Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

2.0 20V 147 hp към 155 hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    2.0 20V 147 hp към 155 hp

    Колеги някой правил ли е този трансфер. Освен главата друго какво ми трябва от 155 hp за да сложа главата върху блока?
    Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
    Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

    #2
    ECU или смяна на чипа за друго дригите да кажат.
    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
    FIAT Punto sx 75 '94

    Коментар


      #3
      Ако се търси пълноценен резултат- всмукателния колектор заедно с цялата т.нар. VIS система. И все пак по моето скромно мнение ефектът ще бъде по-скоро психологически отколкото реален
      ex. Fiat Marea 1.6 16V
      ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
      Lancia Kappa 2.0 VIS

      Коментар


        #4
        Да, знам колега. Просто имам в наличност VIS-ова глава и блок от 147 hp. Трябва да разузная въпросната VIS система какво включва за да не забравя нещо и да ги разменя при монтажа.
        Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
        Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

        Коментар


          #5
          Провери за разлики в картера, и количеството на маслото, ЕКУ със сигурност ще трябва да смениш.
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Колега, малко повърхностно обяснение давам чрез прикачените скици, но горе долу мисля,че ще добиеш представа за елементите на ВИС системата. Във всмукателния колектор на ВИС двигателите има клапи, които се отварят (доколкото си спомням след 4000об./мин) и създават допълнително завихряне. Поне при моята Ланча Капа, с този двигател е така- до 4000 оборота ускорява прилично, но след това получава допълнителен тласък. Надявам се да съм бил полезен.
            Прикачени файлове
            ex. Fiat Marea 1.6 16V
            ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
            Lancia Kappa 2.0 VIS

            Коментар


              #7
              А да използвам всмукателния от 147hp и да си остане без VIS системата ?Значи трябва и инсталацията да преправя покрай VIS-овия всмукателен колектор.
              Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
              Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

              Коментар


                #8
                Има разлика във градусите на вала на изпускателния колектор.147 к.с. 182A1.000отваря 27 градуса преди ДМТзатваря 2 градуса след ГМТ155 к.с. 182B3.000отваря 40 градуса преди ДМТзатваря 0 градуса в ГМТвсмукателните и двата са с вариатор отварят9 градуса след ГМТ9 градуса преди ГМТ (сработил вариатор)затварят49 градуса след ДМТ31 градуса (сработил вариатор)Ако махнеш тия клапи и смениш изпускателния вал би следвало да стане с твоя компютър.
                FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                FIAT Punto sx 75 '94

                Коментар


                  #9
                  Ще пробвам този вариант. Ще ползвам глава оборудвана от VIS, като ще сменя само вала на изпускателния колектор и всукателния колектор от 147hp и ще го видим.Не си струва да разглабям цялата кола за да мога да сменя и снопа с кабели към двигателя. Тези дни само трябва да набавя вала и почвам. После ще напиша какво се е случило.
                  Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
                  Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм

                  Коментар


                    #10
                    Двигателя ще ти е пак 147 к.с. Ако ще правиш сбирщайн става. Ако ще правиш ъпгрейд до 155 к.с. естествно си търси и ECU и слагаш VIS главата.
                    FIAT Bravo sx 1.6 16V '97
                    FIAT Punto sx 75 '94

                    Коментар

                    Working...
                    X