Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с аванса на детонация фиат браво 1.6 96год.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с аванса на детонация фиат браво 1.6 96год.

    Колеги след диагностика с фиат еку скан се оказа, че не се получават данни за аванса на детонация само на 4 цилиндър. Има информация за останалите три цилиндъра-0.00016 град. на празен ход. Да помогнете с някакви идей защо само на четвърти не излиза информация. Благодаря!

    #2
    Нещо не те разбрах, я дай скрийншот .
    Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
    Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
    Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

    Коментар


      #3
      http://dox.abv.bg/files/listtree

      Коментар


        #4
        Аванс на запалване никаква картинка не се отваряИ как така за четвърти цилиндър като той аванса е еднакъв за всички.
        FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
        FIAT Punto sx 75 '94

        Коментар


          #5
          slav4o_vt написа:
          Аванс на запалване никаква картинка не се отваряИ как така за четвърти цилиндър като той аванса е еднакъв за всички.
          Погледни горният файл.

          Коментар


            #6
            Ако може го сложи на друго място например imageshack.com или ми го прати на пощата slav4o_1&abv.bg да го сложа на видно място защото не мога да го отворя
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #7
              https://imageshack.com/i/n16kq3j Извинявам се за файла ама съм с някъв таблет дето неможе да смалява снимките.

              Коментар


                #8
                имаш само 1 детонационен датчик - затова корекцията си е еднаква на всички цилиндри.

                Коментар


                  #9
                  u_bo написа:
                  имаш само 1 детонационен датчик - затова корекцията си е еднаква на всички цилиндри.
                  Съгласен съм, но защо не излизат данни само на четвърти цилиндър.

                  Коментар


                    #10
                    Явно не е това което си мислех. Предполагам е корекция за всеки отделен цилиндър. Не е проблем с един датчик да се хване кой цилиндър дава детонация, тъй като в даден момент работи само един и се знае. Дали е така направено обаче не зная. Може би на 4ти цил няма корекция в момента. Само че, това е адски малъка част от градуса - нещо грешно има сякаш.
                    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                    FIAT Punto sx 75 '94

                    Коментар


                      #11
                      Дали пък детонационния датчик не се скапва. Понякога пали с пипането на ключа, а друг път трябва да повъртя малко. Смених кабели, свещи, бубина, ламбда сонда преди 500 км.

                      Коментар


                        #12
                        155 написа:
                        Дали пък детонационния датчик не се скапва. Понякога пали с пипането на ключа, а друг път трябва да повъртя малко. Смених кабели, свещи, бубина, ламбда сонда преди 500 км.
                        Гарантирано няма връзка.

                        Коментар


                          #13
                          газ имаш ли? провери си сещта на 4ти цилиндър и кабела.

                          Коментар


                            #14
                            Имам газ. Както писах по-горе всички кабели и свещи са сменени.

                            Коментар


                              #15
                              обикновенна предполагам? На газ претполагам ги записва? Някаква промяна в работата откакто я записва да забелязваш?

                              Коментар

                              Working...
                              X