Зимата след намокряне на мотора ми изгоряха 3 инжектора.Последва смяна на инжекторите и колата се оправи. Сега обаче започва появяването на друг проблем:От време на време светва чека, колата губи мощност, минавам 3-4-5 км и се оправя.Купих друга бобина 2-а ръка и след смяната и проблема изчезва, но не за дълго.Вчера след 450 км шофиране започна да се появява пак проблема,но се появи за постоянно. Спрях, откачих 3 пиновия кабел който влиза в бобината, закачих го отново и проблема изчезна временно, а след 5 км пак.... се появи.Спрях вадих кабелите и пробвах да видя дали няма да се оправи, оправя се за 1 минута и пак се влошиНакрая спрях и извадих от багажника другата бобина и проблема изчезна.искам да отбележа, че проблема се проявява и при двете бобини. И двете бобини не са нови. Въпросното упражнение го правя вече за 2-и път.Кабелите са изправни, свещите са сменени преди 10 000 км приблизително. Детонации нямам, разхода е нормален.Направило ми е впчетление, че проблема се появява основно при промяна на времето от топло към студено.Правил съм диагностика и дава грешка че не работи съответни инжектор. проблема е наличен както на бензин, така и на газ.Въпросът ми е към бобина ли да се насочвам... Не ми е проблема да дам пари за колата и да купя нова бобина, но не съм сигурен , че проблема е в нея.Ако е хлабава връзка то защо след откачане на куплунга от бобината се оправя и после пак се влошава, друг е въпроса че и при двете бобини го има проблема.Някой наясно ли е как става управлението на самите инжектори. В смисъл дали не идва проблема от неправилно управление на искрата или инжекторите. Някъде бях чел че като няма искра и инжекторите не получават напрежение и съответно не впръскват гориво. Вярно ли е това? Поведението на двигателя не се променя от вида на горивото-бензин или газ. BRAVA 1.6 99’’ IAW49FМоля за съвет.Преместена.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Губя 1-2 цилиндъра. Бобина или нещо друго. Брава 1,6
Collapse
X
-
При Фобос сигнала за оборотите се взима или от инжекторите или от бобината ,ако е от бобината се маха изолацията на единия кабел захранващ едната бобина(те са две) и тамм се вързва един кабел ,това обяснява отпадането на два цилиндъра ,проблеми свързани с времето,изчезване на проблема при пипане там.А чека свети ли ти(би трябвало да свети) Или по-простото е имаш си две скапани бобини,аз съм бил в този филм и се оправих с нова,само че при мен беше пробило високото и не ми светеше чека.
-
Чека си свети и при двете бобини и като светне макарона умира направо. Иначе си пали колата дори в неработещи всички цилиндри, чека угасва и след 5 секунди светва. Процедурата с откачането на кабелите я правя на изгасен двигател. Вчера 450 км минах само с едно спиране и никакви проблеми. После обаче захладня през нощта и тогава се появи проблема. Чета, че бобините не работели при загряване. Какви са признаците за дефектирала бобина?В случая какво да правя? Освен да почна да разнищвам кабелите на фобоса и да проверявам връзките. Не го изключвам като вариант, защото фобоса ми кара 8-а година и не е ненормално някое кабелче да е окислено примерно.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Май бобината ще се окаже. Като направи проблема гаси, изкарай кабелите и измери съпротивлението и между 1-4 и после 2-3 на бобината. Зависи с коя бобина си. Заводски излизат с Шампион (около 10К Ома съпротивление) и Беру (около 5К Ома). Абсолютно заменяеми са, независимо от различното съпротивление.
Коментар
-
wwalker написа:Май бобината ще се окаже. Като направи проблема гаси, изкарай кабелите и измери съпротивлението и между 1-4 и после 2-3 на бобината. Зависи с коя бобина си. Заводски излизат с Шампион (около 10К Ома съпротивление) и Беру (около 5К Ома). Абсолютно заменяеми са, независимо от различното съпротивление.
Коментар
-
Ами с две бобини съм. В смисъл едната се въргаля в багажника и ги сменям. Проблема е и с двете. Освен да са дефектни и двете....Иначе си закачам с ваг-ком кабел и дава грешка , че няма искра на съответния цилиндърInjector coil... нещо си беше. За мен това е ясно, но аз искам да разбера дали причината наистина е бобина или проблема идва в резултат на това, че примерно екуто изключва подаването на сигнал поради някаква причина....За съжаление вариант да я сменя с някой засега поне няма.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Може и двете да са дефектни. Грешката си е ясна, бобина, без значение с какъв софтуер се закачаш. Мисля си за една възможност - средният болт, дългият, на бобината е масата и. Виж да не е сменен с къс болт или да е мръсно... развий, огледай, почисти, пръсни малко контактен спрей или масло. Също снимай да видим свещите. 10 хиляди за едни свещи са нищо, за други са страшно много. Също измери съпротивлянието на всеки кабел. Сумарно 1-4 трябва да дават колкото 2-3.
Коментар
-
Точно, маса на бубината може да е, както и хлабава връзка. Причината да си го мисля е точно появата на проблема от топло на студено и обратното и това че като изадиш кабела почва да работи ок и после как се разваля, може би от вибрации.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Нали ти писах че бях по тази схема и аз,но при мен беше високото на бобината и не записваше грешка.Скапа се на път и се наложи да взема втора употреба на път,оказа се че са с един и същи проблем и после нова ,при мен също се возят отзад Маса не е защото няма да изчезват само два цилиндъра ,кабелите можеш да ги премериш но и от тях не е-няма да записва грешка .Кабелите на ниското са три ,средния е + левия и десния - , еку управлява минусите на единия от - може да ти е закачен сигнала за обороти на Фобоса погледни там(ако газаджиите са го вързали) ,също и буксата може да е с лош контакт.Иначе нова бобина.
Коментар
-
Кабели за свещи със сигурност не са. Вчера в топлото време около 27 градуса навън след 15 минути градско пак почна цветомузиката.Явно е бобина..... проблемите и с двете бобини са еднакви. Проблем с масата нямам, защото целия корпус на бобината ми е метален и се закрепва с 3 болта които контактуват в метал както на двигателя така и на самата бобина.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Благодарение на cs_aleksandаr всичко е наред.Диагнозата: бобинаОказа се че и двете ми бобини след качествено загряване - така че да не може да се държат в ръка, зАпочват да не работят. С проба с трета бобина всичко поне за сега е добреБлагодаря на всички!!!!Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар