Здравейте! Имам следния проблем. Колата притрисва на празен ход. Измерих компресията и се оказа, че ма 2-ри цилиндър е 8 атмосфери На останалите е 13. Възможно ли е да е от износен разпределителен вал? Или да очаквам изгрял клапан.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фиат Брава 1.6 16В. 103к.с. Тресе на празен ход.
Collapse
X
-
ivchotr написа:Или сегменти. А някой клапан може просто да не затваря и без да е изгорял.Brava 1.6 EL 16V 103 hps '96 ГИ Фобос
Коментар
-
Ново питане?
Ново питане
Здравейте,
последните студени дни ми направи впечатление, че колата започна да пали по-трудно студена на бензин сутрин.
Днес усетих, че има доста тресене/вибрация във волана, макар оборотите да са стабилни и двигателя да работи равномерно. При прехвърляне на газ нещата се изчистват и вибрацията във волана изчезва.
На бензин набира добре има мощност-налягането последно го мерих преди два месеца, когато сменях скъсана бензинова връзка в кошницата и беше 2,9 бара.
Когато позагрее или времето е около 10 градуса пали от половин оборот.
Отделно има някаква мудност във форсирането на място на бензин. Натискам педала и с мъка се вдигат оборотите-това е по-осезаемо на загрял двигател. Трябва леко на стъпки да подавам газ да изфорсирам, ако задържа педала започва да се мъчи и с вдигането на оборотите имам чувството, че генерацията ще се разкачи от към колектора. На газ се прехвърля на 2300 оборота и преди само чуквах педала, сега е така-мудно и трудно. Трябва леко да натисна и после пак леко все едно засилва двигателя да набере инерция.
Оборотите на място са си в нормата и не играят. 1200/800 студена-загряла. Март-Април е възникнал проблем с бензина и до ноември колата е карана само на газ.
Възможно ли е бензиновите инжектори да правят такива номера в следствие на позапушване и какво да ги правя, че май свалянето им е цяла сватба?
Ами това е, съкратено:
-влошен студен старт на бензин-студена
-завишени вибрации на място на бензин-студена
-мудно/бавно форсиране с леко закъснение на бензин-загряла
На газ тези неща ги няма, свещите, маслото, филтрите са на около 5-6к км.
Поздрави!
ПП: Колата е 1997год, метален колектор. Изчетох доста стари теми, и си припомних времената, когато тея коли бяха по-масови, обсъждаше се че имат голям проблем с дюзите. Колата я кара майка ми повече.
Иначе за 7-8 год на газ не е имала проблеми/винаги се пали на бензин и само с чукване на педала си вдигаше оборотите за прехвърляне-2300/. По-скоро от пролетта, когато се е спукал маркуча в резервоара на помпата и е отишла до някъв мастор, който е окъсил изводите на копчето за газта да пали директно на газ и така я е карала до скоро е станало така. /иначе е изказал тежката присъда "бензинова помпа-300лв. Закачих я на Елкона и тва показа"/.
Реално и 3/4 резервоар бензин само се е плацикал 7-8 месеца, защото оня ден успяха да долеят за 30 лв или там 13-14 литра до горе. Малко се пооправи, но не съвсем. Като сложим и факта, че се кара само в града на късо-студена...
ECU: IAW1AF magneti marelli,Fiat BRAVA 1.6/16v103Hp EL(LPG Lovato)- XII.1997 182А4.000- Аудио система
Мразя чалгата повече и от политиците. Поправено.Комунизмът ще отстоява своите основи по един или друг начин.Оправия-няма!
Коментар
-
Za какво си сложил газ като ще говорим за бенз? Кво от това че палила не знам си как? Кави са тези окъсявания на копчето , не може ли културно да пали директно на газ от копчето? Каква е тази помпа от 300 лева? Изчисти дюзите.LANCIA Y10 1.1 Bosch monomotronik AGU Zavoli Голф 3 1.8
ВАЗ 2101-73г-екс ВАЗ 2101-74г.екс, самара-екс заз 965а екс Опел кадет екс
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар