Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Сила на затягане на лагери на разпределителния вал на Пунто 1.2

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Сила на затягане на лагери на разпределителния вал на Пунто 1.2

    Здравейте с каква сила трябва да се стегнат лагерите на разпределителният вал.Също ме интересува с каква сила се стягат основни и биелни лагери. p.s. двигателя е на пунто 1.2 8клапанаа 2001година код на мотора 188а4000

    #2
    Re: Сила на затягане на лагери

    icsson написа:
    Здравейте с каква сила трябва да се стегнат лагерите на разпределителният вал.Също ме интересува с каква сила се стягат основни и биелни лагери. p.s. двигателя е на пунто 1.2 8клапанаа 2001година код на мотора 188а4000
    Мъжката се стягат Нещо не мога да разбера какво ще правиш?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Казваш мъжката до скъсване и да върна четвърт на зад а.

      Коментар


        #4
        Ми явно иска да си отваря двигателя колегата и да си направи профилактика на главата, може би... За какво иначе ще стяга разпределителни валове, основни и биелни лагери? Може би разход на масло, пушещ двигател, запекли сегменти, запушени маслени магистрали - има много възможни причини. Колега, много добре си се ориентирал кое е от значение в случая - годината и тип на двигател. Данните, които те интересуват, ги има в специализираната литература или софтуер - например Autodata. Тъй че, решението е да си изтеглиш отнякъде, например от торент-сайтовете някаква по-нова и работеща версия на тая програма и да си намериш тези ремонтни и настроечни характеристики за твоя двигател. После си намираш подходящия инструмент - динамометрични ключове, в чийто обхват попадат дадените моменти на затягане, камъни за гедоре и действаш! И гледай не само моментите на затягане, но и реда на стягане на болтовите съединения - той също е от значение. После - ако стягаш гарнитура на глава, инструкциите на производителя, които са в опаковката с гарнитурата, и тези, предписани в Autodata, понякога се различават. Аз лично препоръчвам да се спази препоръката на производителя на гарнитурата, защото не винаги оригиналната гарнитура, монтирана от производителя, и тази, която ти си купил, са еднакви. И, естествено, не не хвърляй на по-евтините версии гарнитури - много скоро ще правиш същото упражнение пак. Гарнитура за 10-12 лв не е читава!

        Коментар


          #5
          основни-40нм+90гр,биелни-20нм+41нм,разпределителен вал-8нм,глава-20нм+30нм+90гр+90гр

          Коментар


            #6
            Колега къде го видя тва 40nm +90°
            За основните лагери. Защо на мене ми излиза 20nm+90°
            В Хайнес Main bearings се превежда основни лагери
            Само си представям, ако се окажа прав, на колко хора си прецакал колите от 2014та досега

            --- Автоматично слети последователни мнения ---
            Прикачени файлове
            Последна редакция от banko; 15.01.2022, 21:28.

            Коментар


              #7
              Всъщност на пунто 176 го дават точно 40нм+90 °
              И не мога да повярвам, каква е тая разлика, когато двигателя е един и същClick image for larger version

Name:	Screenshot_20220130-204236.jpg
Views:	2
Size:	136,5 KB
ID:	2099320
              Big end означава биелни лагери
              Main bearings основни
              Извинявай колега, даже ще пусна нова тема, да разберем
              Последна редакция от banko; 30.01.2022, 22:33.

              Коментар

              Working...
              X