Ей така отказа докато ускорявах на 3 скорост и изведнъж загуби мощност.Не свети чека на таблото не пуши и никога не е пушила.Доколкото успях да огледам няма спукани турбопътища или отворен уестгейт.Възможно ли е просто да е затегнала?p.s.Малкия дявол се оказа.Поради моята немърливост защото не съм сменял маслото и последния път като имах работа по охладителната система не съм обезвъздушил явно системата.Понеже тази турбина има охлаждане от охладителната течност и в комбинация със старо масло е затегнала.Раздвижих я през студената част и засега всичко е ОК.Като се опитвах да я раздвижа с ръка не ставаше ,единствено с камък на гайката и малката тресчотка се получи.Питам се с колко ли съм и съкратил живота с това си мое деяние?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ланчия Зета 2000 турбото отказа.
Collapse
X
-
На Бравата се беше получило нещо такова. Но не беше затегнала, просто по-трудно се въртеше. След като я раздвижих, вече 2 години се кара и си свирука приятно. Тъй че, ако не е имало луфт, или поне минимален, ще те изкара доста, стига да не забравиш пак маслото.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Реклама
Collapse
Коментар