Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Coupe 2.0 16V проблем с работа на мотора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    ще ходи към вторични суровини на края и готово то просто няма кво да хванеш да правиш първо ...кво ли не се мъчих е не става изчерпах се вече налях пари в тоя боклук колко за 2 VT-та ... повече пара не мисля да давам...а и без това си говоря сам в тая тема направо я трийте
    Fabbrica Italiana Automobili Torino
    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

    Коментар


      #17
      Моя фиат е същия и не знам какво да правя, ако имаш развитие по темата пиши да го омуваме...Поздрави
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #18
        Valiosport написа:
        Моя фиат е същия и не знам какво да правя, ако имаш развитие по темата пиши да го омуваме...Поздрави
        сега го изкарвах като загрее колата работи 1 идея по добре но това глънене даване при подаване на газ рязко не мога да го разбера чек-а като беше студена ми светна светя 1 мин и си угасна сам не беше при мен лаптопа ама няма и за кво ясно ми е кво е изписал Ламба сонда..след това кам 60 градуса като отиде светна пак за малко чек-а и огасна колата под 2500 оборота я няма никаква трябва да е коткаш на педала да тръгне от място иначе и падат оборотите и гасне имаше отклонения в дросела ТПС но не е от него нагласих го заглавих го да е към 0-ата същата работа направо не знам вече какво да и правя .. това глъхне не е одвратително ужасно за каране и гори повече с сигурност и на белези е прекарвах ПАК за не знам кои път... на ГМТ са си на белези и двете колела гледам делкото за КАМ сензора и дам нали по сервиз мануала го дават че има един белег към които да сочи палеца и НЕ и НЕ и НЕ не иска да заработи като хората ...
        Fabbrica Italiana Automobili Torino
        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

        Коментар


          #19
          Откъде си сигурен, че не е ТПС, като чета май само него не си сменил...При мене колата прекъсва независимо дали си на празен ход или на оборот, сложих друга дистрибуторна капачка и пак съшото, изчистих палеца с шкурка, сложих други кабели, свещите съм ги изчистил и съм нагласил разстоянето с луфтомера и няма резултат, преди това сменях дросела с такъв но разстърган и колата гаснеше веднага щом пуснеш газта и го имаше замислянето щом настъпя педала да ускорява, сложих оригиналня дросел и нещата се понормализираха... Дюзите сигурен ли си че са добре?
          Теоритиците си лаят, голфа си върви!

          Коментар


            #20
            Valiosport написа:
            Откъде си сигурен, че не е ТПС, като чета май само него не си сменил...При мене колата прекъсва независимо дали си на празен ход или на оборот, сложих друга дистрибуторна капачка и пак съшото, изчистих палеца с шкурка, сложих други кабели, свещите съм ги изчистил и съм нагласил разстоянето с луфтомера и няма резултат, преди това сменях дросела с такъв но разстърган и колата гаснеше веднага щом пуснеш газта и го имаше замислянето щом настъпя педала да ускорява, сложих оригиналня дросел и нещата се понормализираха... Дюзите сигурен ли си че са добре?
            Не.. тях остана да тествам
            Fabbrica Italiana Automobili Torino
            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

            Коментар


              #21
              видя се на края за кво става въпрос колата закърпена колко да се продаде ..изгромал е мотора от тая генерация не се чуваше че да се види по рано ама вече е ясно останови се има толкова луфт в вала че мени центровката от там и не вървенето и разхода и проблемите и всичко останало сега се връщам в първи клас без кола и камара месеци пари по тая кола дефакто и без пари еми честито на мен!...нямам коментар
              Fabbrica Italiana Automobili Torino
              F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
              F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
              F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

              Коментар


                #22
                проблема е следния който ме мъчи вече година време и колата стой на едно място колата показва постоянно грешка ламба сонда дори и с 3 нови сонди първоначално беше заподозрян двигателя които аз отворих и направих изцяло понеже и там имаше проблеми от рода на различни биели с обърнати зъбчета на лагерите различни и по тегло с по над 10-15 грама нов колянов вал понеже стария му се скъса болта вътре понеже беше правен на стуг нови основни и биелни лагеринови сегменти нова глава понеже старата беше адски згъстена нов Мап сенсор нов халл датчик нов фазов датчик ново делко нов комутатор с бубина нови свещи , нови кабели нова капачка и също всех още едно ЕЦУ и 2-3 чипа които ици ми ги прави да я мъчиме колата но не се получава колата пали студена много трудно след това като я изгасиш пали веднага газ е почти невъзможно да и се даде ако и дадеш рязко почва да гасне трябва да я лъжеш на педала т.е мотора е нов всичко сменено датчиците почти всичките са нови останалите са проверени но колата не иска да заработи като хората с моето си ЕЦУ като си гледам логовете някой път отчита сондата някой път не (сонди 3 нови ) няма как ад е от тях с чип-а от ици сондата отчита н времето за отворена дюза е прекалено голямо от рода на 8-10 мс с моя чип това време е 2-3 мс тук видях подобна тема и снимка на кола която работела добре там времената бяха към 2.9 мс по ауто дата обаче показват 2мс на топъл мотор истината ще да е някъде по средата.колата не върви като хората харчи много и не може да се изфорсира нито топла нито студена оставям ви последните ми лог-ве които съм правил с моя чип се вижда че сондата не отчита винаги и записва грешката винаги с другите чипове на ици сондата отчита но времената са прекалено голяма и на отворени дюзи и по мап там където пише Unknow - е моя чиптам където пише на лог-а Tipo 2.0 16V е с на ици чип-а
                Прикачени файлове
                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                Коментар


                  #23
                  Градски здравей, пробвал ли си цяло ЕКУ от друга кола като твоята?
                  Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                  Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                  Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                  Коментар


                    #24
                    flippy89 написа:
                    Градски здравей, пробвал ли си цяло ЕКУ от друга кола като твоята?
                    да но с правени чипове заради кода дефакто с оргинален чип не
                    Fabbrica Italiana Automobili Torino
                    F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                    F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                    F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                    Коментар


                      #25
                      Няма ли да ти е по лесно както каза ти сам в началото да изскубеш всичко и да сложиш една мега и да не се разправяш с глупости?
                      Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
                      Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
                      Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

                      Коментар


                        #26
                        flippy89 написа:
                        Няма ли да ти е по лесно както каза ти сам в началото да изскубеш всичко и да сложиш една мега и да не се разправяш с глупости?
                        няма кой да е настрой "малкия" не е в БГ
                        Fabbrica Italiana Automobili Torino
                        F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                        F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                        F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                        Коментар


                          #27
                          Този двигател има ли датчик за температурата на входящия въздух? Проверени ли са електрическите пътища на сондата до ЕКУ-то?
                          Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                          Коментар


                            #28
                            Danchojn написа:
                            Този двигател има ли датчик за температурата на входящия въздух? Проверени ли са електрическите пътища на сондата до ЕКУ-то?
                            има датчика е проверен че работи цялата инсталация е проверена пин по пин освен самия кабел на сондата от долу до ецу-то но щом отчита в живите данни корекция на сондата мисля че работи но ще го проверя и него понеже може да има утечка и да показва тъкмо каквото му е кеф
                            Fabbrica Italiana Automobili Torino
                            F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                            F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                            F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                            Коментар


                              #29
                              Пробвал ли си да палиш с леко отворен дросел? Ако да има ли успех или пък това влошава нещата?
                              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                              Коментар


                                #30
                                Danchojn написа:
                                Пробвал ли си да палиш с леко отворен дросел? Ако да има ли успех или пък това влошава нещата?
                                пробвал съм първото палене ако ще с газ до дупка да е върт 5-6-7-8 пъти стартера ако припали се едно работи на 2 цилиндъра гася веднага и въртя пак и хоп чатмак пали пак не работи и не може да се форсира но пали чатмак обороти на празен ход има високи но има
                                Fabbrica Italiana Automobili Torino
                                F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
                                F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
                                F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style

                                Коментар

                                Working...
                                X