Колеги някой правил ли е този трансфер. Освен главата друго какво ми трябва от 155 hp за да сложа главата върху блока?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
2.0 20V 147 hp към 155 hp
Collapse
X
-
Колега, малко повърхностно обяснение давам чрез прикачените скици, но горе долу мисля,че ще добиеш представа за елементите на ВИС системата. Във всмукателния колектор на ВИС двигателите има клапи, които се отварят (доколкото си спомням след 4000об./мин) и създават допълнително завихряне. Поне при моята Ланча Капа, с този двигател е така- до 4000 оборота ускорява прилично, но след това получава допълнителен тласък. Надявам се да съм бил полезен.ex. Fiat Marea 1.6 16V
ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
Lancia Kappa 2.0 VIS
Коментар
-
Има разлика във градусите на вала на изпускателния колектор.147 к.с. 182A1.000отваря 27 градуса преди ДМТзатваря 2 градуса след ГМТ155 к.с. 182B3.000отваря 40 градуса преди ДМТзатваря 0 градуса в ГМТвсмукателните и двата са с вариатор отварят9 градуса след ГМТ9 градуса преди ГМТ (сработил вариатор)затварят49 градуса след ДМТ31 градуса (сработил вариатор)Ако махнеш тия клапи и смениш изпускателния вал би следвало да стане с твоя компютър.
Коментар
-
Ще пробвам този вариант. Ще ползвам глава оборудвана от VIS, като ще сменя само вала на изпускателния колектор и всукателния колектор от 147hp и ще го видим.Не си струва да разглабям цялата кола за да мога да сменя и снопа с кабели към двигателя. Тези дни само трябва да набавя вала и почвам. После ще напиша какво се е случило.Fiat Bravo '96 1.4 12v- 2.0 20V
Във всеки звяр се крие капка милост. Във мен я няма - значи звяр не съм
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар