Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Браво работи на 2 цилиндъра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Браво работи на 2 цилиндъра

    Здравейте, Фиат Браво 96-та година 1.6 16 клапана 103 коня.Втори и трети цилиндър не работят.смених свещи,кабели,бубина.отива ток,свещите работят.компресия и на двата цилиндъра 13,8.колата е с обикновена газова уредба.ПомагайтеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Какво значи - "втори и трети цилиндър не работят" ? Колата пали ли, какви са оплакванията ?Щом постъпва гориво и въздух в що-годе нормални пропорции и има качествена искра, както и компресия, цилиндъра би трябвало да работи.От информацията, която си дал да разбираме, че искра има качествена и компресия също, остава да видиш постъпва ли гориво.Щом си с обикновена газова, би трябвало да постъпва еднакво количество и качество гориво-въздушна смес във всички цилиндри.Предполагам, че свещите ти имат различен нагар на 2-ри и 3-ти цилиндър и оттам си заключил, че тези цилиндри не работят. Например може да имаш проблем с гарнитурата между 2-ри и 3-ти цилиндър, антифриз да омокря и др. неща. Това е само пример, не се филмирай.Не искам да те плаша, но дай повече информация за симптомите и проблемите около двигателя. Пали ли, нестабилно ли работи, пуши ли, губи ли антифриз,масло и т.н.

    1.9 JTD 110hp
    Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi

    Коментар


      #3
      колата пали трудно и работи неравномерно(на два цилиндъра)Вадя лулите една по една и на втори и трети цилиндър с извадени лули си работи както и като са сложени,искра има,няма грам опушено или следа от вода(антифриз)по свещите.Маслото си е на ниво антифриза също.преди два месеца скъсах ангренаж и ми подмениха всички клапани,възможно ли е смукателните а втори и трети да не работят.няма шумове,тракане

      Коментар


        #4
        Не пуши,не трака,при по високи обороти втори цилиндър работи но дали правилно и постоянно не знам,тоест наложи се да пътувам спешно ,смених свещите и тръгнах,минах 130 км след това отново извадих свещите,на трети цилиндър свеща си беше чисто нова,втори сякаш е проработвал

        Коментар


          #5
          Какво се случи та колата започна да работи на 2 цилиндъра,или веднага след ремонта на главата започна.Общо взето ти всичко по заплването си сменил,казваш че и гориво имаш и компресия имаш.13,8 ми се струва малко висока обаче. Я ходи да ти я закачат някъде да я прочетат .
          Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
          И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
          .

          Коментар


            #6
            Месец след ремонта вървя добре,започна да прекъсва преди седмица малко по малко докато стана много зле.Имаше 3 грешки в компа ,изчистих ги.

            Коментар


              #7
              m.atanasoff написа:
              Месец след ремонта вървя добре,започна да прекъсва преди седмица малко по малко докато стана много зле.Имаше 3 грешки в компа ,изчистих ги.
              А какви бяха грешките ? Провери и ангренажа дали не е изместил задължително с пети. Къде си прави колата. След ремонта нов ремък и ролки ли сложи,но с тази компресия започвам да си мисля за изместване на ремъка,най-добре го провери !
              Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
              И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
              .

              Коментар


                #8
                След подмяна на клапаните,шлайф на главата нови ремъци и ролки,ремонта в един сервиз във варна,добри са момчетата,грешките бяха за температурен датчик и бензиновата помпа която спря да работи но с нея после ще се занимавам,в рамките на два месеца тая кола тотално умря.Ще проверя ангренажа днес

                Коментар


                  #9
                  Грешка за бензинова помпа?
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #10
                    Колкото повече мисля толкова повече се съмнявам в бобината.Купих от един колега от форума бобина,той е скъсал ремък и продава на части,предполага се че бобинката е здрава,колата му до последно си е вървяла.Ако съм такъв карък да имам две бубини и двете да не работят правилно ще си изям резервната гума с джантата

                    Коментар


                      #11
                      m.atanasoff написа:
                      Колкото повече мисля толкова повече се съмнявам в бобината.Купих от един колега от форума бобина,той е скъсал ремък и продава на части,предполага се че бобинката е здрава,колата му до последно си е вървяла.Ако съм такъв карък да имам две бубини и двете да не работят правилно ще си изям резервната гума с джантата
                      Нали каза че имаш искра ??? а сега бoбината не работела ?? Аз имам бoбина ако искаш пиши ми на лично бравото работеше буквално докато замина за вторични и бoбината е 100% работеща. Мога да ти я пратя за проба само доставката да си поемеш която е около 3.50 4.00лв ползвам отстъпка от Еконт.Ако работи нормално ще ти я дам тънко
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #12
                        Поствам част от личната ми кореспонденция с колегата,за да видите как се опитват да го вкарат в джаза
                        m.atanasoff написа:
                        Ходих колега,казаха ми че е добре и сега новото е да ходя за реглаж на разпределителен вал.утре ще направя последен опит,тоест имам приятел с Мареа със същия мотор,ще сменя бобина,кабели,ЕКУ.както вече писах пробвах с бобина втора употреба,взех некви стари кабели от едно бмв и пробвах с тях,извадих свещите сложих лулата и въртя-има искра но дали е качествена и постоянна?Изчистих грешките на компа но чека пак свети,компреси над 13. ако няма промяна с частите от мареата ще видя за реглаж на тоя вал,тези майстори които ми сменяха клапани след скъсването на фалшивия ремък ми казаха разпределителния вал за реглаж,те не можели,при смяна на клапани и шлаиф на глава те не би ли трябвало да регулират валовете?Колега заварчик съм и не съм много чат на автомобилите,лъжат ме,правят ме на маймуна
                        Няма такова нещо като реглаж на разпределителен вал !!! Ремъците на тоя двигател се слагат със спецялни инструменти които фиксират в правилна позиция двата разпр.вала заедно с коляновия. Сменяй майстора !! или ще се набуташ с още много пари ! И защо реши че кабели от BMW стават дори и за проба ?
                        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                        .

                        Коментар


                          #13
                          Колега атанасов, смени си майстора (все някой колега ще ти препоръча при кой да отидеш) за всякакви неща ти препоръчвам влизането 1во в този форум, след това при майстор ако се наложи
                          Punto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
                          Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
                          Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
                          Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
                          Убий скороста - Спаси дете!

                          Коментар


                            #14
                            бобината е -едната двойка е за втори и трети дилиндър,а другата за първим и четвърти

                            Коментар


                              #15
                              Колега m.atanasoff, виждам че си от Варна, та съвета ми е да се свържиш с ivel, да я види дали ще я оправи. Батко ти Ивелин мисля че знае какво да гледа
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X