Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 2.0 16V проблем с работа на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    VET написа:
    А компресомера дали е адекватен? Такава компресия е чудесна за абсолютно мъртъв мотор. И въпреки това, колата трябва да работи чисто и без проблеми, като изключим липсата на мощност.
    с 300- зора пали компресомера си е доста точен колата като заработи и и дам газ хвърля черни кълбета от зад от пушилка свещите са черни а са иридиеви мисля си за проблем в колелата на валовете 1000 пъти гледах белезите на белези си е по скоро да не отговарят тия белези горе хем компресията паднала като на неправилно зацепен мотор хем не може да се изреже хубаво мотора хем хем хем...
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #47
      до сега си играх с колата пробвах зъб на пред зъб на зад на смукателния и изпускателния вал смукателния като му бутна 1 зъб остава същата комперсия 1 на зад и компресията пада на 5изпускателния на където и да го мръдна компресията пада
      Fabbrica Italiana Automobili Torino
      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

      Коментар


        #48
        Разбрах от къде ми бяга компресията като правих мотора тогава ми казваха че става колянов вал от дизел и такъв и сложих понеже намерих с перфектните размери само че вместо от 1.9 дизел където хода е същия като на 2.0.16 съл сложил от 1.7 дизел а там вече хода не е 90 мм къвто трябва да е а е 79мм за това и няма компресия въпроса е че и с неиния си вал пак палеше трудно преди да почна да правя мотора и не можеше да се изреже ама като за начало сега трябва пак да се вкарам в филма да сменя коляновия вал !.....
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #49
          Що си мисля че стария ти вал не е тъчно твоя ами от една алфа?
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #50
            S_BANKOV написа:
            Що си мисля че стария ти вал не е тъчно твоя ами от една алфа?
            ами не знам дали е точно "мой" те и биелите бяха от 3 различни коли така че от каква алфа е бил ако не е тайна ?
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #51
              днес получих новия вал от колега от форума вала е перфектен остава да го сменя само
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #52
                Събота или неделя идвам на инспекция, да видя това Купе
                Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                Коментар


                  #53
                  flippy89 написа:
                  Събота или неделя идвам на инспекция, да видя това Купе
                  ела няма проблем само да не е утре че ще пътувам
                  Fabbrica Italiana Automobili Torino
                  F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                  F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                  F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                  Коментар


                    #54
                    И си погледни вакуума на горивния регулатор, за всеки случай, защото това дърво съм го ял!
                    Alfa 75 1.8 Turbo

                    Коментар


                      #55
                      За да не пускам друга тема, ще изполвам тази на колегата, ако не възрази, разбира се става въпрос за същият модел и двигател.На мен на диагностника ми изписва грешка "Регулиране момента на впръскване". Какво значи това? Няма код.. явно програмата е дървена.Колата пали трудно понякога, светва чека, но след малко гасне. Прекъсва на ниски обороти, без значение топла или студена. Прави супер богати смеси, защото пушляви доста над 4000 оборота и гори повече от психологичният праг, който имам Имам 4 изчистени дюзи на ултразвук. Смятам да започна с това. Ламбдата ми е нова, с иридиеви свещи съм, кабелите са ми нови.Забелязвам обаче, че капачката на резервоара не иска да са се затвори и стои малко отхлупено. Като е топло и се заслушам има съскане откъм резервоара. Дали е възможно да свързано с това? Меката връзка също ми е прилично скъсана, но тези дни ще я заменя с нова. Сменял съм темепературния датчик при термостата също. При даване на контакт се чува малко по-странен звук отпред двясно от известно време (някъде около бензиновия регулатор). Възможно ли е да се е затлачил с боклуци?Много въпроси, много нещо.. другото странно е, че по диагностиките винаги ми разпознава колата като турбо 190 коня, а тя е атмосферка.
                      Fiat Coupe 2.0 16V

                      Коментар


                        #56
                        Iv4o написа:
                        ......Имам 4 изчистени дюзи на ултразвук.....
                        Патил съм си от "изчистени" дюзи......С каква програма я диагностицирахте?

