Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво 1.8 харчи масло доста

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво 1.8 харчи масло доста

    колеги колата ми харчеше 2 литра масло за 10 000 км карам с масла 10в40 селения и мотул и от двете харчеше еднакво сменихме гумички на клапаните и сега е още по зле 4-5 литра за 10 000 км колата е браво 1.8 16в 99 година даите съвети колата преди смяната изпушваше само когато мотора е загрял и запаля двигателя после спираше сега забелязвам че като спра на светофар около минута на празен ход и при потелянето пуши лекичко пушека е синкав колата си върви нормално разхода на гориво също е нормален

    #2
    Ако няма течове и омасляване по самия мотор и да предположим, че смяната на гумичките е ОК - отиваш на сегменти.
    punto HGT

    Коментар


      #3
      мен ме навежда на мисълта че гумичките не е сменил както трябва преди смяната духаше доста силно от капачката за маслото и хвърляше яко масло след смяната сега духа по слабо и като си сложа ръката отгоре има съвсем малко капчици по нея от пръчката за маслото не духа тия дни ще мера компресията ще пробвам и с мотул 15в50 добри отзиви чувам за него не ми се прави повече тая кола

      Коментар


        #4
        Re: браво 1.8 харчи масло доста

        мисля да премина на мерене на компресия и евентуална нова смяна на гумичките обаче със сваляне на глава и напасване на клапаните

        Коментар


          #5
          Компресията незнам дали ще те ориентира, защото при мен компресионните сегменти си бяха ОК и си пукаше 12-13 компресия, но маслените се бяха спекли от където си хапваше и доста масълце.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            има ли вариант да е направил нещо на клапаните при смяната на гумичките със специални клещи свали и после постави гумичките и нормално ли е да духа от капачката за маслото

            Коментар


              #7
              Гумичките нямат нищо общо с духането през капачката.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                някъде четох че на колега след смяна на гумички и после при проверката 15 от 16 гумички били излезли от водачите моя маистор ги постави само с клещите не ги е натискал с друго съмнява ме след смяната се появи проблема маи ще ги сменям при друг отново или поне да отвори да види

                Коментар


                  #9
                  Re: браво 1.8 харчи масло доста

                  колеги като се свали старата гумичка почиства ли се стеблото на клапана и повърхността на водача от маслото преди поставянето на новата гумичка и какви гумички да си купя оригинални или на виктор реинс на реинс имат и метална обвивка

                  Коментар


                    #10
                    Re: браво 1.8 харчи масло доста

                    на загрял мотор изпушва като подам газ след като е стояла на светофар на обороти поне 20 секунди

                    Коментар


                      #11
                      Май, май си си за сегменти.
                      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                      Коментар


                        #12
                        ако са сегменти маи ще е добавка хадо повече пари за тая кола недавам

                        Коментар


                          #13
                          кола

                          За тая добавка хадо пиши ако има ефект Преди слагах веднъж на скоростите на Пунтото и свърши работа .
                          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                          Коментар


                            #14
                            Когато гумичките на 16-клапанов двигател се сменят "на място" без сваляне на главата, често се случва част от тях после да паднат. И съответно разходът на масло се увеличава.Има и нещо друго, но то е по-малко вероятно - казвали са ми го опитни хора в два сервиза: ако има проблем в цилиндрите, при някои двигатели след смяна САМО на гумичките разходът на масло се увеличава вследствие на увеличената компресия. Колкото до добавките, пробвал съм Bardahl - никакъв ефект. Пробвал съм и все още карам с масло Политрон, съдържащо концентрат за обработка на метал МТС, за който в рекламата се споменава, че освен всички останали положителни неща, намалява и разхода на масло. Ами не - при моята кола не го намали, дори напротив. Абсолютно нищо лошо не искам да кажа за Политрон и МТС и не оспорвам качествата им. Но разходът на масло се увеличи - в началото драстично, но дори и сега, след 10000 км. с Политрон, продължава да гори малко повече масло, отколкото преди, когато карах с Елф.Накратко, според мен: ако ще се сменят гумичките на 16-клапанов двигател, да е както трябва, с бутане на главата. Добавките за намаляване на разхода на масло не могат да свършат работа при наличие на сериозни хлабини, през които маслото навлиза в горивната система.
                            Tonight's the night and it's going to happen again and again...

                            Коментар


                              #15
                              snake, гумичките не влияят на компресията и това ти го е казал някой неграмотник. Та да знаеш, слагай му фира за всичко друго. Инак правилно разсъждаваш за хлабините и добавките, а колкото до полишитнята, не коментирам.
                              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                              Коментар

                              Working...
                              X