Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 16v не пали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Брава 1.6 16v не пали

    Здравейте колеги, става на въпрос за фиат брава 96 година 1.6 16v. Наложи ми се една вечер много да бързам и колата започна да вдига температура да губи мощност. Спрях отворих капачката на антифриза, без да го изхвърля или да е смесила, продължих и след няколко километра всичко по таблото започна да свети по слабо. Акумулатора започваше да се изтощава все едно динамото не зарежда и двигателя тракаше все едно няма масло а на предишното спиране видях, че масло и антифриз има и така продължих още няколко километра понеже нямаше как да спра ставаше на въпрос за починал близък и много бързах. Покарах още няколко километра така и изгуби мощност напълно и я оставих нямаше никакъв ток, след като спрях доста пушек излизаше от капака.След няколко дни я прибрах заредих акумулатора сложих го, проверих антифриза, маслото всичко е ОК тръгнах да въртя да пали и ми направи впечатление, че върти супер лесно и бързо, но не иска да запали все едно ангренажа е скъсан, но не той си е на мястото,някой има ли идея какво може да е, преди година сменяха главата чудя се от какво може да е заслужава ли си да я карам по майстори, дали изобщо има компресия ?

    #2
    на пета в наклон трябва да дъжи долу-горе без да тръгне.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      Щом ти е направило впечатление, че колата върти на стартер по-бързо от колкото нормално, това е признак или за ангренгаж или гарнитура на главата. Може и да си я спукал, но бих ти препоръчал, преди да предприемеш отваряне на мотора, я хвърлете едно око на аксесоарния ремък. Мисля, че водната помпа и генератора са там някъде :P Според мен проблема ти е започнал от там, а за бързото въртене, може би ще иска една гарнитурка на главата плюс хидро тест и шлайфане ако се наложи преди да я върнете обратно. Но за да загрява и едновременно да не зарежда, си мисля за обтягащия механизъм или скъсан ремък
      Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
      Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

      Коментар


        #4
        погледни здрав ли ти е ремъка на алтернатора , може и да си я прегрял но дано не си !
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          кола

          И аз мисля ангренгаж дане не гарнитура че таме е повече даване на пари за ремонт
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Аз не можах да се сетя каква е връската с тока и прегряването ама Bravo_16v_103hp е написъл. Иначе двигателя явно е прегрят и залагам на спечени сегменти или гарнитура. Ангренажа не виждам какво може да му стане.
            FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
            FIAT Punto sx 75 '94

            Коментар


              #7
              Щом върти като латерна, а не пали, има проблем с компресията. За да има проблеми там се започва от изгоряла гарнитура, залепнали клапани от лош бензин, сегменти (което не ми се вярва). Според мен се е случило нещо с пистовия ремък който минава от коляновия вал през генератора и водната помпа. При загряла кола - над 90 градуса, ако отвориш капачката на разширителния съд трябва поне да изкара някакво налягане, а да не говорим ако температурата е 100+ ще заври и ще има попарени, ако има нормална циркулация на охладителната течност. Въпросния пушек който е излизал от капака ти може да е единствено от прегряване. Прегряването се надявам да ти е ясно до какво води... Пробвай като въртиш на стартер да изкараш щеката на маслото и виж дали "духа" от там за да изключим проблем във сегментите и блока. Заинтригува ме това Фиятче, нали и моето е същото
              Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
              Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

              Коментар


                #8
                slav4o_vt написа:
                Аз не можах да се сетя каква е връската с тока и прегряването ама Bravo_16v_103hp е написъл. Иначе двигателя явно е прегрят и спечени сегменти или гарнитура. Ангренажа не виждам какво може да му стане.
                Водната помпа и генератора се задвижват от един и същ ремък
                Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                Коментар


                  #9
                  аха и въпреки това има само 4 ремъка (поне при варианта с климатик)
                  FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                  FIAT Punto sx 75 '94

                  Коментар


                    #10
                    4 с ангренажните ли ?
                    Fiat Bravo 1.6 16v 103hp-Forever in my heart - Ex
                    Fiat Marea 1.9TD 75hp-Family Combi Now

                    Коментар


                      #11
                      Bravo_16v_103hp написа:
                      Щом върти като латерна, а не пали, има проблем с компресията. За да има проблеми там се започва от изгоряла гарнитура, залепнали клапани от лош бензин, сегменти (което не ми се вярва). Според мен се е случило нещо с пистовия ремък който минава от коляновия вал през генератора и водната помпа. При загряла кола - над 90 градуса, ако отвориш капачката на разширителния съд трябва поне да изкара някакво налягане, а да не говорим ако температурата е 100+ ще заври и ще има попарени, ако има нормална циркулация на охладителната течност. Въпросния пушек който е излизал от капака ти може да е единствено от прегряване. Прегряването се надявам да ти е ясно до какво води... Пробвай като въртиш на стартер да изкараш щеката на маслото и виж дали "духа" от там за да изключим проблем във сегментите и блока. Заинтригува ме това Фиятче, нали и моето е същото
                      И на мен това ми направи впечатление, че на загрял двигател над 90 градуса отворих капачката и никакво налягане. Тези дни ще проверя духа ли през отвора за щеката и ремъците отново и ще пиша по темата. Колата е без климатик.

                      Коментар


                        #12
                        Ремъците са здрави както се вижда от снимката, направих и една симка на маслото което е върху щеката. Тези дни ще и сложа акумулатор, за да проверя дали духа през отвора за щеката.

                        Коментар


                          #13
                          маслото трябва да облято от двете страни. Това е нивото. Ако е оцапано само от едната страна значи няма масло.
                          Bravo_16v_103hp написа:
                          4 с ангренажните ли ?
                          да ангренажния на валовете и още 3 са при мен. Ама съм с климатик
                          FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                          FIAT Punto sx 75 '94

                          Коментар


                            #14
                            slav4o_vt написа:
                            маслото трябва да облято от двете страни. Това е нивото. Ако е оцапано само от едната страна значи няма масло.
                            Bravo_16v_103hp написа:
                            4 с ангренажните ли ?
                            да ангренажния на валовете и още 3 са при мен. Ама съм с климатик
                            Маслото е обляло обилно щеката и от двете страни.

                            Коментар


                              #15
                              Днес проверих дали духа през отвора за щеката,но можах да усетя добре. Отворих капачката за доливане на масло и сложих ръка там и доста силно духаше навън докъто двигатела върти, това нормално ли е ? Ето и едно видео http://youtu.be/6DJfPjJF9L0

                              Коментар

                              Working...
                              X