Здравейте проблема е следния FIAT BRAVO 1.8 16V гасне след като запали САМО на загрял мотор колата е с газав инжекцион пали винаги на бензин колата работи идеално като изключим паленето на топъл мотор ако я изфорсирам по време на палене стабилизира оборотите и няма проблем но запаля ли я без форсиране оборотите падат и гасне
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Гасне след палене
Collapse
X
-
Въздушния филтър сменян ли е? Дебитомера пипан ли е? Дросела и стъпковия мотор чистени ли са? Имай предвид че не и стига въздуха на колата затова го прави тоя номер.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
колега филтера не е сменяван от година, дебитомера не е пипан, дросела е чистен, стапковия според мен работи коректно имайки предвид че колата работи перфектно ще проверя филтера но се самнявам да е от негоНАПРАВИ МИ ВПЕЧЕТЛЕНИЕ ци ако при палене задаржа на контакт докато помпата спре да шуми от зад и тогава заварта ключа колото пак и падат леко оборотите но не гасне и се нормализира барзо докато ако заварта ключа веднага колата пали и гасни венага
Коментар
-
колеги това с изчаването на помпата дето съм описал не е критериии един път действа един път не разглобих филтър маркучи дросел почистен ефект няма сега се мача да сваля стъпковия мотор да го чистя но не мога да отвия болчетата ще се памача някак да ги отвия за да почистя стъпковия мотор може да е от него въпреки чи във всички други ситуации то си работи коректно
Коментар
-
abugarsia написа:колеги кво мислите зА ТПС сензора възможно ли е от него да еКара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Дай да видим една снимка, че не мога да разбера дали става дума за горивния регулатор или за маркуч за високо наляганена изпарителя.Какъв ти е ГИ?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Днес почистих стъпковия мотор, проверих филтъра, дебитомера визуално перфектен, въздуховоди, дросел клапа всичко е в перфектно състояние, но проблема си остава гасне при палене на топъл мотор и това си е.Единствено като извадя маркучето за вакуумното управление на регулатора на налягането на бензина в рейката проблема изчезва, но не е нормално при изваден маркуч да работи по добре.Газовия инжекцион е AG, но прехвърли ли на газ проблем няма, то и на бензин няма като изключим паленето и закрепването на оборотите, закрепи ли ги веднъж работи без проблем.
Коментар
-
Задържаш бутона на ключа за ГИ, даваш на контакт без да пускаш бутона, докато си покаже че вече е на газ и палиш без да пускаш бутона.Стъпковия мотор в какво състояние беше? Имаше ли много отлагания от картерната вентилация? Пипал ли си клапана на картерната вентилация? Пробва ли да я запалиш без въдушен филтър? Какво ти показва диагностиката за термодатчиците и ламбда сондата?Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
щом като извадиш маркуча не е ли логично проблема да е от регулатора за налягане на горивото :DPunto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
Втората......пак същата!
(_-_)______////_______(_-_)
Punto75-Вече на жената!
Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар