Асен Йорданов 11 https://www.google.bg/maps/@42.673039,23.387336,3a,75y,355.68h,89.18t/data=!3m4!1e1!3m2!1syeI5mPJY3vMQnDdfxC90mw!2e0след бариерата първата пряка вляво и пак вляво и сте пред сервиза на Дани Обаче след като ми оправи мойто фятче .. Между другото - оказа се, че предишният "майстор" е обърнал два от сегментите и не е сменил биелни лагери, та ще изчисти майонезата от антифриза и други работи, та такааа .... а дано това да е проблема и да се оправи вече, че или или
Да се похваля (тихичко), че колата вече работи добре и НЕ пуши. Много съм доволна от Дани, момчето наистина си разбира от работата, много му благодаря, за което. Оправи буламача от предишния "майстор" - обърнати сегмени, несменен маслен филтър, биелни лагери, имаше една различна пружинка на единия клапан, смени водач глава гарнитура, термостат (че загряваше бързо) и други гарнитури. Та на трето отваряне на двигателя вече се оправи. А бях почнала да мисля да я сменям. Е, има още други неща за оправяне - като предни амортесьори, тампони, ама ще е по-натам. Отново голямо благодаря на Дани, а и на Слави с черното браво - добре, че ви има във форума и сте така отзивчиви за помощ, че бях се отчаяла какво да правя и при кого да ходя!
Браво значи бързо я е оправил, преди седмица бях при него и още не беше почвана.
Сигурно говориш за друга кола - моята е син металик Пунто 1,1, а като че ли имаше друго Пунто, ама зелено, ако не се лъжа. Моята беше готова на 18-ти, ама нямах време да пиша във форума. За две седмици ми я оправи. Не знам много ли е, малко ли е, ама на мен ми се стори много.
Коментар