Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Punto 2 1.2 16v - Camshaft грешка и кофти вървене

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Punto 2 1.2 16v - Camshaft грешка и кофти вървене

    Темата е продължение на тази от раздел електроника, понеже проблема май ще излезе механичен>http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...:Трудно палене (понякога, независимо от температурата), в движение, при подаване малко повече газ "забива муцуна" + чат-пат гърмене в гърнетата, не работи на пълна мощност и май е това.На газ работи добре, форсира се и не прекъсва.Наличните грешки са:1: P0340 - Camshaft position sensor2: U1602 - Линия CAN Смених ламбда сондата, като преди това се появяваха и тези двете, след смяната не съм закачвал компютъра и не знам дали все още се появяват:3: c - PreCat. Mixture adjustment status 4: P1172 - Корекция на горивната смес (мултипликативна) Подозренията за сега са грешно зацепен ангренаж и версията на майстор от днес:
    проблема е или в клапаните, или във вала, понеже се чували доста. Казал, че може да презацепи ангренажа, но му се струвал добре направен.
    Някакви съвети или предложения?
    "Без сърца, сме просто машини"
    Toyota Prius 1.5 Hybrid
    EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

    #2
    Да, майстора ти мисля че е прав за клапаните.Премерете компресията и нещата ще станат ясни, много ме съмнява че е и зацепвана по белези с по един зъб напред заради газта. пп Ей дано тоя път разбереш че старите хора трябва да се слушат.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Грешка N1 е датчик на разпределителен вал(ХОЛ) . Първо него оправи.
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #4
        не е ли 1320 датчик хол?

        Коментар


          #5
          veselin10 написа:
          Грешка N1 е датчик на разпределителен вал(ХОЛ) . Първо него оправи.
          Знам каква е грешката, но не знам как да я оправя Ще се мери компресията и дано се размине само с напасване на ангренажа, че иначе ще се кара докато сдаде тотално багажа с тези цени за ремонт...
          "Без сърца, сме просто машини"
          Toyota Prius 1.5 Hybrid
          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

          Коментар


            #6
            Почистете му само буксата и може да се оправи.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #7
              S_BANKOV написа:
              Почистете му само буксата и може да се оправи.
              Ще я зачистя, ама се съмнявам да е от нея, понеже свалях датчика и буксата блестеше
              "Без сърца, сме просто машини"
              Toyota Prius 1.5 Hybrid
              EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

              Коментар


                #8
                При мен на стилото ми даваше грешка на датчика на разпределителния купих друг който се оказа излишен, Като я закарах на Дани-Тих Труд ми каза че ремъка е с 1 зъб изместване.Провери ангренажа преди да купуваш квото и да е.
                Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                .

                Коментар


                  #9
                  cs_aleksandar написа:
                  При мен на стилото ми даваше грешка на датчика на разпределителния купих друг който се оказа излишен, Като я закарах на Дани-Тих Труд ми каза че ремъка е с 1 зъб изместване.Провери ангренажа преди да купуваш квото и да е.
                  А като го наместихте изчезна ли грешката? Все още не съм изключил варианта да е от него. Ако той е разместен, предполагам че и компресията няма да е наред?Чуденката ми е, дали да мерим първо компресия или да го хвърлям за смяна на ангренажа, щото за сваляне на глава не ми се мисли...
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    Първо измерете компресията, и после сменяйте ангренажа. А и ремонта на главата не е толкова скъп, след като няма ударени клапани и криви водачи. Само шлайф и препасванена клапаните и нова гарнитура.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Да проблема ми изчезна и колата започна да върви все едно е друга.Банков, ако ремъка е изместил зъб два,и компресията ще е друга,помисли
                      Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
                      И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150
                      .

                      Коментар


                        #12
                        cs_aleksandar написа:
                        Да проблема ми изчезна и колата започна да върви все едно е друга.Банков, ако ремъка е изместил зъб два,и компресията ще е друга,помисли
                        Знам но по състояние то на всеки цилиндър по отделно ще се определи най лесно какво е, дали е клапан или е ангренаж.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар

                        Working...
                        X