Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.6 16V - за/против изваждане на картерната вентилация навън

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.6 16V - за/против изваждане на картерната вентилация навън

    Моля споделете опит - как ще се отрази.Досега не съм правил това упражнение на моя кола - но ми писна през 8-10 месеца да чистя стъпковия мотор.

    #2
    Аз съм дтвърдо ЗА! Сега и на стилото я премахнах. Колкото до при теб не само стъпковия се мърси а и дросела. Колко до мен в + ми е защото оборотите ми станаха по стабилни,а и стилото страда силно като му се замърси дросела.
    Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
    И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
    .

    Коментар


      #3
      При 1,8 16V мотора след излизане на маркуча картерната се разделя на две, чрез един тройник. След тройника единият маркуч влиза преди дросела, а другия след него до колкото успях да видя ... ще има ли някакъв положителен ефект от премахване и на двата маркуча или може да се махне само този преди дросела за да не зацапва стъпковото моторче и самия дросел ?, някой може ли да обясни на "прост" разбираем език какво се печели като се изведе картерната в атмосферата :D
      punto HGT

      Коментар


        #4
        Дросела се цапа от горния маркуч, стъпковия мотор се цапа от долния маркуч. Не е добра идея да я запушваш защото някой ден с изненада ще остановиш че целия ти двигател никога повече няма да ръждяса Може да я изведеш с маркуч долу, ама при тоя мотор е трудна работа, няма място един кабел да прекараш пък цял маркуч си е направо невъзможно.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #5
          Има място там където минават кабелите на ламбда сондата, тоест м/у купето и смукателния колектор.Значи може да ги запуша и двата маркуча без да се притеснявам, че ще си създам някакъв проблем с обороти и работа на мотор ?, екологията ще я компенсирам с карането на газ
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Колеги при браво 1.6 16в как става изваждането на картерната вентилация.Имам един маркуч които е преди дросела а другия му край е в тръбата където се налива масло.Като е карам колата студена в този маркуч се събира една гняс наподобяваща горчица.

            Коментар


              #7
              didich написа:
              Има място там където минават кабелите на ламбда сондата, тоест м/у купето и смукателния колектор.Значи може да ги запуша и двата маркуча без да се притеснявам, че ще си създам някакъв проблем с обороти и работа на мотор ?, екологията ще я компенсирам с карането на газ
              Ми не съвсем, имай предвид че стъпковия мотор трябва да взема въздух от някъде при палене, а при нас конструктора малко е спал докато го е мислил или поне та ки си мисля. Ще трябва да махнеш и клапана който е завит на дросела а се съмнява че това ще скапе оборотите.
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                Значи този маркуч, който е към стъпковия не трябва да го махам, а другия може и да се премахне или с една дума май няма да има смисъл да се занимавам с глупости.
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  thenew16v написа:
                  Колеги при браво 1.6 16в как става изваждането на картерната вентилация.Имам един маркуч които е преди дросела а другия му край е в тръбата където се налива масло.Като е карам колата студена в този маркуч се събира една гняс наподобяваща горчица.
                  Нормално е да събира сополи серпентината. Вадиш я, почистваш и връщаш. При този двигател няма голямо налягане на картерната вентилация и на практика не цапа дросела. Само въпросните изпарения при каране студена на къси пасове, но и те са незначителни в сравение с това зимата при бензинови фордове.
                  The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                  Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                  Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                  Коментар

                  Working...
                  X