Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1.8 харчи масло доста

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Хората явно са стигнали от опит до този извод - че при някои двигатели, които имат проблеми И в цилиндрите, смяната САМО на гумички влошава нещата. Дали са прави да обясняват това с компресията, не мога да отговоря. Единият от тях е инженер-завършил в Съюза и в никакъв случай не е класическият майстор-простак.
    Tonight's the night and it's going to happen again and again...

    Коментар


      #17
      Aбсурд! Ако ще и в Масачузетс да е завършил, говори глупости. Съгласен съм да дискутирам такъв казус с който желае, ама май си измисляш и си вярваш. Не коментирам повече в темата, безсмислено е.Успех в борбата с маслояда.
      Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

      Коментар


        #18
        Е, баси и многознайкото. Като не си съгласен с нещо - абсурд, глупости, измислици. Нещо като последна инстанция ли се изживяваш? Споделих какво съм чул и нищо повече. Недей веднага да слагаш определения. Ако много държиш, ще ти кажа кой е майсторът-инженер - иди да спориш с него. Може да не ти се вярва, но в Пазарджик има поне двама такива - омацани до ушите в масло, но инженери, завършили в бившия СССР. Вярвам им много повече, отколкото на форумни теоретици.
        Tonight's the night and it's going to happen again and again...

        Коментар


          #19
          Тука стана интересно :D :D :D . Първо подкрепям колегата Мунс 61 с две ръце и второ, колега Снейк, или не си разбрал нещо, когато са ти обяснявали или този, който ти е обяснявал е поредния кретен, който съсипва колите на хората, защото колега Снейк пишеш пълни глупости. Можете да се замислите, колко общо имат гумичките с компресията при положение, че са на поне 10см над горивната камера, а предполагам, че на всички е известно, че гориво въздушната смес се КОМПРЕСИРА в горивната камера, която се пада точно под клапаните. Причината след смяна на гумички един двигател да вдигне разхода на масло е само една - некадърен "майстор". Та този "майстор" или не е набил гумичките, както трябва и те са се извадили впоследствие или при демонтажа на пружините е надрал стеблата на клапаните. Ако стеблата са надрани и през ден да сменяте гумички пак ще харчи масло, защото надраното стебло прави гумичката на дреп само 5 минути слез запалване. Неправилният демонтаж на пружините на клапаните е най-честата причина за сваляне на глава и подмяна на клапаните при автомобили, които съм ремонтирал. Когато подмяна на гумичките на клапаните се направи с необходимата прецизност, която изисква тази операция, ефекта е винаги положителен. В противен случай, извършването на подмяната на гумичките от идиот, който си мисли че е много лесно, води винаги до 10 пъти по-големи разходи за отстраняването на проблема.Приятна вечер

          Коментар


            #20
            Напълно е възможно нещо да не съм разбрал в подробностите - все пак аз съм лаик, като всичките 99,99 % от потребителите тук. Това, че съм присъствал и дори помагал през цялото време на ревизията на главата и смяната на сегменти и лагери на моята кола, не ме прави разбирач. Професионалистите обикновено не пишат по форумите.Та днес реших все пак да звънна на човека, който ми е казвал тези неща, когато ремонтираше моята кола. Явно не съм го разбрал за гумичките, грешката е моя. Човекът днес ми каза, че при някои 16-клапанови двигатели (Хонда, Опел Астра Г 1.6 и др.), които имат проблеми И в цилиндрите, ако САМО се сменят гумички и се ревизира главата, нещата с разхода на масло може да се влошат. Този майстор не сменя гумички на 16-клапанов двигател без сваляне на главата. И затова като ми е казвал, че след смяна само на гумички нещата може да се влошат, е имал предвид, че главата по подразбиране се сваля и ревизира при тази манипулация. Което не бях разбрал.Случаят на колегата, пуснал темата, не е такъв. При него вероятно са паднали гумички, което се случва често при смяната им "на място" при 16-клапанов двигател. Въпреки уверенията на майсторите, че ги сменят без проблем.
            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

            Коментар


              #21
              смених гумичките отново вчера новите са кортеко старите на реинц момчето ги извади само с пинсетата без усилие явно са били влабави ще видим с новите как ще е нормално ли е да духа леко от капачката на маслото като си сложа ръката после имам капчици масло по нея иначе дим от нея не излиза

              Коментар


                #22
                Нормално е , все пак вала се върти там
                punto HGT

                Коментар


                  #23
                  сменял съм гумички и нaблюдението ми че при свaленa глaвa нещaтa сa по успешни
                  Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                  Втората......пак същата!
                  (_-_)______////_______(_-_)
                  Punto75-Вече на жената!
                  Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                  Коментар


                    #24
                    колеги днес ходих до Кюстендил в планината почти до Осогово и на връщане като спускахме спусках на 3_та без да давам газ и като влязох в кюстендил и подадох газ син облак зад мен това маи са сегменти

                    Коментар


                      #25
                      За мен пък 99% е глава. На практика няма как да попадне толкова масло в горивната камера по друг начин, освен през нея. Вземи свали главата и я закарай на читав сервиз да я надуят. Може да има пукнатина някъде, или прогоряла гарнитура. Не съм запознат в детайли с този мотор, но от маслосъбиратерлни сегменти е малко вероятно така да изпуши рязко и толкова много.

                      Коментар


                        #26
                        ilia801 написа:
                        За мен пък 99% е глава. Не съм запознат в детайли с този мотор, но от маслосъбиратерлни сегменти е малко вероятно така да изпуши рязко и толкова много.
                        Май не си запознат въобще с моторите...До автора - преди да разглобиш за сегменти, накисни ги с газ за горене+коресилин.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #27
                          muns61 написа:
                          ilia801 написа:
                          За мен пък 99% е глава. Не съм запознат в детайли с този мотор, но от маслосъбиратерлни сегменти е малко вероятно така да изпуши рязко и толкова много.
                          Май не си запознат въобще с моторите...До автора - преди да разглобиш за сегменти, накисни ги с газ за горене+коресилин.
                          как точно стават нещата с газта четох няколко теми на топъл или студен мотор се прави операцията и като преседи 24 часа мога ли с спринцовка да изтегля остатака от газта които е в цилиндрите или просто да завъртя стартера

                          Коментар


                            #28
                            кола

                            Не от главата а от сегменти може да гори масло /да пушиНяма смисъл да е отваря ако не сменя сегменти ако целта е да спре да гори /харчи масло /Това от личен опит го казвам /
                            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                            Коментар


                              #29
                              Как ще сменяте сегменти, без да сте сигурни че овалът на цилиндрите е в норма? А той, имайки предвид възрастта на автомобила, най-вероятно не е. Ще има ли смисъл от такава операция изобщо?

                              Коментар


                                #30
                                ilia801 написа:
                                Как ще сменяте сегменти, без да сте сигурни че овалът на цилиндрите е в норма? А той, имайки предвид възрастта на автомобила, най-вероятно не е. Ще има ли смисъл от такава операция изобщо?
                                Стига до овал тази кола трябва да е сменявала няколко пъти сегменти .... Хубаво е да се направи хонинг преди новите сегменти. Едно време са сипвали газ в цилиндрите против спекли сегменти. Проблема е, че на сутринта трябва да смениш маслото. Компресия най-лесно ще разбереш дали имаш като запалиш и дръпнеш пръчката на маслото. Ако духа от там нещата не са на добре. Или проблем с вентилацията на картерните газове или сегменти. Огледай хубаво за течове, аз имах страхотен теч от гарнитурата на капака на клапаните а изглеждаше леко омаслено. Измий мотора и го гледай внимателно.
                                мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва

                                Коментар

                                Working...
                                X