Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto MK2 1.8 HGT - маслен сепаратор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto MK2 1.8 HGT - маслен сепаратор

    Здравейте колеги,Можете ли да ме ориентирате къде се намира масления сепаратор(ако има такъв) на пунто МК2 1.8 HGT? Пробвах с търсачката, но конкретно за HGT не намирам информация, а в отделните теми виждам че при някои двигатели сепараторът в капака на клапаните, докато при други е някъде около дроселовата клапа.Ще съм благодарен ако някой даде информация с две думи как се разглабя и почиства, като след това ще пусна снимки с по-детайлно описание как става процедурата.
    Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
    Punto SX 1.2 8V '00
    Uno 55 S 1.1 '84

    #2
    Нямаш маслен сепаратор, имаш клапан за маслени пари и се намира на дросела, а в него влиза маркуча за картерната вентилация.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      И аз не съм чувал за маслен сепараторЕто снимка да видиш за какво иде реч, това е мотора, но снимката е от мотор сложен във фиат купе, но при пунтото трябва да е същото.С червено съм ти оцветил маркуча за картерна вентилация, който тръгва от главата и отива в дросела.
      Прикачени файлове
      punto HGT

      Коментар


        #4
        Колеги,При това положение щом няма маслен сепаратор какво отделя маслото от парите на картерните газове или то не е чак толкова много, за да предизвиква загуба на масло през вентилацията?Относно клапана за маслените пари има ли опция да се провери функционирането му без демонтаж? За да бъде демонтиран, нужно ли е да се свали цялата дросел клапа или може да бъде изваден самостоятелно? Днес бях тръгнал да свалям клапата, но нямах здрав инструмент, за да отвия болтовете й, а колата на която се опитвам да проверя този клапан е с монтирана газова уредба и достъпът е силно затруднен от маркучите и кабелите, които са пуснати там - реално не мога да видя или проследя докъде точно отива маркуча, който излиза от капака на клапаните.Изчетох доста относно тези клапани за картерната вентилация(PCV), но не можах съвсем да разбера при празен ход или при високи обороти и дефектирал такъв клапан се получава завличане на масло от капака на клапаните и съответно "космически" разход на масло.Поздрави!
        Alfa Romeo 156 1.9JTD '03
        Punto SX 1.2 8V '00
        Uno 55 S 1.1 '84

        Коментар


          #5
          За съжаление при мен не съм разкачал за да видя за какво иде реч, но погледнах да видя как вървят маркучите и мога да ти каже, че след като излезе маркуча от главата идва един тройник, от него тръгват два маркуча, като единият отива преди дросела, а другия след дросела и толкоз, къде са тия клапанчета нямам идея, че и при мен минават разни тръболяци на ГИ. Темата е интересна и ще следя с интерес ако стигнеш до някакво разглобяване и се установи дали има някакви филтърчета и т.н., които следва да бъдат почиствани и обслужвани, но харч на масло след като направих основен ремонт на мотора нямам, от където съдя, че при мен картерната вентилация е ОК.
          punto HGT

          Коментар


            #6
            Клапана се навила на дросела с резба, няма нужда да сваляш дросела, и да не мислиш че е някакъв хипер мега сложен клапан просто тръбичка с пружинка и пластинка.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар

            Working...
            X