през пръчката на маслото грам не духа теч има от семеринг на колянов вал но не е нищо сериозно а и както казах след спускане от 30 минути на скорост при подаване на газ изпуши доста яко синьо
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво 1.8 харчи масло доста
Collapse
X
-
mehanoveca написа:през пръчката на маслото грам не духа теч има от семеринг на колянов вал но не е нищо сериозно а и както казах след спускане от 30 минути на скорост при подаване на газ изпуши доста яко синьомненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Има вариант да са ти износени водачите на клапаните и като сложиш нови гумички пак да не държат. Без да свалиш главата няма как да разбереш какво става. Сваляй я за ревизия
Коментар
-
Карай я така, че да не пипаш спирачката, сиреч газ след това моторна спирачка, така най добре улягат сегментите, чувал съм, че при неправилна разработка и не добре улегнали сегменти пак се получавал завишен разход на масло, но това само съм го чувал, не конкретизирам дали в действителност е истина, но звучи логично.Не я вкарвай в повече от 3000 оборота, карай я по нежно, след като смениш първото масло може постепенно да почнеш да вдигаш оборотите.punto HGT
Коментар
-
На колко километра е тоя ДВГ, че само сменяте сегменти и очаквате всичко да е наред ? Измерихте ли износването на цилилиндрите ? Ако има елисовидно износване, с новите сегменти ще е по-зле отколкото със старите. Има ли износване по буталата ? И защо не измерихте компресията, преди да пипате бутала и сегменти, особено след като сте установили проблем в маслообирачите на клапаните ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:На колко километра е тоя ДВГ, че само сменяте сегменти и очаквате всичко да е наред ? Измерихте ли износването на цилилиндрите ? Ако има елисовидно износване, с новите сегменти ще е по-зле отколкото със старите. Има ли износване по буталата ? И защо не измерихте компресията, преди да пипате бутала и сегменти, особено след като сте установили проблем в маслообирачите на клапаните ?
Коментар
-
Dido_Lyubenov написа:На колко километра е тоя ДВГ, че само сменяте сегменти и очаквате всичко да е наред ? Измерихте ли износването на цилилиндрите ? Ако има елисовидно износване, с новите сегменти ще е по-зле отколкото със старите. Има ли износване по буталата ? И защо не измерихте компресията, преди да пипате бутала и сегменти, особено след като сте установили проблем в маслообирачите на клапаните ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
днес взех колата сега ме е страх да натисна газта карам с 70-80 км нямаше и следа от износване по буталата като ги свали момчето нищо видимо и по сегментите виждал съм бутало което е имало триене с цилиндъра моите бяха без такива следи а и сегментите не бяха видимо износени като ми ги даде по тях да купя новите само маслените като чели имаха лек нагар доверих му се защото ми е съсед и работи в сервиз от 15 години в които правят предимно двигатели на коли от порядака на над 40-50 000 лв щом хора с такива коли си карат аудитата там а не в порше дано и при мен всичко да е наред може и да е мерил цилиндрите но да не ми е казал не съм му седял на главата докато я прави само му закарах частите сипал ми е масло Agip 10в40 каза да мина 2000 км и да го сменя
Коментар
-
ще изчакам да видя дали има промяна след ремонта но имаше леко разбити водачи на клапаните според човека които шлаифа главата и леглата на клапаните сменил ги е заедно с гумичките на клапаните момчето което я разглоби каза че малко е харчела и от сегментите . днес си говорих с него като взех колата каза че е бил очуден колко е чист мотора вътре все пак е италианска а там масло рядко се сменя ще видим дали ще спре харчеше по 5-6 литра за 10 000 км
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар