И аз мисла че не е нормално днес почистих клапана на картерната вентилация това масло мисля че е от клапана
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
1.8/16v информация за клапани, дебитомер
Collapse
X
-
Дросела е металното тяло, което се намира по пътя на въздуха след дебитомера и след гофретата |^^^^|. Ще се ориентираш лесно, към него е механизма за подаване на газ, към който води жилото за газта. Тук с голямата елипса е означен дебитомера, а с малката мястото на дросела.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
-
alvanovo написа:На кое казвате дросел и къде е този клапан на картерните газове?Извинявам се, че не разбрах то темата. Ако може да ми обясните.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Значи, пичове, колата си държи високи обороти. Предполагам това е част от проблема с високата температура по стрелката на уреда. Държи я над средата в задръстване. В движение температурата пада.Прави ми впечатление, че когато я форсирам на място или движение, оборотите се качват(естествено), но не падат до нормалните за празен ход. Ако я оставя да работи на място, обикновено се нормализират след известно време, но ако я форсирам пак ги качва и не падат, а ги държи високи.Понякога, има ефект, сякаш сама се форсира. На място сама форсира до 2000 и веднага след това пада на 1500, после пак до 2000 и така ги редува. Хората по светофарите ме гледат накриво, сякаш съм някой рацер, дето форсира мотора докато чака да светне зелено. Даже веднъж спирам на пешеходна пътека, колата се форсира по същия начин и минаващите пешеходци ме гледат на кръв и ме псуват мислено, сякаш нямам търпение да се изнижат от пътя.. Абе кофти работа с тая кола.
1.9 JTD 110hp
Ex: Fiat Marea 1,8 16v 97г. LPGi
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар