колеги колата ми харчеше 2 литра масло за 10 000 км карам с масла 10в40 селения и мотул и от двете харчеше еднакво сменихме гумички на клапаните и сега е още по зле 4-5 литра за 10 000 км колата е браво 1.8 16в 99 година даите съвети колата преди смяната изпушваше само когато мотора е загрял и запаля двигателя после спираше сега забелязвам че като спра на светофар около минута на празен ход и при потелянето пуши лекичко пушека е синкав колата си върви нормално разхода на гориво също е нормален
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво 1.8 харчи масло доста
Collapse
X
-
мен ме навежда на мисълта че гумичките не е сменил както трябва преди смяната духаше доста силно от капачката за маслото и хвърляше яко масло след смяната сега духа по слабо и като си сложа ръката отгоре има съвсем малко капчици по нея от пръчката за маслото не духа тия дни ще мера компресията ще пробвам и с мотул 15в50 добри отзиви чувам за него не ми се прави повече тая кола
Коментар
-
Когато гумичките на 16-клапанов двигател се сменят "на място" без сваляне на главата, често се случва част от тях после да паднат. И съответно разходът на масло се увеличава.Има и нещо друго, но то е по-малко вероятно - казвали са ми го опитни хора в два сервиза: ако има проблем в цилиндрите, при някои двигатели след смяна САМО на гумичките разходът на масло се увеличава вследствие на увеличената компресия. Колкото до добавките, пробвал съм Bardahl - никакъв ефект. Пробвал съм и все още карам с масло Политрон, съдържащо концентрат за обработка на метал МТС, за който в рекламата се споменава, че освен всички останали положителни неща, намалява и разхода на масло. Ами не - при моята кола не го намали, дори напротив. Абсолютно нищо лошо не искам да кажа за Политрон и МТС и не оспорвам качествата им. Но разходът на масло се увеличи - в началото драстично, но дори и сега, след 10000 км. с Политрон, продължава да гори малко повече масло, отколкото преди, когато карах с Елф.Накратко, според мен: ако ще се сменят гумичките на 16-клапанов двигател, да е както трябва, с бутане на главата. Добавките за намаляване на разхода на масло не могат да свършат работа при наличие на сериозни хлабини, през които маслото навлиза в горивната система.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake, гумичките не влияят на компресията и това ти го е казал някой неграмотник. Та да знаеш, слагай му фира за всичко друго. Инак правилно разсъждаваш за хлабините и добавките, а колкото до полишитнята, не коментирам.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар