Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със фият купе 200 16в,няма ги ниските обороти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със фият купе 200 16в,няма ги ниските обороти

    проблема дойде след като смених двигателя със друг ,сега като го запаля тресе и няма обороти смених кабели свещи дроселова клапа и продължава да го прави докато незагрее дали оказва влияние че съм махнал катализатора,но пак монтирах ландсондата моля дайте акъл какво е

    #2
    Re: Проблем със фият купе 200 16в,няма ги ниските обороти

    vigre96 написа:
    проблема дойде след като смених двигателя със друг ,сега като го запаля тресе и няма обороти смених кабели свещи дроселова клапа и продължава да го прави докато незагрее дали оказва влияние че съм махнал катализатора,но пак монтирах ландсондата моля дайте акъл какво е
    На новия двигател ревизия прави ли или поне компресия мерена ли е?
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      да мерена му е компресия всичко е във нормите но ме самнява също и манометъра за температура на маслото като запаля колата той автоматично отива на 180градуса смених датчика и пак там си отива стрелката а дали има нещо общо компютара с това

      Коментар


        #4
        vigre96 написа:
        да мерена му е компресия всичко е във нормите но ме самнява също и манометъра за температура на маслото като запаля колата той автоматично отива на 180градуса смених датчика и пак там си отива стрелката а дали има нещо общо компютара с това
        Това с температурата може да се дължи и на лоша маса на самия манометър и да не проблема в датчика. Преди няколко години имах Ланча Дедра с абсолютно същия двигател като твоя на Фиата (разликата е само в надписите на капака на клапаните- на единия пише Фиат, а на другия Ланча). Правела ми е 2 пъти подобни проблеми при слаб акумулатор (след подаване на ток от друга кола и запалване). Работеше 15-20 мин на много ниски празни обороти и с притрисане и не можеше и да се изфорсира нормално, а после работата на двигателя се нормализираше. Възможно е и при теб да се получава нещо такова докато загрее колата, същевременно акумулатора да се възбуди от алтернатора и работата на мотора да се оправи. Провери си акумулатора и маркучите на стъпковото моторче и МАП сензора да не са нацепени- това е най-елементарното на първо четене.
        ex. Fiat Marea 1.6 16V
        ex. Lancia Dedra SW 2.0 16V
        Lancia Kappa 2.0 VIS

        Коментар


          #5
          Обороти.

          Здравейте колеги !Едва ли ще помогна но при мен при 2000 20v 154 имах подобен проблем но със неравномерни и високи обороти.Диагностики всякакви и всичко наред . Оказа се един клапан който бикл заседнал отворен . Намира це на единият от маркучите за маслените пари на капака на главата влиза след дебитомера. По този начин има излишък на въздух който не е измерен от дебитомера и се получава неправилна пропорция. Докато ровех из чичко гугъл за решение на моят проблем попаднах на един аржентински форум кадето едно момче имаше същите болежки като теб. Оказва се че неговият маркуч бил леко пукнат същият дето е клапанът и докато дърпа въздух колко сака няма оправия . опитай се да свиеш маркуча да не дърпа пари и виж как са оборотите на студено. Не намирам линка но ако те интересува ще разтърся.Поздрави и успех!

          Коментар

          Working...
          X