Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Кофти тропане от зад на Фиат Пунто!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Кофти тропане от зад на Фиат Пунто!!!

    Колеги, наскоро си взех Пунто двуврато и се появи едно странно чукане от зад като на метал в метал също се появява чукането като набия рязко спирачка, познати ми казаха ,че може да е от тампоните на моста или от някакви втулки от зад от които фиатите страдали, според вас от какво може да е това и какви пари са горе долу тампоните и тези втулки да знам какво ме чака... Благодаря ви!

    #2
    Рем. к-т заден носачОЕМ: 7736515, 7736514, 7769900 B.50161 - -FT17025 FAST 38,50DG203K DELTA GOM 39,80CXV01 CX 38,00
    Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
    ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

    Коментар


      #3
      iliyan написа:
      Рем. к-т заден носачОЕМ: 7736515, 7736514, 7769900 B.50161 - -FT17025 FAST 38,50DG203K DELTA GOM 39,80CXV01 CX 38,00
      Значи според теб колега, е от това не е от тампоните на моста, това явно е познат проблем за тези фиати, а лесно ли се сменят всмисъл за един ден ще станат ли

      Коментар


        #4
        Виж си и тампоните на гърнето.
        Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

        Коментар


          #5
          spark написа:
          Виж си и тампоните на гърнето.
          И тампоните на задния мост, предимно предните.
          FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

          Коментар


            #6
            Добре колеги, ще ги погледна и ще пиша като ги огледаме...

            Коментар


              #7
              Колеги, оказа се ,че тропат тампоните на задния мост, порачани са в събота ще ги сменям... искам да ви питам друго , къде е нормалното полужение на стрелката на температурата на таблото, защото моята стрелка се вдига бавно , а имам парно и перката вкклучва... и незнам дали трябва да е така или и термостата е за смяна?... за 5-6 км градско каране би трябвало да достигне оптималната си температура на работа нали?

              Коментар


                #8
                Ако всичко ти е нормално трябва да седи по средата (на удебелената линийка) . Също ако казанчето на антифриза ти е пълно до горе е възможно по - баво достигане на оптималната температура за работа на двигателя
                Fabbrica Italiana per Automobili di Torino <3
                Fiat Bravo 1.4 12v 1996г

                Коментар


                  #9
                  Като спускаш по някой наклон без газ или поенерция, стрелката мърдали или си стои закована ??, ако стрелката мръдне към по студено значи със сигурност е термостат, тоест останал е постоянно в отворено положение и трябва да го смениш.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Аз я взех преди няколко дни и сега я стягам малко по малко и не съм излизал извън града с нея още, но си вдига до средата сртелката , ама доста бавно става, но пък има парно викате може да е за смяна станал термостата вече...

                    Коментар


                      #11
                      Излез извън града, загрей я да стигне стрелката до средата и след това и слагаш 5-та предавка и ако има някъде наклон я пускаш без газ, ако почне да пада стрелката значи си за термостат, ако не мърда стрелката значи може другаде да е проблема.Като я пуснеш без газ пусни и парното на макс да духа топло, не трябва стрелката да мръдне от средата.
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        на тези мотори си стои на 70-75гр в движение ,независимо лято ли е или зима(това при изправен термостат)

                        Коментар


                          #13
                          ivel написа:
                          на тези мотори си стои на 70-75гр в движение ,независимо лято ли е или зима(това при изправен термостат)
                          Точно там стои и моята стрелка, благодаря ти колега, този отговор ми трябваше...

                          Коментар


                            #14
                            ivel написа:
                            на тези мотори си стои на 70-75гр в движение ,независимо лято ли е или зима(това при изправен термостат)
                            И аз потвърждавам! :D при 2бр пунто
                            Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                            Втората......пак същата!
                            (_-_)______////_______(_-_)
                            Punto75-Вече на жената!
                            Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                            Коментар


                              #15
                              Колеги, от няколко дни ми се появи следния прблем, 1-ва скорост понякога не иска да влезне от първия път , уж вкарвам ама колата не тръгва трябва да мина на свободна и пак да вкарам и така чак от 3-4 път влиза и потегля... това на какво може да се дължи може ли да е от липса на масло в скоростите или пък съединител?... става само на 1-ва предавка другите скорости са си ок...

                              Коментар

                              Working...
                              X