Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Брава 1.6 16в - Прекъсва в ниските

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Просто от някъде и пада налягането, а като дадеш два пъти на контакт и помпата подкачи и достигне налягане няма проблем. Ще ти дам един пример с помпа от 1.4 монтирана поради бързане, недоглеждане, и все такиа простотии, на мотор 1.8. помпата от 1.4 работи на един бар, а тази на 1.8 работи на 3 бара, обаче две години шаш кво и става на колата, щото първо карам на газ и второ като настъпя колата над 3500оборота горивото и стига и върви но падне ли почва едно хълцане ишиас да хванеш. Важно е да се знае че налягането в рейката е пряко свързано с оборотите на мотора. - Въх отплеснах се.По системата има капан който държи определено налягане и ниво в горовопроводите при изгасен мотор, точно с цел като завъртиш да запали веднага и да тръгнеш, но ако този клапан не работи или има някъде пробив налягането го няма първоначално. Та затова възможните причини са заминаваща си помпа, горивен регулатор, малък пробив по маркучите, или счупени щипки на връзките на бензиновата помпа.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #17
      S_BANKOV написа:
      Просто от някъде и пада налягането, а като дадеш два пъти на контакт и помпата подкачи и достигне налягане няма проблем. .
      Няма резултат при двойно подаване на контакт. следователно не е ли др проблемът?
      Fiat Marea 2.4 JTD+
      Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
      Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
      Renault 19/1.7mi/ - crash

      Коментар


        #18
        zlatarov написа:
        Здравейте колеги, И аз съм с 1.6 пластмасов колектор и имам едно прекъсване на студен мотор(на бензин)А На газ от време на време в промеждутъка м/у 1800-2100обор.Поръчал съм си елм327 блутулт ама не знам кога ще дойде(от китай май) и няма да и разбирам за начало Бубуната е нова ама не е оригинална, свещите са денсо иридиум, но са втора ръка и не ги знам.Кабелите ... са меки ама не знам как да ги проверя Не съм я закачал до сега на диагностика
        Първо за ЕЛМ327 на теб за тази кола няма да ти свърши никъква работа. Второ разкарай ги тия свещи втора употреба купи си денсо нормални, за твоя мотор са по 4.50лв броя. Газовата ти каква е инжекцион или плочка. Ако си с обикновена 100% инжекторите са започнали да се запушват от там и прекъсването на студен мотор.Кабелите дори и да ги премериш не е сигурно че ще са здрави намери някви за проба.
        Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
        И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
        .

        Коментар


          #19
          Еее значи съм се пре**ал с елм327 е както и да е Газовата ГИ сртаг200 ако не бъркам де А кабели май немам от къде да взема и свещи ще взема ама ще видя след петък след настройката
          Fiat Marea 2.4 JTD+
          Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
          Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
          Renault 19/1.7mi/ - crash

          Коментар


            #20
            zlatarov написа:
            S_BANKOV написа:
            Просто от някъде и пада налягането, а като дадеш два пъти на контакт и помпата подкачи и достигне налягане няма проблем. .
            Няма резултат при двойно подаване на контакт. следователно не е ли др проблемът?
            Не това по скоро насочва към недостатъчен дебит на бензиновата помпа, но трябва да се измери с манометър.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Здравейте,След смяна с нови свещи NGK еднополюсови няма прекъсване и на бвн и на газСега остана само да оправя и паленето и колата е на 6. Днес ще я водя на газаджия дано да не прецака нещо А утре ми предстои процедурата с термостат от рено 5 Ходих и се оказа, че е ГИ е монтирана в сервиз на Рено.Момчетата не я закачиха да погледнат има ли нещо или да правят нови настройки трябвало да се замери налягането както каза колегата по горе. Лично мен ме съмнява да е бенз помпа, защото след 3-ри пъти подаване на контак паленето не се различава.
              Fiat Marea 2.4 JTD+
              Fiat Marea 1.6 2000г. + ГИ
              Peugeot 406 2.0hdi - once upon a time
              Renault 19/1.7mi/ - crash

              Коментар


                #22
                zlatarov написа:
                Здравейте,След смяна с нови свещи NGK еднополюсови няма прекъсване и на бвн и на газСега остана само да оправя и паленето и колата е на 6. Днес ще я водя на газаджия дано да не прецака нещо А утре ми предстои процедурата с термостат от рено 5 Ходих и се оказа, че е ГИ е монтирана в сервиз на Рено.Момчетата не я закачиха да погледнат има ли нещо или да правят нови настройки трябвало да се замери налягането както каза колегата по горе. Лично мен ме съмнява да е бенз помпа, защото след 3-ри пъти подаване на контак паленето не се различава.
                Като цяло може и да не е помпата, ами просто регулатора за налягането да е здухал, но и той при теб е в кошницата на помпата. Десетина лева е да ти премерят налягането.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар

                Working...
                X