Здравейте, Фиат Браво 96-та година 1.6 16 клапана 103 коня.Втори и трети цилиндър не работят.смених свещи,кабели,бубина.отива ток,свещите работят.компресия и на двата цилиндъра 13,8.колата е с обикновена газова уредба.ПомагайтеГрешен раздел -> Преместена.Редактирано заглавие.Модераторски екип на Fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Браво работи на 2 цилиндъра
Collapse
X
-
Какво значи - "втори и трети цилиндър не работят" ? Колата пали ли, какви са оплакванията ?Щом постъпва гориво и въздух в що-годе нормални пропорции и има качествена искра, както и компресия, цилиндъра би трябвало да работи.От информацията, която си дал да разбираме, че искра има качествена и компресия също, остава да видиш постъпва ли гориво.Щом си с обикновена газова, би трябвало да постъпва еднакво количество и качество гориво-въздушна смес във всички цилиндри.Предполагам, че свещите ти имат различен нагар на 2-ри и 3-ти цилиндър и оттам си заключил, че тези цилиндри не работят. Например може да имаш проблем с гарнитурата между 2-ри и 3-ти цилиндър, антифриз да омокря и др. неща. Това е само пример, не се филмирай.Не искам да те плаша, но дай повече информация за симптомите и проблемите около двигателя. Пали ли, нестабилно ли работи, пуши ли, губи ли антифриз,масло и т.н.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
-
колата пали трудно и работи неравномерно(на два цилиндъра)Вадя лулите една по една и на втори и трети цилиндър с извадени лули си работи както и като са сложени,искра има,няма грам опушено или следа от вода(антифриз)по свещите.Маслото си е на ниво антифриза също.преди два месеца скъсах ангренаж и ми подмениха всички клапани,възможно ли е смукателните а втори и трети да не работят.няма шумове,тракане
Коментар
-
Какво се случи та колата започна да работи на 2 цилиндъра,или веднага след ремонта на главата започна.Общо взето ти всичко по заплването си сменил,казваш че и гориво имаш и компресия имаш.13,8 ми се струва малко висока обаче. Я ходи да ти я закачат някъде да я прочетат .Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
m.atanasoff написа:Месец след ремонта вървя добре,започна да прекъсва преди седмица малко по малко докато стана много зле.Имаше 3 грешки в компа ,изчистих ги.Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
След подмяна на клапаните,шлайф на главата нови ремъци и ролки,ремонта в един сервиз във варна,добри са момчетата,грешките бяха за температурен датчик и бензиновата помпа която спря да работи но с нея после ще се занимавам,в рамките на два месеца тая кола тотално умря.Ще проверя ангренажа днес
Коментар
-
Колкото повече мисля толкова повече се съмнявам в бобината.Купих от един колега от форума бобина,той е скъсал ремък и продава на части,предполага се че бобинката е здрава,колата му до последно си е вървяла.Ако съм такъв карък да имам две бубини и двете да не работят правилно ще си изям резервната гума с джантата
Коментар
-
m.atanasoff написа:Колкото повече мисля толкова повече се съмнявам в бобината.Купих от един колега от форума бобина,той е скъсал ремък и продава на части,предполага се че бобинката е здрава,колата му до последно си е вървяла.Ако съм такъв карък да имам две бубини и двете да не работят правилно ще си изям резервната гума с джантатаКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Поствам част от личната ми кореспонденция с колегата,за да видите как се опитват да го вкарат в джазаm.atanasoff написа:Ходих колега,казаха ми че е добре и сега новото е да ходя за реглаж на разпределителен вал.утре ще направя последен опит,тоест имам приятел с Мареа със същия мотор,ще сменя бобина,кабели,ЕКУ.както вече писах пробвах с бобина втора употреба,взех некви стари кабели от едно бмв и пробвах с тях,извадих свещите сложих лулата и въртя-има искра но дали е качествена и постоянна?Изчистих грешките на компа но чека пак свети,компреси над 13. ако няма промяна с частите от мареата ще видя за реглаж на тоя вал,тези майстори които ми сменяха клапани след скъсването на фалшивия ремък ми казаха разпределителния вал за реглаж,те не можели,при смяна на клапани и шлаиф на глава те не би ли трябвало да регулират валовете?Колега заварчик съм и не съм много чат на автомобилите,лъжат ме,правят ме на маймунаКарал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.
Коментар
-
Колега атанасов, смени си майстора (все някой колега ще ти препоръча при кой да отидеш) за всякакви неща ти препоръчвам влизането 1во в този форум, след това при майстор ако се наложиPunto SX 1.7D -57hp 1996 г. Ex
Laguna RT 2.2D - 83hp 1995 г. Ex
Brava SX 1.6 16v - 103hp 1999 г. Ex
Laguna RT 1.9DTI - 98hp 1998 г. Driving
Убий скороста - Спаси дете!
Коментар
-
Колега m.atanasoff, виждам че си от Варна, та съвета ми е да се свържиш с ivel, да я види дали ще я оправи. Батко ти Ивелин мисля че знае какво да гледаКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар