Здравейте, карам от 6 години Браво 1.4 12в. Фиатчето до сега ми е служило почти безпроблемно, има допълнително сложен климатик, но напоследък забелязвам, че водата от казанчето изчезва много бързо(на седмица около 1 литър отива), та съмненията ми са, че може би гори водата и искам да взема мерки преди да е прекалено късно. Има заделени пари но не са достатъчни за друга кола, затова обмислям идеята да се смени двигателя. Молбата ми е ако има някой от форума който се занимава със сервизни дейности(има сервиз или се занимава като хоби с тази дейност) или има опит със сменянето на двигатели да ми пише на лично съобщение за да се свържем и разберем за подробностите. Насоките ми са към 1.4 Турбо от Пунто ГТ или 2.0 ХГТ мотора на Браво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за смяна на двигател.
Collapse
X
-
Бравата ми гъчеше и тя водичка така (същия двигател) нова водна помпа и всичко е екстра.Мислех да сменям двигателя когато я взех ,защото знам ,че е проблемен,но в няколко сервиза ме увериха ,че ще излезе много скъпо.Двигател,скоростна кутия ,електроника а-у. 2.0 двигателя само е 1000-ка.Така или иначе ще даваш много пари,upgrade-ни до нещо по-добро .Fiat Brava98 1.6 16 v LPG ГИ
Fiat Stilo 1.6 LPG tartarini 2004
-
Като си монтирах климатика пак така ми казвахте, да си сменя колата но аз на пук на всички доказах, че може да се сложи без да се сменя колата, даже ми излезе 300 лева всичко. Колегите които са в материята знаят за кво става въпрос има си и тема кво съм правил. Така, че много ви моля ако не можете да помогнете не правете темата на чат. Не съм питал "удачно ли е да се сменя двигателя" а съм питал има ли колега който да има сервиз в който е правил тези интервенции и знае за кво става въпрос. А и това за 2000+ лева извинявай но не съм балък. Има някои майстори които свалят моторите на хгт за да сменят ремъците и кво искаш да кажеш че взимат над 1000 лева за труд ли? Един двигател върви от 300 до 800 лева от тези които търся. Е ако е нормално някой да иска 1200 за труд незнам...Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Разбира се че може. Няма невъзможни неща. Намираш двигател, електроника, скорости и още други джунджурии и действаш. Но помисли, заслужавали си интервенцията за голям мотор. Вярно, звука на 5-те цилиндъра, 150-те коня, но идва после данъка, разхода на гориво, по-скъпите части и консумативи.Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Ти колега ако мислиш че те разубеждавам се лъжеш жестоко. 1. Двигател 500 лева (други джунджурий)2. Ремъци ролки шайби масла филтри 500 лева (предполага се че като правиш такава интервенция ще сложиш ролки поне СКФ и ремък Дайко, някоя друга гарнитура Елринг или Гиотце) а те са скъпи.... 3. Окачването не е същото там и амортисиори и пружини, носачи (да кажем че са на далавера (2ра ръка)200 лева)4. Километраж и спирачки и тн. (100 лева ако си късметлия) 5. Работата незнам колко парички ще е но под 300 нема да стъпиш в никакъв случай6. Ако може да си малко по учтив ще бъде най-добре защото нито ти ми носиш на масата нито нищо, просто като човек ти казах колко пари излиза горе долу, за да не даваш грешни пари от човешка гледна точка, ти ми се дървиш. Ето ти приблизителни цени като сложи и едни 150 лева непредвидени разходи 500+500+200+100+300+150= 1750 лева Ако всичко ти върви безпорблемно може да иг свалиш до 1500. Ако се решиш поне пусни един прокет със снимки да видим и ние. УспехЛанчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
-
колега благодаря за загрижеността. Отчасти си прав но аз все си мисля, че слагаш много излишни сметки в цялата сума..като например напълно съм убеден, че нови спирачки и окачване не ми трябват(та нали си имам и на сегашната кола) аз няма да слагам 3.0 V6 мотор, че да сменям окачването..за спирачките може би си прав щото на по-бързия мотор му трябват по добри спирачки. Добре тук се съгласявам. Това за 500 лева е реална обява тук от нашия форум и е пълен комплект. Да новия мотор ще иска да се обслужи но това в случая ще е безплатно щото и на сегашния ми двигател всичко аз си сменянм...смятай ангренажи, пистови ремъци, ролки ...термостати датчици...само за съединител ходих на сервиз и за смяна на носачи. Абе както и да е не ми се спори аз затова исках някой който се е занимавал с това и има възможност пак да се занимава да се включи на лично и да ми каже ще ти струва толкова и толкова...щото тези сухи сметки хич не са точни.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Най-изгодния вариант е, купуваш евтина кола, било то в движение или не. И започваш за прехвърляш части, а купето на вторични. Но ти явно си, си наумил нещо, питаш за мнение, а после един вид, плюеш върху тях. Всеки ти казва, какво трябва да смениш и какви са разликите, между различните модификации, а ти "тва не ми трябва, онова не ми трябва". Явно не си наясно с нещата и имаш само желанието, аз така го разбирам. Успех с начинанието!Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Колега. Моята красавица (1,4 12В) преди 5-6 години ( 100к) скъса ангренажа и стана весело. За ремонта искаха 700лв. В морга се намери за 400лв цял двигател. Едни приятели го сменяха в един гараж. Много бира изпиха.хаха...Та идеята ми беше, че сега може 1,4 от Брава да намериш за 200лв. Вече за работа не знам колко, но да предположим 200-300. Ама както искаш да сменяш с друг двигател става по сложно. Че трябва и да я регистрираш пак. За мен е най-удачно да намериш същия мотор, но по - читав. Има колега (мисля от Ботевград) който е сложил на Брава двигател 2,0 от Купе. разрови се из темите и му пиши.ФИАТ- Пътят е само формалност
ТОП Анализатор на Фиат Форум България!!!
-----------------------------------------------------
FIAT BRAVA 1,4 12V (LPG) 80---, Powered by nothing (Camshaft - Not replaced)
Коментар
-
благодаря ви колеги, не мисля нищо лошо към мнението на никой, просто имам едни спестени пари които не стигат нито за друга кола нито явно за смяна на двигател. Просто реагирам така щото силно съм се навил да го направя и един вид се удрям в стена в момента и пак излизам в изходно положение.Fiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
Виж колега не искам да те нападам и за това ще ти обесня малко по нормално (бях малко изнервен от отговорът ти)Та.......1. Двигател 500 лева със скоростна кутия и кабеляци и тн.- до тук добре купуваш го 2. Окачването на 2-та автомобила както каза колегата Банков е съвсем различно и от тук идва проблема, носачи полуоски, шенкели, апарати, дискове, маркучета на спирачките и дръги накладки и тн. и щом окачването е друго значи и амортисиорите са различни и там са пари дори и 2-ра ръка, дисковете няма да станат и апаратите понеже захващането е по различно и те са по малки и за 155 коня мотор ти трябват спирачки с по голямо спирачно усилие и тн.....3. Смяна ремъци ролки ангренаж и други джунджурии си го правиш ти което е хубаво, спестяваш пари, но частите стръват пари като само маслото е 80 лева сигурно да не говорим, като излезе нещо друго като гарнитурки, може и термостат да излезе.4. Парите който ще дадеш за смяна само на двигателя са не по малко от 300 лева, защото не е едно парче метал с 30 болта има и навръзване на кабели и много други неща, сетих се и за изпускателната система тя също трябва да се преправи там парите са 100 лева.Извинявай че трябва да те разочаровам, но по добре друга ХГТ ударена и с прехвърляне на всичко или по трудният вариант като нямаш много пари кеш: Купуваш сега двигател, с останалите пари купуваш ремъци ролки и тн и ги сменяш, по натам като имаш пари търсиш амортисиори и носачи полуоски, пък пак след някой месец взимаш изпускателна система, дискове и апарати, и накрая събираш пари за интервенцията.Ако питаш мен събери парички за ударено ХГТ, "реставрираш го" и като има пачка за прехвърляне заминаваш с 2те коли и за 3-4 дена ще имаш "нов" двигател. За регистрирането незнам предполагам че ще го пропуснеш, но ако искаш всичко да е точно са 400 лева + много седене в КАТ. Извинявай ако съм те засегнал пак, но ако си толкова мераклия, намираш двигател 1.8 и глава с електроника от купе и за 1000 лева имаш 131 кончета под капака за още трябват доста мангизи. УспехП.С, И аз имам ентусиазъм и си правя някакви сметки ама накрая реших че ще си оправя моя двигател и ще си ме вози много много време с добър разход а като искам бегачка ще си купя сглобена. Повярвай много по евтино излиза.Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар