Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1.8 харчи масло доста

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    през пръчката на маслото грам не духа теч има от семеринг на колянов вал но не е нищо сериозно а и както казах след спускане от 30 минути на скорост при подаване на газ изпуши доста яко синьо

    Коментар


      #32
      mehanoveca написа:
      през пръчката на маслото грам не духа теч има от семеринг на колянов вал но не е нищо сериозно а и както казах след спускане от 30 минути на скорост при подаване на газ изпуши доста яко синьо
      Има вариант да са ти износени водачите на клапаните и като сложиш нови гумички пак да не държат. Без да свалиш главата няма как да разбереш какво става. Сваляй я за ревизия и свали картера и извади буталата виж сегментите в какво състояние са, да няма счупен маслен сегмент. Извади ги от буталата леко и ги наложи в цилиндрите и виж какъв ключ правят, замери го с луфтомер. Ако ключа е в нормите зачисти буталата на местата на който лягат сегментите и самите сегменти, намираш http://www.intertechnic.net/uploads/bgs1156.jpg този инструмент от познат приятел или си го купуваш ако искаш всичко да е културно, един винтоверт или бормашина и минаваш цилиндрите . Събираш и караш.
      мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

      Коментар


        #33
        Има вариант да са ти износени водачите на клапаните и като сложиш нови гумички пак да не държат. Без да свалиш главата няма как да разбереш какво става. Сваляй я за ревизия
        И аз това разправям, ама нали съм нов и не ми се чува думата още Истината е, че без да се направи пълна диагностика на главата няма как да се разбере какво се случва. Гарнитура също може да е - има едни бензинови мотори на ПСА-групата, които правят много характерен проблем - прегаря гарнитурата между цилиндъра (4-ти ако правилно помня) и близко разположена масло-проводнита магистрала, при което се получава голям разход на масло без видима причина. Доста може да са нещата, така че няма как да се посочи причина просто ей така. Успех в диагностиката

        Коментар


          #34
          Re: браво 1.8 харчи масло доста

          днес свалих свещите на 2ри и 3ти цилиндър доста масло по тях и много нагар по електродите на свеща маслото ми се видя като току що сипано кехлибарен цвят

          Коментар


            #35
            Re: браво 1.8 харчи масло доста

            сменяме сегменти и пълна ревизия на клавата водачите имаха голям луфт

            Коментар


              #36
              Re: браво 1.8 харчи масло доста

              колко време след ремонта да карам първото масло момчето каза че сегментите почти не са били за смяна и не било нужно да го разработвам но мисля да покарам около 1000 км и да го сменя щял да сипе масло agip 10в40

              Коментар


                #37
                Карай 1000 - 1500 км със старото масло и после сменяй.
                Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                Коментар


                  #38
                  и да недавам много газ нали иначе основния проблем беше водачи на клапаните от там много масло е влизало в цилиндрите

                  Коментар


                    #39
                    Карай я така, че да не пипаш спирачката, сиреч газ след това моторна спирачка, така най добре улягат сегментите, чувал съм, че при неправилна разработка и не добре улегнали сегменти пак се получавал завишен разход на масло, но това само съм го чувал, не конкретизирам дали в действителност е истина, но звучи логично.Не я вкарвай в повече от 3000 оборота, карай я по нежно, след като смениш първото масло може постепенно да почнеш да вдигаш оборотите.
                    punto HGT

                    Коментар


                      #40
                      На колко километра е тоя ДВГ, че само сменяте сегменти и очаквате всичко да е наред ? Измерихте ли износването на цилилиндрите ? Ако има елисовидно износване, с новите сегменти ще е по-зле отколкото със старите. Има ли износване по буталата ? И защо не измерихте компресията, преди да пипате бутала и сегменти, особено след като сте установили проблем в маслообирачите на клапаните ?
                      Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                      Коментар


                        #41
                        Dido_Lyubenov написа:
                        На колко километра е тоя ДВГ, че само сменяте сегменти и очаквате всичко да е наред ? Измерихте ли износването на цилилиндрите ? Ако има елисовидно износване, с новите сегменти ще е по-зле отколкото със старите. Има ли износване по буталата ? И защо не измерихте компресията, преди да пипате бутала и сегменти, особено след като сте установили проблем в маслообирачите на клапаните ?
                        И аз това питах, ама не получих смислен отговор от разбирачите. Не че се заяждам, ама и мене така са ме учили навремето старите и ще се радвам да получа смислен отговор на това защо се прескача меренето на елиптичното износване и буталата и се мятате директно да сменяте сегменти?

                        Коментар


                          #42
                          Dido_Lyubenov написа:
                          На колко километра е тоя ДВГ, че само сменяте сегменти и очаквате всичко да е наред ? Измерихте ли износването на цилилиндрите ? Ако има елисовидно износване, с новите сегменти ще е по-зле отколкото със старите. Има ли износване по буталата ? И защо не измерихте компресията, преди да пипате бутала и сегменти, особено след като сте установили проблем в маслообирачите на клапаните ?
                          Абе Дидо, те повечето майсторе не чистят каналите на бутала като слагат сегменти, ти изскаш да ти мерят елипси и хоринги и глупости.
                          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                          Коментар


                            #43
                            днес взех колата сега ме е страх да натисна газта карам с 70-80 км нямаше и следа от износване по буталата като ги свали момчето нищо видимо и по сегментите виждал съм бутало което е имало триене с цилиндъра моите бяха без такива следи а и сегментите не бяха видимо износени като ми ги даде по тях да купя новите само маслените като чели имаха лек нагар доверих му се защото ми е съсед и работи в сервиз от 15 години в които правят предимно двигатели на коли от порядака на над 40-50 000 лв щом хора с такива коли си карат аудитата там а не в порше дано и при мен всичко да е наред може и да е мерил цилиндрите но да не ми е казал не съм му седял на главата докато я прави само му закарах частите сипал ми е масло Agip 10в40 каза да мина 2000 км и да го сменя

                            Коментар


                              #44
                              Добре де в крайна сметка не разбрах къде е бил проблема,със сащия мотор съм и затова питам.
                              шофираме умно!!!!!!!
                              FIAT CROMA 1.9 MULTIJET 150

                              Коментар


                                #45
                                ще изчакам да видя дали има промяна след ремонта но имаше леко разбити водачи на клапаните според човека които шлаифа главата и леглата на клапаните сменил ги е заедно с гумичките на клапаните момчето което я разглоби каза че малко е харчела и от сегментите . днес си говорих с него като взех колата каза че е бил очуден колко е чист мотора вътре все пак е италианска а там масло рядко се сменя ще видим дали ще спре харчеше по 5-6 литра за 10 000 км

                                Коментар

                                Working...
                                X