                        Коментар


                          #57
                          kaci написа:
                          Iv4o написа:
                          ......Имам 4 изчистени дюзи на ултразвук.....
                          Патил съм си от "изчистени" дюзи......С каква програма я диагностицирахте?
                          Te са ми в багажника и не са поставени още. Човека каза, че са ок, а аз, за да съм сигурен ги дадох в Дунев. Силно вярвам, че ще се представят по-добре от моите 20 годишни, 200 000 километрови ) Преди време колата хвърли водна помпа и прегря. Беше духнала доста яко гарнитурата на главата и прекъсваше, но с доливане на вода я докарах от Монтана до София. Всъщност това ми беше последното излизане с Фиата извънградско, а минаха повече от 2 години. Малко се наплаших тогава, но аз си бях виновен, защото водната помпа виеше преди да тръгна, но аз постъпих доста лаишки. В един момент просто блокира, скъса се ремъка и се правихме на майстори, като 3-ма човека с доста бледи технически умения я сменихме полево за 2 часа Иначе не знам каква е програмата. На едни момчета е и си цъкат с нея чисто любителски. За всякакви марки става, като се сменя само накрайника, за да пасне на съответната марка. Като цяло само на 1 място още успяха да я разчетат преди време, като тогава нямаше грешки. А в 2 от официалните сервизи на марката (няма да казвам имена) не успяха преди години..Сега се сещам, че алтернатора ми зарежда една идея по-слабо - 13 волта и нещо, при необходими 14,2-3 според дебелите книги. Понякога забелязвам, че чистачките ми се движат една идея по-бавно, таблото замижава леко, колата губи малко тяга (супер минимално) и след мъничко се оправя. Възможно ли е да имам проблеми по тоците, хлабави връзки?Казвам го, защото при нашите коли понякога даден проблем може да е от нещо на пръв поглед абсурдно. Не знам дали е случайност или не, но колата прекъсваше зверски за миг на тръгване, докато е студена. Със светване на дюза и всички екстри, като това трае една секунда и се оправя. След смяна на гарнитурата на капака на клапаните всичко се оправи. Четох, че един колега е имал същия проблем при 156 (ако не се лъжа Ферариста) и се оправила след смяна на въпросната гарнитура.Стрелям на посоки по-скоро, но така е при нас. Винаги е забавно като цяло рядко обръщам внимание на някоя прищявка на колата и като ходи при майстор, 1 път на 2-3 години оправям всичко после италианките били трошляци..
                          Fiat Coupe 2.0 16V

                          Коментар


                            #58
                            нямам против да пишеш в темата важното е да се оправят проблемите даже е хубаво ако имаш развитие да пишеш виж си захранването на ЕЦУ-то да няма спад в напрежението моето е проверено на всеки един пин всеки един кабел до него и всеки един датчик не знам каква програма сте ползвали ама аз за всичките тия години само 2 програми могат да се вържат с това умряло ецу без оргиналната разбира се едното е Стар Трек другото е IAW Scan при мен също проблема е много богати смеси и прекалено много МС впръскване от рода на 4мс 5мс 6мс някой път и 8 мс а иначе трябва да е към 2-3МСпостоянната грешка която излиза е ламба сонда сменил съм 3 и пак го прави имам и доста логове в който ецу-то я чете май когато си иска сондата..но дори и като реши да е чете в нормите пак не работи като хората сменях и ецу-то по скоро самия чип още по зле почти всеки един датчик е сменн в колата а другите проверени с се кабели свещи бобини комутатори запалване датчик хол темп датчик мап сензор всичко е ново... търся си ЕЦУ от купе 95-та гоина което е без чип в ключа за тест въпреки че имам 2 ецу-та с различни чипове и нито едно стоково ...а колега за теб провери си цялата инсталация на тая кола понеже на тия купета инсталацията е ТРАГИЧНА просто...
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino
                            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                            Коментар

                            Working...
                            X