Моля споделете опит - как ще се отрази.Досега не съм правил това упражнение на моя кола - но ми писна през 8-10 месеца да чистя стъпковия мотор.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.6 16V - за/против изваждане на картерната вентилация навън
Collapse
X
-
u_boЕтикети: –
-
При 1,8 16V мотора след излизане на маркуча картерната се разделя на две, чрез един тройник. След тройника единият маркуч влиза преди дросела, а другия след него до колкото успях да видя ... ще има ли някакъв положителен ефект от премахване и на двата маркуча или може да се махне само този преди дросела за да не зацапва стъпковото моторче и самия дросел ?, някой може ли да обясни на "прост" разбираем език какво се печели като се изведе картерната в атмосферата :Dpunto HGT
Коментар
-
Дросела се цапа от горния маркуч, стъпковия мотор се цапа от долния маркуч. Не е добра идея да я запушваш защото някой ден с изненада ще остановиш че целия ти двигател никога повече няма да ръждяса Може да я изведеш с маркуч долу, ама при тоя мотор е трудна работа, няма място един кабел да прекараш пък цял маркуч си е направо невъзможно.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
didich написа:Има място там където минават кабелите на ламбда сондата, тоест м/у купето и смукателния колектор.Значи може да ги запуша и двата маркуча без да се притеснявам, че ще си създам някакъв проблем с обороти и работа на мотор ?, екологията ще я компенсирам с карането на газКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
thenew16v написа:Колеги при браво 1.6 16в как става изваждането на картерната вентилация.Имам един маркуч които е преди дросела а другия му край е в тръбата където се налива масло.Като е карам колата студена в този маркуч се събира една гняс наподобяваща горчица.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар