ще ходи към вторични суровини на края и готово то просто няма кво да хванеш да правиш първо ...кво ли не се мъчих е не става изчерпах се вече налях пари в тоя боклук колко за 2 VT-та ... повече пара не мисля да давам...а и без това си говоря сам в тая тема направо я трийте
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Fiat Coupe 2.0 16V проблем с работа на мотора
Collapse
X
-
Valiosport написа:Моя фиат е същия и не знам какво да правя, ако имаш развитие по темата пиши да го омуваме...ПоздравиFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Откъде си сигурен, че не е ТПС, като чета май само него не си сменил...При мене колата прекъсва независимо дали си на празен ход или на оборот, сложих друга дистрибуторна капачка и пак съшото, изчистих палеца с шкурка, сложих други кабели, свещите съм ги изчистил и съм нагласил разстоянето с луфтомера и няма резултат, преди това сменях дросела с такъв но разстърган и колата гаснеше веднага щом пуснеш газта и го имаше замислянето щом настъпя педала да ускорява, сложих оригиналня дросел и нещата се понормализираха... Дюзите сигурен ли си че са добре?Теоритиците си лаят, голфа си върви!
Коментар
-
Valiosport написа:Откъде си сигурен, че не е ТПС, като чета май само него не си сменил...При мене колата прекъсва независимо дали си на празен ход или на оборот, сложих друга дистрибуторна капачка и пак съшото, изчистих палеца с шкурка, сложих други кабели, свещите съм ги изчистил и съм нагласил разстоянето с луфтомера и няма резултат, преди това сменях дросела с такъв но разстърган и колата гаснеше веднага щом пуснеш газта и го имаше замислянето щом настъпя педала да ускорява, сложих оригиналня дросел и нещата се понормализираха... Дюзите сигурен ли си че са добре?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
видя се на края за кво става въпрос колата закърпена колко да се продаде ..изгромал е мотора от тая генерация не се чуваше че да се види по рано ама вече е ясно останови се има толкова луфт в вала че мени центровката от там и не вървенето и разхода и проблемите и всичко останало сега се връщам в първи клас без кола и камара месеци пари по тая кола дефакто и без пари еми честито на мен!...нямам коментарFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
проблема е следния който ме мъчи вече година време и колата стой на едно място колата показва постоянно грешка ламба сонда дори и с 3 нови сонди първоначално беше заподозрян двигателя които аз отворих и направих изцяло понеже и там имаше проблеми от рода на различни биели с обърнати зъбчета на лагерите различни и по тегло с по над 10-15 грама нов колянов вал понеже стария му се скъса болта вътре понеже беше правен на стуг нови основни и биелни лагеринови сегменти нова глава понеже старата беше адски згъстена нов Мап сенсор нов халл датчик нов фазов датчик ново делко нов комутатор с бубина нови свещи , нови кабели нова капачка и също всех още едно ЕЦУ и 2-3 чипа които ици ми ги прави да я мъчиме колата но не се получава колата пали студена много трудно след това като я изгасиш пали веднага газ е почти невъзможно да и се даде ако и дадеш рязко почва да гасне трябва да я лъжеш на педала т.е мотора е нов всичко сменено датчиците почти всичките са нови останалите са проверени но колата не иска да заработи като хората с моето си ЕЦУ като си гледам логовете някой път отчита сондата някой път не (сонди 3 нови ) няма как ад е от тях с чип-а от ици сондата отчита н времето за отворена дюза е прекалено голямо от рода на 8-10 мс с моя чип това време е 2-3 мс тук видях подобна тема и снимка на кола която работела добре там времената бяха към 2.9 мс по ауто дата обаче показват 2мс на топъл мотор истината ще да е някъде по средата.колата не върви като хората харчи много и не може да се изфорсира нито топла нито студена оставям ви последните ми лог-ве които съм правил с моя чип се вижда че сондата не отчита винаги и записва грешката винаги с другите чипове на ици сондата отчита но времената са прекалено голяма и на отворени дюзи и по мап там където пише Unknow - е моя чиптам където пише на лог-а Tipo 2.0 16V е с на ици чип-аПрикачени файловеFabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
flippy89 написа:Градски здравей, пробвал ли си цяло ЕКУ от друга кола като твоята?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
flippy89 написа:Няма ли да ти е по лесно както каза ти сам в началото да изскубеш всичко и да сложиш една мега и да не се разправяш с глупости?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Danchojn написа:Този двигател има ли датчик за температурата на входящия въздух? Проверени ли са електрическите пътища на сондата до ЕКУ-то?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
-
Danchojn написа:Пробвал ли си да палиш с леко отворен дросел? Ако да има ли успех или пък това влошава нещата?Fabbrica Italiana Automobili Torino
F I A T - BraVo 2.0 20V HGT 97
F I A T - Uno 0.9 85 500 000 km dvg железо! Вече с 1050 кубика Abarth 70 hp
F I A T - CoUpe 2.0 16V LE Style
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар