Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1.8 харчи масло доста

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    Сегментите не се износват фрапиращо, но маслените нямат никаква напрегнатост към цилиндъра и не обират добре маслото. Понякога можеш да вкараш обратно буталото, като махнеш компресионните, без да свиваш със скоба масления!Карай си колата нормално, без скоростни изцепки и не я мисли толкоз. Колкото до елипса, тези блокове все още са от добре направените!
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #47
      mehanoveca написа:
      ще изчакам да видя дали има промяна след ремонта но имаше леко разбити водачи на клапаните според човека които шлаифа главата и леглата на клапаните сменил ги е заедно с гумичките на клапаните момчето което я разглоби каза че малко е харчела и от сегментите . днес си говорих с него като взех колата каза че е бил очуден колко е чист мотора вътре все пак е италианска а там масло рядко се сменя ще видим дали ще спре харчеше по 5-6 литра за 10 000 км
      Чист е, защото се кара с правилното масло, а много колеги не обръщат внимание на това. Грешното масло води и до образуване на много нагар в каналите на сегментите и от там влошаване на много параметри на ДВГ. Ти какво масло и наливаш ? Пиши какъв е резултата от рмонта, като навъртиш 6 - 7 000 км.
      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

      Коментар


        #48
        ще пиша като покарам малко досега сипвах първа смяна селения голд втора смяна селения 20к трета и четвърта мотул 6100 после пак селения 20к в момента е с аgip

        Коментар


          #49
          mehanoveca написа:
          ще изчакам да видя дали има промяна след ремонта но имаше леко разбити водачи на клапаните според човека които шлаифа главата и леглата на клапаните сменил ги е заедно с гумичките на клапаните момчето което я разглоби каза че малко е харчела и от сегментите . днес си говорих с него като взех колата каза че е бил очуден колко е чист мотора вътре все пак е италианска а там масло рядко се сменя ще видим дали ще спре харчеше по 5-6 литра за 10 000 км
          Здр.колега обеща да пишеш за колата след ремонта.Аз моята също искам да и ревизират главата ,защото похапва доста масло
          шофираме умно!!!!!!!
          FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

          Коментар

          Working...
          X