Здравейте. Нов съм във форума,както и на пътя.От няколко месеца чета форума,но не се е налагало да си изказвам до сега проблем. Та накратко за проблема: имам въпросното браво от септ. Месец миналата година. Две седмици след взимането му сложих ГИ Тамона,който за сега работи без проблеми като изкл малко разхода в градски условия - 12.5-13...но ето и проблема с бензина. Скоро ми се наложи да покарам на бензин и сега вече забелязвам,че при тръгване на първаи подаване на повече ряз колата е много мудна до към 3000 оборота и след това сякаш се "отпушва"и почва да набира но пак не както трябва. Този проблем обаче не се наблюдава при работа на газ!Проблема може да го е имало и преди но за двете седмици каране на бензин лекичко като за нов шофьор не съм го забелязъл.Дайте идея кактв може да е проблема преди да тръгна по майстори,защото си признавам не разбирам много от тази материя а майстори/некадърници колкото искаш. Много трми съм ппрочел и се убедих,че има разбиращи хора,които могат да помогнат от къде и с какво да започна.П.с. за разхода на газ мислите ли,че може да се направи нещо или да не очаквам по нисък?Извинявам се за нескопосаното обяснение и благодаря предварително на всеки отзовал се!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с Fiat Bravo 1.6 16v
Collapse
X
-
До дюзите не достига достатъчно наляганена горивото, така че или е помпата или е регулатора. Не е лошо да споменеш и годината на колата че помпите и регулаторите са различниКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
Втора употреба можеш да намериш помпа с кошницата от 20 до 50лв. и горивен регулатор от 10 до 30лв. Но първо измерете налягането на горивото. Когато караш на газ бензиновата помпа работи ли или е прекъсната през реле?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Ако колата е 98 г и си с пластмасов колектор е напълно възможно да нямаш нищо повредено, а заради неправилната настройка на газ да е необходим ресет на бензиновия компютър и след това наново настройка на газ. Аз имах същите проблеми 1:1.Преди да тръгнеш да сменяш и да се вкарваш във филми със смяна на части по метода на изключването те съветвам да си направиш диагностика на бензин.Ако имаш кабели и т.н. можеш да ми пишеш на лично и да разясня как точно и какво се прави.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
Ако толкова месеци кара предимно на газ и по-рядко на бензин, е възможно и дюзите на бензина да са почнали да се спичат. Често срещан проблем. Може и да се оправят с добавка за инжекцион в бензина и извесно време каране само на бенз, ама не е много сигурно.Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
Suzuki GSX 1100 E 1985 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар