VET написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe 2.0 16V проблем с работа на мотора
Collapse
X
-
Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
-
до сега си играх с колата пробвах зъб на пред зъб на зад на смукателния и изпускателния вал смукателния като му бутна 1 зъб остава същата комперсия 1 на зад и компресията пада на 5изпускателния на където и да го мръдна компресията падаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Разбрах от къде ми бяга компресията като правих мотора тогава ми казваха че става колянов вал от дизел и такъв и сложих понеже намерих с перфектните размери само че вместо от 1.9 дизел където хода е същия като на 2.0.16 съл сложил от 1.7 дизел а там вече хода не е 90 мм къвто трябва да е а е 79мм за това и няма компресия въпроса е че и с неиния си вал пак палеше трудно преди да почна да правя мотора и не можеше да се изреже ама като за начало сега трябва пак да се вкарам в филма да сменя коляновия вал !.....Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
S_BANKOV написа:Що си мисля че стария ти вал не е тъчно твоя ами от една алфа?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
flippy89 написа:Събота или неделя идвам на инспекция, да видя това КупеFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
За да не пускам друга тема, ще изполвам тази на колегата, ако не възрази, разбира се става въпрос за същият модел и двигател.На мен на диагностника ми изписва грешка "Регулиране момента на впръскване". Какво значи това? Няма код.. явно програмата е дървена.Колата пали трудно понякога, светва чека, но след малко гасне. Прекъсва на ниски обороти, без значение топла или студена. Прави супер богати смеси, защото пушляви доста над 4000 оборота и гори повече от психологичният праг, който имам Имам 4 изчистени дюзи на ултразвук. Смятам да започна с това. Ламбдата ми е нова, с иридиеви свещи съм, кабелите са ми нови.Забелязвам обаче, че капачката на резервоара не иска да са се затвори и стои малко отхлупено. Като е топло и се заслушам има съскане откъм резервоара. Дали е възможно да свързано с това? Меката връзка също ми е прилично скъсана, но тези дни ще я заменя с нова. Сменял съм темепературния датчик при термостата също. При даване на контакт се чува малко по-странен звук отпред двясно от известно време (някъде около бензиновия регулатор). Възможно ли е да се е затлачил с боклуци?Много въпроси, много нещо.. другото странно е, че по диагностиките винаги ми разпознава колата като турбо 190 коня, а тя е атмосферка.Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
kaci написа:Iv4o написа:......Имам 4 изчистени дюзи на ултразвук.....Fiat Coupe 2.0 16V
Коментар
-
нямам против да пишеш в темата важното е да се оправят проблемите даже е хубаво ако имаш развитие да пишеш виж си захранването на ЕЦУ-то да няма спад в напрежението моето е проверено на всеки един пин всеки един кабел до него и всеки един датчик не знам каква програма сте ползвали ама аз за всичките тия години само 2 програми могат да се вържат с това умряло ецу без оргиналната разбира се едното е Стар Трек другото е IAW Scan при мен също проблема е много богати смеси и прекалено много МС впръскване от рода на 4мс 5мс 6мс някой път и 8 мс а иначе трябва да е към 2-3МСпостоянната грешка която излиза е ламба сонда сменил съм 3 и пак го прави имам и доста логове в който ецу-то я чете май когато си иска сондата..но дори и като реши да е чете в нормите пак не работи като хората сменях и ецу-то по скоро самия чип още по зле почти всеки един датчик е сменн в колата а другите проверени с се кабели свещи бобини комутатори запалване датчик хол темп датчик мап сензор всичко е ново... търся си ЕЦУ от купе 95-та гоина което е без чип в ключа за тест въпреки че имам 2 ецу-та с различни чипове и нито едно стоково ...а колега за теб провери си цялата инсталация на тая кола понеже на тия купета инсталацията е ТРАГИЧНА просто...Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар