Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 1.2 2000 г. не пали и свети индикация акумулатор.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 1.2 2000 г. не пали и свети индикация акумулатор.

    Здравейте, карам фиат пунто от 2000 г 1.2 бензин и имам следния проблем от известно време колата не ми пали , ако не я карам 4- 5 дни след което реших да изключвам клемата на акумулатора всеки път като не я карам. След което последния път като сложих клемата колата запали , но нещо започна да вие , лампата акумулатора остана постоянно да свети и волана се затегна и едвам се помръдва. Преди няколко месеца имах имах същите проблеми и ми смениха динамото и разни други прилежащи до него части два пъти в рамките на една седмица , което за мен лично не ми се виждаше много логично .Много ще съм благодарна ако някой ме посъветка какво може да е .Редактирано заглавие и преместена тема в правилния раздел.Модераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    кола

    Виж дали зарежда алтернатора кабелите до него дали са наред акумулатора дали е наред Може нещо да /гълта тока/ като не работи колата виж консумацията Волана става твърд щото електохидравликата изключва Стартера работи ли Може това където са сменяли да не са го направили както трябва
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Май е паднал някой ремък Ако имаш идея кое от всичките неща в двигателния отсек е алтернаторът, погледни и виж дали задвижващата му шайба е свързана с ремък с другите шайби по двигателя. Ако върху шайбите няма ремък, това е проблемът. А коя е причината за този проблем трябва да ти установят, но в друг сервиз. Наскоро се борих с подобен проблем при колата на щерката, който се появи след майсторска намеса за ремонт на алтернатора. "Майсторите" го монтирали така, че са изместили равнината на неговата шайба извън равнината на другите шайби и след няколко километра просто късаше ремъка, защото се кривеше, минавайки през ръба на обтяжната ролка. А на пръв поглед всичко си беше О’К. И ако съм прав, преди да падне ремъкът е приплъзвал и поради тази причина акумулаторът не се е зареждал достатъчно, а колата е вървяла кажи - речи само на неговия ток. След като е паднал ремъкът, вече се е движила само на акумулатор, което го е скапало окончателно. Вероятно затова си загубила и кормилото, защото без ток няма да работи и усилвателят на волана. А за липсата на зарежждане сигнал е дала лампата на таблото.
      Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
      Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

      Коментар

      Working...
      X