Хората явно са стигнали от опит до този извод - че при някои двигатели, които имат проблеми И в цилиндрите, смяната САМО на гумички влошава нещата. Дали са прави да обясняват това с компресията, не мога да отговоря. Единият от тях е инженер-завършил в Съюза и в никакъв случай не е класическият майстор-простак.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво 1.8 харчи масло доста
Collapse
X
-
Aбсурд! Ако ще и в Масачузетс да е завършил, говори глупости. Съгласен съм да дискутирам такъв казус с който желае, ама май си измисляш и си вярваш. Не коментирам повече в темата, безсмислено е.Успех в борбата с маслояда.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Е, баси и многознайкото. Като не си съгласен с нещо - абсурд, глупости, измислици. Нещо като последна инстанция ли се изживяваш? Споделих какво съм чул и нищо повече. Недей веднага да слагаш определения. Ако много държиш, ще ти кажа кой е майсторът-инженер - иди да спориш с него. Може да не ти се вярва, но в Пазарджик има поне двама такива - омацани до ушите в масло, но инженери, завършили в бившия СССР. Вярвам им много повече, отколкото на форумни теоретици.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Тука стана интересно :D :D :D . Първо подкрепям колегата Мунс 61 с две ръце и второ, колега Снейк, или не си разбрал нещо, когато са ти обяснявали или този, който ти е обяснявал е поредния кретен, който съсипва колите на хората, защото колега Снейк пишеш пълни глупости. Можете да се замислите, колко общо имат гумичките с компресията при положение, че са на поне 10см над горивната камера, а предполагам, че на всички е известно, че гориво въздушната смес се КОМПРЕСИРА в горивната камера, която се пада точно под клапаните. Причината след смяна на гумички един двигател да вдигне разхода на масло е само една - некадърен "майстор". Та този "майстор" или не е набил гумичките, както трябва и те са се извадили впоследствие или при демонтажа на пружините е надрал стеблата на клапаните. Ако стеблата са надрани и през ден да сменяте гумички пак ще харчи масло, защото надраното стебло прави гумичката на дреп само 5 минути слез запалване. Неправилният демонтаж на пружините на клапаните е най-честата причина за сваляне на глава и подмяна на клапаните при автомобили, които съм ремонтирал. Когато подмяна на гумичките на клапаните се направи с необходимата прецизност, която изисква тази операция, ефекта е винаги положителен. В противен случай, извършването на подмяната на гумичките от идиот, който си мисли че е много лесно, води винаги до 10 пъти по-големи разходи за отстраняването на проблема.Приятна вечер
Коментар
-
Напълно е възможно нещо да не съм разбрал в подробностите - все пак аз съм лаик, като всичките 99,99 % от потребителите тук. Това, че съм присъствал и дори помагал през цялото време на ревизията на главата и смяната на сегменти и лагери на моята кола, не ме прави разбирач. Професионалистите обикновено не пишат по форумите.Та днес реших все пак да звънна на човека, който ми е казвал тези неща, когато ремонтираше моята кола. Явно не съм го разбрал за гумичките, грешката е моя. Човекът днес ми каза, че при някои 16-клапанови двигатели (Хонда, Опел Астра Г 1.6 и др.), които имат проблеми И в цилиндрите, ако САМО се сменят гумички и се ревизира главата, нещата с разхода на масло може да се влошат. Този майстор не сменя гумички на 16-клапанов двигател без сваляне на главата. И затова като ми е казвал, че след смяна само на гумички нещата може да се влошат, е имал предвид, че главата по подразбиране се сваля и ревизира при тази манипулация. Което не бях разбрал.Случаят на колегата, пуснал темата, не е такъв. При него вероятно са паднали гумички, което се случва често при смяната им "на място" при 16-клапанов двигател. Въпреки уверенията на майсторите, че ги сменят без проблем.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
сменял съм гумички и нaблюдението ми че при свaленa глaвa нещaтa сa по успешниPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
-
За мен пък 99% е глава. На практика няма как да попадне толкова масло в горивната камера по друг начин, освен през нея. Вземи свали главата и я закарай на читав сервиз да я надуят. Може да има пукнатина някъде, или прогоряла гарнитура. Не съм запознат в детайли с този мотор, но от маслосъбиратерлни сегменти е малко вероятно така да изпуши рязко и толкова много.
Коментар
-
ilia801 написа:За мен пък 99% е глава. Не съм запознат в детайли с този мотор, но от маслосъбиратерлни сегменти е малко вероятно така да изпуши рязко и толкова много.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
muns61 написа:ilia801 написа:За мен пък 99% е глава. Не съм запознат в детайли с този мотор, но от маслосъбиратерлни сегменти е малко вероятно така да изпуши рязко и толкова много.
Коментар
-
ilia801 написа:Как ще сменяте сегменти, без да сте сигурни че овалът на цилиндрите е в норма? А той, имайки предвид възрастта на автомобила, най-вероятно не е. Ще има ли смисъл от такава операция изобщо?мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар