Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 2.0 16V проблем с работа на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    След като запалването ти е ново и си ревизирал мотора можеш да пробваш с разкачени датчици - ламбда, тпс, температура на водата и въздуха, на стабилни тихи разкачаш стъпковия, дебитомер/мап.Ако е някъде там проблема колата ще заработи почти нормално в авариен режим.Друго което ми хрумва е да не държи налягане регулатора на рейката. Можеш с манометър лесно да го измериш.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #32
      Може ли да се уточни ако може, двигателя дави ли се по време на запалването или не му достига гориво. По обясненията май не му стига.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #33
        wwalker написа:
        След като запалването ти е ново и си ревизирал мотора можеш да пробваш с разкачени датчици - ламбда, тпс, температура на водата и въздуха, на стабилни тихи разкачаш стъпковия, дебитомер/мап.Ако е някъде там проблема колата ще заработи почти нормално в авариен режим.Друго което ми хрумва е да не държи налягане регулатора на рейката. Можеш с манометър лесно да го измериш.
        мап - е чисто нов слагал съм манометър на рейката и налягане има и си го държи и не пада и при подаване не газ тпс-а го мерих уж и си работи нормално стъпковия няма как от него да се дави колага в високите според мен а и на място си държи обороти
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #34
          Danchojn написа:
          Може ли да се уточни ако може, двигателя дави ли се по време на запалването или не му достига гориво. По обясненията май не му стига.
          не мога да го обясня точно понеже върти върти и притресва се едно припалват 1-2 цилиндъра връщам и веднага паля пак и пали веднага от четвърт
          Fabbrica Italiana Automobili Torino
          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

          Коментар


            #35
            забелязвам от лог-овете че ламба сондата я чете когато си иска то сондата е чисто нова..то за това ецу записва постоянно грешка ламба сонда разпознава я когато си иска а както се вижда на единия лог като е разпознае показва ненормални стойности от рода на 7,77 8,66 единственото което не съм направил е да проверя сигналния кабел от сондата до ЕЦУ направи ми впечатление и датчика за входящия въздух че седи на 54 градуса?това не ми се струва нормално за яходящ въздух толкова висока температура на другия лог пък седи на 29 което е по нормално ама нещо не ми се вижда да реагира много много колкото и да не е се с някоя частица се променя темп най малкото че мотора топли от долу точно по него понеже е с каппа турбо колектор а се вижда в логовете че седи на 29.0 доста време дори и кагато водата е на 90 градусана другия лог пък 54 и така си стой ще проверя и него това с ламба сондата най ме притеснява и 99% идва от нея и инжекторното време където е прекалено високо и това че колата не иска да се изреже като хората
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #36
              Днес проверих и секи един кабел от Ецу-то до където ходи да няма отечки и тем подобни всичко е на ред прегледах пак всички видове датчици и всичко е като хоратано колата не работи като хората не остана нищо старо или нещо не проверено а колата не иска да работи като хората мерих и налягане и всичко ама падна акумулатора и само давах на контакт отива на 3 бар-а след 30тина мин пада на 2 бара и там си стой Yellow_Flash_Colorz_PDT_41
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #37
                Не си написал дали главата и валовете са инспектирани и ако да - от кой?За твое добро е и да измериш коректно компресията нищо, че двигателя е "ремонтиран"

                Коментар


                  #38
                  kaci написа:
                  Не си написал дали главата и валовете са инспектирани и ако да - от кой?За твое добро е и да измериш коректно компресията нищо, че двигателя е "ремонтиран"
                  главата е друга имах съмнения в нея че е много сгъстена и сложих нормална си прегледал съм я от до валовете са добре и двата коляновия е друг също намерих по хубав тогава а за компресия уреда е в колата просто ми падна акумулатора днес и не успях зареждам го и утре мисля да е измеря въпреки че мисля че ще е по ниска заради ненапасналите се сегменти по двигателя само блока си е стария и буталата всичко др е ново или нещо което е проверено и мерено като валовете примерно помпата ми отдавна издава едни звуци но на манометър-а си е добре преди време пак я гледах и запалена си държи 3 бар-а при подаване на газ налягането не пада държи си го при откачен вакум налягането си се дига смятам че това всичко е коректно поправи ме ако греша не помня дали споменах колата е с австиски чип до колкото знам от стария собственик но преди си работеше с него пробвах с друго ецу пак с тоя чип пробвах и с друг чип който Ици ми прави и даже е по зле с другия
                  Fabbrica Italiana Automobili Torino
                  F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                  F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                  F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                  Коментар


                    #39
                    Извинявам се, но защо не закараш колата на някой грамотен майстор? Съдейки по поста ти за ГМТ на първи цилиндър и палецана 4 - ти.... Всички неща, които пишеш, че са проверени, ако си проверил ти /с извинения още веднъж/, не вярвам на проверката Иначе, ако ще хвърляме боб и да ръсим предположения - залагам на някой датчик - температурен например.Нищо не си писал за фазовия датчик или пък за проверка /почистване/на дюзите.Има един инструмет - широколентова ламбда сонда се казва, провери кой мастор от твоя град го има и го използвайте Той също може да подскаже...Успех
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #40
                      RASTIL написа:
                      Извинявам се, но защо не закараш колата на някой грамотен майстор? Съдейки по поста ти за ГМТ на първи цилиндър и палецана 4 - ти.... Всички неща, които пишеш, че са проверени, ако си проверил ти /с извинения още веднъж/, не вярвам на проверката Иначе, ако ще хвърляме боб и да ръсим предположения - залагам на някой датчик - температурен например.Нищо не си писал за фазовия датчик или пък за проверка /почистване/на дюзите.Има един инструмет - широколентова ламбда сонда се казва, провери кой мастор от твоя град го има и го използвайте Той също може да подскаже...Успех
                      относно ГМТ предимно ми се е налагало на коли с бобини на секи цилиндър датчиците са НОВИ фазов температурен мап хол СОНДАТА има 3 нови в багажника и от логовете гледам че си я чете когато си иска но ми идва и друго на ум да предположиме че всичкооо идва от нея тя и студена не иска да мръдне а сондата на студена нали не работи до като не стигне 300 градуса и дори когато е засека да работи проблема си го има пак видимо всичко е на богата смес дюзите според мен и според всички с които говорих седят прекалено много отворени дори и на загрял мотор е 3 - 3.5 мс от зад мирише на неизгорял бензин дюзите бяха на тест вчера а относно майстор с широколеентова сонда в Видин?! - малко невъзможно като цяло съм се запътил към Ици
                      Fabbrica Italiana Automobili Torino
                      F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                      F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                      F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                      Коментар


                        #41
                        Да не би всичко да идва от чипа в ЕКУ-то, можеш ли да си намериш стоково ЕКУ, което не е пипано ?
                        punto HGT

                        Коментар


                          #42
                          didich написа:
                          Да не би всичко да идва от чипа в ЕКУ-то, можеш ли да си намериш стоково ЕКУ, което не е пипано ?
                          имам ама има имобилаизер и не стана за това смених само чиповете
                          Fabbrica Italiana Automobili Torino
                          F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                          F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                          F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                          Коментар


                            #43
                            измерих компресията днеска и нещата не са никак хубави а всичко съм сменил вътре в мотора 1-72-73-74-7 правих и мокър тест там нещатата пък стоят така 1-82-83-84-8.5дефакто проблема трябва да идва от към главата ??? а и главата е сменена с друга клапаните уж си ги напаснах хубаво
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino
                            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                            Коментар


                              #44
                              Май имаше един метод за надуване с компресор през отвора на свеща и слушаш от къде изпуска на съответния цилиндър, ако духа през изпускателния/всмукателния клапан значи не си ги напаснал много хубаво :D
                              punto HGT

                              Коментар


                                #45
                                А компресомера дали е адекватен? Такава компресия е чудесна за абсолютно мъртъв мотор. И въпреки това, колата трябва да работи чисто и без проблеми, като изключим липсата на мощност.

                                Коментар

                                Working...
                                X