След като запалването ти е ново и си ревизирал мотора можеш да пробваш с разкачени датчици - ламбда, тпс, температура на водата и въздуха, на стабилни тихи разкачаш стъпковия, дебитомер/мап.Ако е някъде там проблема колата ще заработи почти нормално в авариен режим.Друго което ми хрумва е да не държи налягане регулатора на рейката. Можеш с манометър лесно да го измериш.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe 2.0 16V проблем с работа на мотора
Collapse
X
-
wwalker написа:След като запалването ти е ново и си ревизирал мотора можеш да пробваш с разкачени датчици - ламбда, тпс, температура на водата и въздуха, на стабилни тихи разкачаш стъпковия, дебитомер/мап.Ако е някъде там проблема колата ще заработи почти нормално в авариен режим.Друго което ми хрумва е да не държи налягане регулатора на рейката. Можеш с манометър лесно да го измериш.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Danchojn написа:Може ли да се уточни ако може, двигателя дави ли се по време на запалването или не му достига гориво. По обясненията май не му стига.Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
забелязвам от лог-овете че ламба сондата я чете когато си иска то сондата е чисто нова..то за това ецу записва постоянно грешка ламба сонда разпознава я когато си иска а както се вижда на единия лог като е разпознае показва ненормални стойности от рода на 7,77 8,66 единственото което не съм направил е да проверя сигналния кабел от сондата до ЕЦУ направи ми впечатление и датчика за входящия въздух че седи на 54 градуса?това не ми се струва нормално за яходящ въздух толкова висока температура на другия лог пък седи на 29 което е по нормално ама нещо не ми се вижда да реагира много много колкото и да не е се с някоя частица се променя темп най малкото че мотора топли от долу точно по него понеже е с каппа турбо колектор а се вижда в логовете че седи на 29.0 доста време дори и кагато водата е на 90 градусана другия лог пък 54 и така си стой ще проверя и него това с ламба сондата най ме притеснява и 99% идва от нея и инжекторното време където е прекалено високо и това че колата не иска да се изреже като хоратаFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Днес проверих и секи един кабел от Ецу-то до където ходи да няма отечки и тем подобни всичко е на ред прегледах пак всички видове датчици и всичко е като хоратано колата не работи като хората не остана нищо старо или нещо не проверено а колата не иска да работи като хората мерих и налягане и всичко ама падна акумулатора и само давах на контакт отива на 3 бар-а след 30тина мин пада на 2 бара и там си стой Yellow_Flash_Colorz_PDT_41Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
kaci написа:Не си написал дали главата и валовете са инспектирани и ако да - от кой?За твое добро е и да измериш коректно компресията нищо, че двигателя е "ремонтиран"Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Извинявам се, но защо не закараш колата на някой грамотен майстор? Съдейки по поста ти за ГМТ на първи цилиндър и палецана 4 - ти.... Всички неща, които пишеш, че са проверени, ако си проверил ти /с извинения още веднъж/, не вярвам на проверката Иначе, ако ще хвърляме боб и да ръсим предположения - залагам на някой датчик - температурен например.Нищо не си писал за фазовия датчик или пък за проверка /почистване/на дюзите.Има един инструмет - широколентова ламбда сонда се казва, провери кой мастор от твоя град го има и го използвайте Той също може да подскаже...УспехТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ
Коментар
-
RASTIL написа:Извинявам се, но защо не закараш колата на някой грамотен майстор? Съдейки по поста ти за ГМТ на първи цилиндър и палецана 4 - ти.... Всички неща, които пишеш, че са проверени, ако си проверил ти /с извинения още веднъж/, не вярвам на проверката Иначе, ако ще хвърляме боб и да ръсим предположения - залагам на някой датчик - температурен например.Нищо не си писал за фазовия датчик или пък за проверка /почистване/на дюзите.Има един инструмет - широколентова ламбда сонда се казва, провери кой мастор от твоя град го има и го използвайте Той също може да подскаже...УспехFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
didich написа:Да не би всичко да идва от чипа в ЕКУ-то, можеш ли да си намериш стоково ЕКУ, което не е пипано ?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
измерих компресията днеска и нещата не са никак хубави а всичко съм сменил вътре в мотора 1-72-73-74-7 правих и мокър тест там нещатата пък стоят така 1-82-83-84-8.5дефакто проблема трябва да идва от към главата ??? а и главата е сменена с друга клапаните уж си ги напаснах хубавоFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар