Здравейте бравото има един проблем след като му беше зададено да нулира празния ход (адаптация на дросела)Палиш го вдига 3к оборота опитва се да ги свали пада на 2500 като с прекъсване и така мъчи се малко и ги задържа на 1100 1200 на студен мотор, после ги понижава на норманите 800 900 за праззен ход ( пиша ги така понеже се ориентирам по стрелката и не знам точно колко са) Колата се форсира лесно, няма затруднения с работата, като изключа от скорост в движение държи 1100 докато не спре до 0 км/ч след това пак е на нормални обороти. Обясниха ми, че този мотор така прави при изключване от скорост в движение) Проблема с голямото форсиране е и при топъл мотор, само, че там се случват нещата в 3 4 секунди.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bravo 1,2 мени обороти
Collapse
X
-
slonikon написа:Това не е точно проблем. Понякога така се получава след нулиране. Нулирай и адаптирай пак, после кротко покарай 10 км. Има тука една-две теми как се прави, описано е и във ФЕС. То и само ще се оправи, ако го изчакаш седмица-две.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
slonikon написа:Това не е точно проблем. Понякога така се получава след нулиране. Нулирай и адаптирай пак, после кротко покарай 10 км. Има тука една-две теми как се прави, описано е и във ФЕС. То и само ще се оправи, ако го изчакаш седмица-две.Fiat 1,2 16V 83 к.с. HSX gas
Коментар
-
elinor написа:slonikon написа:Това не е точно проблем. Понякога така се получава след нулиране. Нулирай и адаптирай пак, после кротко покарай 10 км. Има тука една-две теми как се прави, описано е и във ФЕС. То и само ще се оправи, ако го изчакаш седмица-две.мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
elinor написа:slonikon написа:Това не е точно проблем. Понякога така се получава след нулиране. Нулирай и адаптирай пак, после кротко покарай 10 км. Има тука една-две теми как се прави, описано е и във ФЕС. То и само ще се оправи, ако го изчакаш седмица-две.Fiat Brava 1.4 12v 1997г.
http://forum.fiat-bg.org/garage.php?...hicle&CID=3053
Коментар
-
Наистина е най-добре да се прочетат грешките и да се направи една адаптация. Може и газовият инжекцион да не е сложен както трябва и да трупа грешки в бензиновото ЕКУ. Може просто дроселовата клапа да се нуждае от почистване.При 1,4 не знам как стоят нещата, но бих почистил дросела.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар