От известно време колицата започна да се замисля при палене. При завъртане припалва и след това трябва да се върти стартера 5-6 секунди за да запали. Почти нов акумулатор и ревизиран стартер. Върти на фурия. Преди имах този проблем и се оказа вакумния регулатор на рейката. Сега не е от него. Имам чувството, че се задавя. Даже замирисва на бензин. Имам обикновенна метанова с плочка преди дросела. Не записва грешки. Това е и на студен и загрял двигател. Вървежа и на бензин и на метан е повече от задоволителен. Давайте идеи от къде да я почвам.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мареа 1,8 трудно пали
Collapse
X
-
Re: Мареа 1,8 трудно пали
veselin10 написа:От известно време колицата започна да се замисля при палене. При завъртане припалва и след това трябва да се върти стартера 5-6 секунди за да запали. Почти нов акумулатор и ревизиран стартер. Върти на фурия. Преди имах този проблем и се оказа вакумния регулатор на рейката. Сега не е от него. Имам чувството, че се задавя. Даже замирисва на бензин. Имам обикновенна метанова с плочка преди дросела. Не записва грешки. Това е и на студен и загрял двигател. Вървежа и на бензин и на метан е повече от задоволителен. Давайте идеи от къде да я почвам.Fiat Marea 1.6/16V
Коментар
-
kiriluz1 написа:Бензинова помпа,смучене на въздух,стъпков мотор,дебитомер.MAKARI??? написа:....Същия проблем имах и аз,като запалиш първите 15-20секунди не държеше грам обороти дори и с педала до дупка......Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Да не вкарва повече бензинец, щом казваш че понамирисва. Или пък, когато дадеш на контакт, изчакваш ли 2 3 секунди, помпата хубаво да качи бензин. Аз съм си правил експерименти и установих, че ако не изчакам 3 секунди, малко по-трудно пали.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
И с изчакване и без е еднакво. Почвам да си мисля, дали не пуска метан и да ги меши. Ще си направя експеримент като свърши метана как ще е. Надявам се да не е бензиновата помпа, че е приключение смяната.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
Предполагам си проверил това, което ще кажа, ама аз да си кажа. При мен тая зима пали на бензин и веднага гасне и замирисва и после върти по 3-4 пъти с натискане на педала за да запали. Оказа се, че мъркуча от моно-то се е цепнал и изтича бензин. Но така се беше цепнал (от към купето), че не може да го видиш.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
Провери маркуча за обратното гориво да не е запушен, също така си провери буксата на тпс-а и дросела да не зацапан или жилото му да не прави проблем, после премини на към проверка на картерната вентилация и по основно на клапана и каналите на пеперудата на стъпковото моторче.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
S_BANKOV написа:Провери маркуча за обратното гориво да не е запушен........после премини на към проверка на картерната вентилация и по основно на клапана .....Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
veselin10 написа:Такааа, след около 80 км. с постоянна скорост 130 на метан проблема вече го няма. Няма записани грешки. Ха сега де....Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар