Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Подпали ми се моното Пунто 1.1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Подпали ми се моното Пунто 1.1

    Колеги страшен филм . Подпали ми се колата успях да я огася на време ... Незнайно как хулна под капака. Слагах си едно волтметърче и тъкмо приключих , и да го тествам като запали колата ... Волтметъра си работеше ОК. Но ми замириса на гума , поогледах се няма нищо. По едно време видях че кади от към двигателя и предложих ,че станало късо. Дигам капака какво да видя о боже огън гори около кабелите на МОНОТО а там не съм пипал или правил нищо. Загасих го , но късно стопени кабели , и букси към TPS-a , стъпковия , температурния ... буксата за Инжектора ми е здрава само тя .... Свалих колекторите разнищих видях ,че по долу са сплетени стопени кабелите .... Зачудих се как и защо и немога си го обесня още как се е запалило. Може и напукан маркуч за бензин да съм имал ... Не карам на бензин , но имам.На някой да му се случвало ? Мисля сега да взема друго моно и да префарля ТPS , Стъпковия и температурния датчик ... Но ми трябват и нови букси направо с кабелите да ги снадя до там до където е здраво. Мисля с да ги запоявам и после с термо шлаух и после изолация с изолирбант от горе. Тва е супер луда работа. Не знам как се случи . Добрече не съм бил в движение , а просто взех захранване за волтметъра от плафона и реших да го тествам как е ... И кабелите около моното се подпалиха. Немога си го обесня защо и как и защо не се е задеиствал бушон . Май не е от към ток запалването . По скоро спукан маркуч на бенз и ако е капало е станала магарията. Въпреки че не карам на бенз ...
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    кола

    Ако намериш някой да има такова ПУНТО 1. 1 за части най добре да вземеш и кабели букси Нещо да си дал на маса или от газовата нещо да е станало проблем Ако е работила и е излезнал огън към въздушния филтър е от ангренажния ремък ама като не е работило колата е кабелитеВиж дали е здраво при бялото реле зад двигателя
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      там най-близкия кабел,кйто не е защитен е този на стартера,огледай него,както и всички дебели и незащитени проводници,като започнеш от акумулатора,защото не отстра ниш ли проблема,може пак да се случи същото,а искренно не ти го желая

      Коментар


        #4
        Re: кола

        kluchar написа:
        Ако намериш някой да има такова ПУНТО 1. 1 за части най добре да вземеш и кабели букси Нещо да си дал на маса или от газовата нещо да е станало проблем Ако е работила и е излезнал огън към въздушния филтър е от ангренажния ремък ама като не е работило колата е кабелитеВиж дали е здраво при бялото реле зад двигателя
        Закачих само едно волтметърче , от тея цифровите (към плюс при конаткт и маса от кабела за плафона) ... Друго не съм. И запалих дадох на контакт и да видя показанията на волтметъра бяха 11.30 като запалих 12 и отидахана 13 и 5 някъде и се кефх добре , по ено време зе да ми мирише на гума гледам кабелчетата няма нищо . Викам бре ко става гледам от пред излиза дим при двигателя , помислих че е от музиката нещо силов кабел ми прай проблем щот имам 2 силови кабела по 10 квадрата ... за 2 усилвателя. Да ма не сичко си е здраво нищо не е горяла с 2 предпазителя са и музиката ми си е ок. Проблема е кабелите от към разклонението към моното , всичките са опекани има и 3,4 споени ... дали при огъня дали при късо? Колата патка от време на време на газ , но тва го прай заради бедната смес на гориво в началото. Докато се развърти до 2000 . Генератора му вият лагерите , ще го сменям ... Като паля просвирва и спира. Иначе горе при релето бялото нямам мизерии всичко е наред. Пораженията са около дросела и кабелите към него малко след разклонинието. Дебелите кабели няма проблем. все тънки са дето са заминали около квадрат. Немога си го обесня защо се е получило. Колата патка при натоварване при паленен и разни такива яки подавания на газ не патка. Патка като я хакна на 2ра и с 1500 оборота ... ако след 2000 няма проблем. В тоя момент не е паткала . Имам и халабав клапан които чука но я карам така много години не е правила мизерии....
        >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

        Коментар


          #5
          кола

          Въздушния филтър наред ли е не ти остава друго освен да разплетеш кабелите до здраво да снадиш нови с букси да смени това където не работи може и цялото моно
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Re: кола

            Абе притесняваме да не съм претоварил генератора ... Щот той вие като запаля и спира , тоест лагерите си отиват , оня ден го напалних малко с масло отзад и по спря да вие.Но за малко време. Притесняваме да не би като съм дал музиката до край ,исках да вида колко ми е спада на напрежение на празен ход като пусна да блъска след като имах волтметър вече. (която е от 2 усилвателя с кабели по 10 квадрата единия по 35А и другия 2х 35А , 120 W RMS и 400 W RMS ... Всичко по инсталацията с музиката си ми е наред ни бушони са горяли ни нищо. Притесняваме да не съм претоварил генератора и за това да се е подпалила ? Но плюсовия силов кабел е отделен на генератора и не върви в снопа дето ми се е подпалил ,минава през стартера и отива на акумулатора ... Общо взето ми се е запалил снопа на кабелите дето са всички букси на моното и отиват към разклонението. И ми е стопен малко преди тройката на разклонението кадето влизат . Едвали съм претоварил генератора , но се пак да питам Май е от газовата ... но пък не е паткала ... Генератора си вие и със и без консуматори , пробвал съм го просто като запаля просвирва и спира.Нали да вие само когато е натоварен , ама не , ще му сменя лагерите и четките или някой 2ра рака 30 лева. пак за четки ...
            >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

            Коментар


              #7
              За да ти се запалят тези кабели, търси проблем в това, което те захранват. Беше споменал за капещ маркуч. Огледай хубаво и ако имаш най-малкото съмнение - сменяй. Обърни я на бензин и гледай тече ли от някъде.
              Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
              Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

              Коментар


                #8
                ivchotr написа:
                За да ти се запалят тези кабели, търси проблем в това, което те захранват. Беше споменал за капещ маркуч. Огледай хубаво и ако имаш най-малкото съмнение - сменяй. Обърни я на бензин и гледай тече ли от някъде.
                бе нямам капещ ... предполагам че може да се напукал и капак . но аз си спирам помпата за бензин не ми работи при работа на газ . Командвам я с реле и Цека ключ ... Рядко карам на бенз но имам и работи. Немога си обесня как ? Нито е паткала като палих , обаче е хулнала ... Нещо с газта е или незнам от ТПС-а няква платка падна стопена целия ТПС е стопен ... дали той не е дал на късо ?
                >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                Коментар


                  #9
                  Ми може, особено ако дроселът нещо заяжда.
                  Fiat Tipo 1.6 i.e. 1992 г.
                  Suzuki GSX 1100 E 1985 г.

                  Коментар


                    #10
                    Така оправих колата , даже смених и сервото и нещата със спирачките си дойдоха на мястото. Колата си работи , даже по-добре от преди . Обаче заебялзах че на тъмно кабелите на свещите са пробват да правят дискотека . Дали са опряни един в друг или опират някъде на корпус прескача искра ...Слаба е но прескача като леко мъждукане. Кабелите уж бяха ,магнет марели италянски ... Вторчи чифт кабели сменям . Обеснявам си го че им е слаба изолацията, и искрата пробива през нея. Препоръчай те ми кабели марка които да с акъла си... Макар и скъпи. Проблема че колата ми се е запалила не е от електрическата част , нямаше нито един изгорял бушон. Обеснявам си го от теч на гориво и с те хубави кабели ...
                    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

                    Коментар

                    Working...
                    X