Сегментите не се износват фрапиращо, но маслените нямат никаква напрегнатост към цилиндъра и не обират добре маслото. Понякога можеш да вкараш обратно буталото, като махнеш компресионните, без да свиваш със скоба масления!Карай си колата нормално, без скоростни изцепки и не я мисли толкоз. Колкото до елипса, тези блокове все още са от добре направените!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво 1.8 харчи масло доста
Collapse
X
-
mehanoveca написа:ще изчакам да видя дали има промяна след ремонта но имаше леко разбити водачи на клапаните според човека които шлаифа главата и леглата на клапаните сменил ги е заедно с гумичките на клапаните момчето което я разглоби каза че малко е харчела и от сегментите . днес си говорих с него като взех колата каза че е бил очуден колко е чист мотора вътре все пак е италианска а там масло рядко се сменя ще видим дали ще спре харчеше по 5-6 литра за 10 000 кмОсновния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
mehanoveca написа:ще изчакам да видя дали има промяна след ремонта но имаше леко разбити водачи на клапаните според човека които шлаифа главата и леглата на клапаните сменил ги е заедно с гумичките на клапаните момчето което я разглоби каза че малко е харчела и от сегментите . днес си говорих с него като взех колата каза че е бил очуден колко е чист мотора вътре все пак е италианска а там масло рядко се сменя ще видим дали ще спре харчеше по 5-6 литра за 10 000 кмшофираме умно!!!!!!!
FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар