Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Stilo 1.8 16v 133ph няма мощност

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat Stilo 1.8 16v 133ph няма мощност

    Здравейте!!! Предварително искам да благодаря на всички които биха ме насочили към решаване на проблема с моето Stilo.Колата е закупена с газов инжекцион маркаAG JZ 2005. Проблема е, че и на гас и на бензин няма мощност и не може да ускорява(така е от както съм я купил).Ремъка е зацепен с специалните гърбици, свещите сменени, има компресия на цилиндрите, бобините работят. Явно нещо по електрониката. Моля за вашето внимание и насоки!!!

    #2
    за Стилото

    Диагностика,някакви грешки?
    Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
    Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!

    Коментар


      #3
      Ламбда сонда или дебитомер,предполагам че е ламбдата.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        пробвахме дебитомера с дург но няма ефект, а сондите са три броя. някоя от предните или задната.

        Коментар


          #5
          Колега моето старо браво нямаше мощност мудно такова беше...... махнах катализатора и колата " Пропя " провървя........
          Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
          Ex.Bravo 1997 1.8 GT

          Коментар


            #6
            Катализатора е махнат

            Коментар


              #7
              Диагносика е правена с Fiatecuscan показва едиствено реле на компресора на климатика

              Коментар


                #8
                С които точно пети зацепвахте ремъка ?Има поне 3 различни вида, които водят до 2 зъба разлика.
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  emzo написа:
                  С които точно пети зацепвахте ремъка ?Има поне 3 различни вида, които водят до 2 зъба разлика.
                  След няколко екперимента с пети марка "Ga.Ma." се установи, че разликата м/у пети за мотори фиат 1,8 115к.с., фиат 1,8 131к.с. и Алфа 2,0 155к.с. е толко минимална, че няма значение с кои точно пети ще си зацепиш 1,8 мотора, за други марки пети все още нямам наблюдения.
                  punto HGT

                  Коментар


                    #10
                    Напротив, има разлика и ще я видиш като наложиш петите, и точно тя води до един зъб разлика.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Напротив, има разлика и ще я видиш като наложиш петите, и точно тя води до един зъб разлика.
                      Някой път ако ми се отвори възможност ще взема да ги снимам петите за да се види каква е разликата, но пак казвам промяна в работата на мотора нямаше.
                      punto HGT

                      Коментар


                        #12
                        незнам марката но бяха сини на цвят!!!

                        Коментар


                          #13
                          sepuko написа:
                          незнам марката но бяха сини на цвят!!!
                          Няма да е лошо да разпиташ каква марка са петите да не се окаже, че е зацепена с неправилните.Ето какво имам като цветове и марка на петите на "Ga.Ma."
                          punto HGT

                          Коментар


                            #14
                            Петите са марка Zimber

                            Коментар


                              #15
                              sepuko написа:
                              Петите са марка Zimber
                              Предполагам, че си зацепен със светло сините, които ги дават за алфа 1,8-2,0 литра Ако твоя мотор е същия като на пунтото с вариатор би следвало правилните пети за твоя мотор да са с буква "Q", тоест тези оранжевикавите "Bronze"Ето ти номерацията на петите на "Zimber".Пак ще кажа при мен какво се получи, когато колата се зацепи с оранжевите и след това със светлосините пети валовете мръднаха има няма 1-2мм, което е толко малка разлика, че нямаше никаква промяна в работата на мотора, така че си мисля, че проблема не ти е в зацепването на мотора, търси другаде.
                              punto HGT

                              Коментар

                              Working...
                              X