Здравейте колеги, става на въпрос за фиат брава 96 година 1.6 16v. Наложи ми се една вечер много да бързам и колата започна да вдига температура да губи мощност. Спрях отворих капачката на антифриза, без да го изхвърля или да е смесила, продължих и след няколко километра всичко по таблото започна да свети по слабо. Акумулатора започваше да се изтощава все едно динамото не зарежда и двигателя тракаше все едно няма масло а на предишното спиране видях, че масло и антифриз има и така продължих още няколко километра понеже нямаше как да спра ставаше на въпрос за починал близък и много бързах. Покарах още няколко километра така и изгуби мощност напълно и я оставих нямаше никакъв ток, след като спрях доста пушек излизаше от капака.След няколко дни я прибрах заредих акумулатора сложих го, проверих антифриза, маслото всичко е ОК тръгнах да въртя да пали и ми направи впечатление, че върти супер лесно и бързо, но не иска да запали все едно ангренажа е скъсан, но не той си е на мястото,някой има ли идея какво може да е, преди година сменяха главата чудя се от какво може да е заслужава ли си да я карам по майстори, дали изобщо има компресия ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.6 16v не пали
Collapse
X
-
Щом ти е направило впечатление, че колата върти на стартер по-бързо от колкото нормално, това е признак или за ангренгаж или гарнитура на главата. Може и да си я спукал, но бих ти препоръчал, преди да предприемеш отваряне на мотора, я хвърлете едно око на аксесоарния ремък. Мисля, че водната помпа и генератора са там някъде :P Според мен проблема ти е започнал от там, а за бързото въртене, може би ще иска една гарнитурка на главата плюс хидро тест и шлайфане ако се наложи преди да я върнете обратно. Но за да загрява и едновременно да не зарежда, си мисля за обтягащия механизъм или скъсан ремъкFiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
Щом върти като латерна, а не пали, има проблем с компресията. За да има проблеми там се започва от изгоряла гарнитура, залепнали клапани от лош бензин, сегменти (което не ми се вярва). Според мен се е случило нещо с пистовия ремък който минава от коляновия вал през генератора и водната помпа. При загряла кола - над 90 градуса, ако отвориш капачката на разширителния съд трябва поне да изкара някакво налягане, а да не говорим ако температурата е 100+ ще заври и ще има попарени, ако има нормална циркулация на охладителната течност. Въпросния пушек който е излизал от капака ти може да е единствено от прегряване. Прегряването се надявам да ти е ясно до какво води... Пробвай като въртиш на стартер да изкараш щеката на маслото и виж дали "духа" от там за да изключим проблем във сегментите и блока. Заинтригува ме това Фиятче, нали и моето е същотоFiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
slav4o_vt написа:Аз не можах да се сетя каква е връската с тока и прегряването ама Bravo_16v_103hp е написъл. Иначе двигателя явно е прегрят и спечени сегменти или гарнитура. Ангренажа не виждам какво може да му стане.Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now
Коментар
-
Bravo_16v_103hp написа:Щом върти като латерна, а не пали, има проблем с компресията. За да има проблеми там се започва от изгоряла гарнитура, залепнали клапани от лош бензин, сегменти (което не ми се вярва). Според мен се е случило нещо с пистовия ремък който минава от коляновия вал през генератора и водната помпа. При загряла кола - над 90 градуса, ако отвориш капачката на разширителния съд трябва поне да изкара някакво налягане, а да не говорим ако температурата е 100+ ще заври и ще има попарени, ако има нормална циркулация на охладителната течност. Въпросния пушек който е излизал от капака ти може да е единствено от прегряване. Прегряването се надявам да ти е ясно до какво води... Пробвай като въртиш на стартер да изкараш щеката на маслото и виж дали "духа" от там за да изключим проблем във сегментите и блока. Заинтригува ме това Фиятче, нали и моето е същото
Коментар
-
Днес проверих дали духа през отвора за щеката,но можах да усетя добре. Отворих капачката за доливане на масло и сложих ръка там и доста силно духаше навън докъто двигатела върти, това нормално ли е ? Ето и едно видео http://youtu.be/6DJfPjJF9L0
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар